Algu aprēķins

Izmanto plašas iespējas veikt precīzu un ātru darba algas aprēķinu un uzskaiti.

Personāla pārvaldība

Lieto elastīgu veidu, kā apkopot, uzglabāt un apstrādāt informāciju par darbiniekiem.

Personāla portāls

Risinājums viegli sinhronizējams ar personāla portālu Panorama 365.

Algu aprēķina un personāla uzskaites risinājums piedāvā elastīgu un plaši papildināmu funkcionalitāti, kas nepieciešama, lai organizētu un pārvaldītu personālu Tavā uzņēmumā, un nodrošinātu ātru un precīzu algu aprēķinu.

Algu un personāla pārvaldības risinājuma funkcionalitāte

Risinājums nodrošina algu aprēķinu un personāla vienotu un nevainojamu pārvaldību

Algas komponentes

Definē neierobežoti daudz algas komponentes katram ienākumu veidam atbilstoši uzņēmuma vajadzībām – dažādu veidu ieturējumus, atvilkumus, limitus un atvieglojumus.

Darba laika uzskaite

Uzskaiti darbinieku darba laiku, veidojot darba laika grafiku un aprēķinu, detalizēti plānojot un uzskaitot katra darbinieka nostrādātās stundas dienā vai nakts maiņā.

Atskaišu sagatavošana

Sistēmā ir iespēja veidot dažādus pārskatus un atskaites atbilstoši normatīvajiem aktiem, kā arī sagatavot un elektroniski iesniegt atskaites dažādām valsts institūcijām.

Prombūtnes plānošana

Ērta prombūtņu plānošana efektīvai resursu plānošanai ar prombūtnes datumiem, dienu skaitu, aizvietotājiem, prombūtnes mērķi un aprakstu.

Personāla rīkojumi

Iegrāmato jebkuras izmaiņas saistībā ar personālu – pieņemšanu darbā, atbrīvošanu no darba, darbinieka amatu maiņu, slodzes maiņu, algas izmaiņas.

Ziņojumu veidošana

Automātiski sagatavoti ziņojumi personāla vadītājiem un grāmatvežiem par darbinieku pārbaudes laika beigām, pensijas vecuma iestāšanos, bērnu kopšanas atvaļinājuma beigām u.c.

Ieguvumi Tavam biznesam

Iegūsti algu un personāla pārvaldības risinājuma ilgtermiņa labumus

  • Optimizēti procesi

    Laika ekonomija un līdz minimumam samazināts kļūdu skaits, pateicoties rutīnas darbību automatizācijai.

  • Operativitāte

    Ātrs Valsts Ieņēmumu dienesta atskaišu eksports uz EDS un algu maksājumu eksports uz bankām.

  • Sakārtota datu bāze

    Vienota un sakārtota datu bāze ar detalizētu informāciju par visiem uzņēmuma darbiniekiem, kā arī grāmatvežiem nepieciešamo informāciju.

  • Algu analīze

    Vispārējs pārskats par uzņēmuma algu aprēķina procesiem un algu izdevumu analīze dažādos griezumos.

  • Savienojamība ar personāla portālu

    Risinājums viegli sinhronizējams ar personāla portālu, lai dati nav jāievada atkārtoti vairākas reizes.

Algu un personāla pārvaldības risinājuma priekšrocības

Virkne algu un personāla pārvaldības risinājuma priekšrocību uzņēmuma straujai izaugsmei

Datu drošība

Definētas piekļuves tiesības atkarībā no lietotāja statusa, kas nodrošina ērtu un drošu konfidenciālu datu uzglabāšanu un sensitīvu personas datu aizsardzību.

Precizitāte

Risinājums nodrošina vienmēr ātru un precīzu algu, slimības naudas, uzkrāto atvaļinājuma dienu u.c. aprēķinus.

Atbilstība normatīvajiem aktiem

Atbilstība vairumam Latvijas Republikas normatīvo aktu, kas attiecas uz grāmatvedību, personāla vadību un algu aprēķinu.

Automatizēti procesi

Risinājums izstrādāts tā, lai varētu optimizēt rutīnas darba procesus, ļaujot strādāt efektīvāk un ietaupīt laiku.

Intuitīva saskarne

Lietotājam saprotams un vienkārši apgūstams risinājums, kas neprasa īpašu vai ilgstošu apmācību.

Datu apmaiņa un integrācijas

Risinājumu iespējams savienot ar jebkuru integrācijai atvērtu sistēmu, nodrošinot ērtu un pārskatāmu datu apmaiņu.

ELVA pakalpojumi

Izmanto Dynamics 365 ekspertu pakalpojumus ar 15+ gadu pieredzi!

Klienti

Uzņēmumi, kuri savus panākumus veicinājuši ar algu un personāla pārvaldības risinājumu

Viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijā, kas nodarbojas ar riekstu un žāvētu augļu piegādi, pārstrādi un pārdošanu.

Jauns un vērienīgs dzelzceļa infrastruktūras projekts, kā mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā.

Vadošais nekustamo īpašumu uzņēmums Baltijas valstīs, kura biroji atrodas dažādās Igaunijas, Latvijas, kā arī Bulgārijas pilsētās.

Uzņēmuma vairāk nekā 160 darbinieki nodrošina kvalitatīvus revīzijas, biznesa, tehnoloģiju, nodokļu un juridiskos pakalpojumus.

A kategorijas zīmolu patēriņa elektrotehnikas un mājsaimniecības tehnikas izplatītājs Latvijā.

Latvijā lielākā grāmatu izdevniecība, kas izveidojusi plašu grāmatnīcu tīklu, kā arī nodarbojas ar grāmatu vairumtirdzniecību.

Algu un personāla pārvaldības risinājuma cenas

Izvēlies un kombinē sev nepieciešamos moduļus un lietotājus. Maksā tikai par to, ko izmanto!

Bāzes modulis

€64par moduli / mēnesī

Algas komponentes un ienākumu veidi
Amati un struktūrvienības
Darbinieku kalendāri
Algu un nodokļu aprēķins
Avansi un starpizmaksas
Maksājumu nosūtīšana uz banku
Nodokļu pārskatu eksports uz VID EDS

Paplašinātais modulis

€212par moduli / mēnesī

Bāzes moduļa funkcionalitāte
+
Plānotā un faktiskā darba laika uzskaite
Virsstundu aprēķināšana vai kompensācija ar atpūtas laiku
Veselības apdrošināšana
Slimības lapu un algas nodokļa grāmatiņu imports no VID EDS
Personāla pārvaldība
Obligāto veselības pārbaužu un instruktāžu uzskaite
Automātiski ziņojumi

Essential lietotājs*

€69par lietotāju / mēnesī

Lietotājs ietver piekļuvi pilnai Dynamics 365 Business Central Essentials funkcionalitātei

Visas cenas ir norādītas bez PVN
Visām cenām ir informatīvs raksturs
* Lai lietotu risinājumu, ir nepieciešama vismaz viena Dynamics 365 Business Central lietotāja licence

Ar kādām investīcijām ir jārēķinās, ieviešot Algu un personāla pārvaldības risinājumu?

Kā veidojas ieviešanas cena?

Efektīvai sistēmas izmantošanai ikdienā Tev jārēķinās ar investīcijām katrā ieviešanas posmā - no izpētes līdz pēcieviešanas atbalstam.

1. Izpēte

Pirms risinājuma ieviešanas ELVA speciālisti, kopā ar uzņēmuma ekspertiem identificē augsta līmeņa funkcionālās prasības, lai noteiktu risinājuma saderību ar uzņēmuma algu aprēķina prasībām un noteiktu orientējošās investīcijas sistēmas palaišanai.

Diagnostikas cena: sākot no € 780 + PVN

2. Ieviešana

Ieviešanas posmā notiek Algu un personāla pārvaldības risinājuma ieviešana atbilstoši Tava uzņēmuma prasībām un saskaņā ar iepriekš noteikto ieviešanas plānu. Risinājuma ieviešana ietver sistēmas konfigurāciju, datu migrāciju, lietotāju mācības, pēcpalaišanas atbalstu, kā arī šī projekta vadību.

Ieviešanas cena: sākot no € 1100+ PVN

3. Risinājuma abonēšana

Sākot no € 133 mēnesī
atkārībā no izvēlētiem moduļiem un lietotāju skaita

4. Pēcieviešanas atbalsts

ELVA speciālisti nodrošina saviem klientiem kvalificētu atbalstu, konsultējot un apmācot lietotājus, ieviešot papildu pielāgojumus un risinot citus jautājumus, kā arī pielāgojot risinājumu jaunajām normatīvo aktu prasībām.
Risinājuma lietotāju atbalsts tiek īstenots gan klātienē, gan attālināti, balstoties uz faktiski patērēto konsultāciju stundu skaitu.

Radušies jautājumi?

Sazinies ar ekspertu!

Emīls Kauss


Specializējas:

Ražošana

Valsts pārvalde

Ilze Ošiņa


Specializējas:

Vairumtirdzniecība

Transports un loģistika

Finanses un apdrošināšana

Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

Grāmatvedības pakalpojumi

Guna Gabrāne


Specializējas:

Mazumtirdzniecība

Profesionālie pakalpojumi

Autobizness