Algu aprēķina un personāla uzskaites risinājums piedāvā elastīgu un plaši papildināmu funkcionalitāti, kas nepieciešama, lai organizētu un pārvaldītu personālu Tavā uzņēmumā, un nodrošinātu ātru un precīzu algu aprēķinu.
Algu un personāla pārvaldība ir ELVA speciālistu izstrādāts Microsoft Dynamics 365 Business Central (iepriekš Dynamics NAV) sistēmas risinājums, kas paredzēts grāmatvežu, personāla speciālistu un uzņēmuma vadītāju ikdienas darba optimizēšanai un automatizēšanai.
Izvēlies drošu un pārbaudītu risinājumu, kas iekarojis stabilu līdera pozīciju Latvijas tirgū!
Izmanto plašas iespējas veikt precīzu un ātru darba algas aprēķinu un uzskaiti.
Lieto elastīgu veidu, kā apkopot, uzglabāt un apstrādāt informāciju par darbiniekiem.
Risinājums viegli sinhronizējams ar personāla portālu Panorama 365.
Algu aprēķina un personāla uzskaites risinājums piedāvā elastīgu un plaši papildināmu funkcionalitāti, kas nepieciešama, lai organizētu un pārvaldītu personālu Tavā uzņēmumā, un nodrošinātu ātru un precīzu algu aprēķinu.
Risinājums nodrošina algu aprēķinu un personāla vienotu un nevainojamu pārvaldību
Definē neierobežoti daudz algas komponentes katram ienākumu veidam atbilstoši uzņēmuma vajadzībām – dažādu veidu ieturējumus, atvilkumus, limitus un atvieglojumus.
Uzskaiti darbinieku darba laiku, veidojot darba laika grafiku un aprēķinu, detalizēti plānojot un uzskaitot katra darbinieka nostrādātās stundas dienā vai nakts maiņā.
Sistēmā ir iespēja veidot dažādus pārskatus un atskaites atbilstoši normatīvajiem aktiem, kā arī sagatavot un elektroniski iesniegt atskaites dažādām valsts institūcijām.
Ērta prombūtņu plānošana efektīvai resursu plānošanai ar prombūtnes datumiem, dienu skaitu, aizvietotājiem, prombūtnes mērķi un aprakstu.
Iegrāmato jebkuras izmaiņas saistībā ar personālu – pieņemšanu darbā, atbrīvošanu no darba, darbinieka amatu maiņu, slodzes maiņu, algas izmaiņas.
Automātiski sagatavoti ziņojumi personāla vadītājiem un grāmatvežiem par darbinieku pārbaudes laika beigām, pensijas vecuma iestāšanos, bērnu kopšanas atvaļinājuma beigām u.c.
Iegūsti algu un personāla pārvaldības risinājuma ilgtermiņa labumus
Laika ekonomija un līdz minimumam samazināts kļūdu skaits, pateicoties rutīnas darbību automatizācijai.
Ātrs Valsts Ieņēmumu dienesta atskaišu eksports uz EDS un algu maksājumu eksports uz bankām.
Vienota un sakārtota datu bāze ar detalizētu informāciju par visiem uzņēmuma darbiniekiem, kā arī grāmatvežiem nepieciešamo informāciju.
Vispārējs pārskats par uzņēmuma algu aprēķina procesiem un algu izdevumu analīze dažādos griezumos.
Risinājums viegli sinhronizējams ar personāla portālu, lai dati nav jāievada atkārtoti vairākas reizes.
Virkne algu un personāla pārvaldības risinājuma priekšrocību uzņēmuma straujai izaugsmei
Definētas piekļuves tiesības atkarībā no lietotāja statusa, kas nodrošina ērtu un drošu konfidenciālu datu uzglabāšanu un sensitīvu personas datu aizsardzību.
Risinājums nodrošina vienmēr ātru un precīzu algu, slimības naudas, uzkrāto atvaļinājuma dienu u.c. aprēķinus.
Atbilstība vairumam Latvijas Republikas normatīvo aktu, kas attiecas uz grāmatvedību, personāla vadību un algu aprēķinu.
Risinājums izstrādāts tā, lai varētu optimizēt rutīnas darba procesus, ļaujot strādāt efektīvāk un ietaupīt laiku.
Lietotājam saprotams un vienkārši apgūstams risinājums, kas neprasa īpašu vai ilgstošu apmācību.
Risinājumu iespējams savienot ar jebkuru integrācijai atvērtu sistēmu, nodrošinot ērtu un pārskatāmu datu apmaiņu.
Viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijā, kas nodarbojas ar riekstu un žāvētu augļu piegādi, pārstrādi un pārdošanu.
Jauns un vērienīgs dzelzceļa infrastruktūras projekts, kā mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā.
Vadošais nekustamo īpašumu uzņēmums Baltijas valstīs, kura biroji atrodas dažādās Igaunijas, Latvijas, kā arī Bulgārijas pilsētās.
Uzņēmuma vairāk nekā 160 darbinieki nodrošina kvalitatīvus revīzijas, biznesa, tehnoloģiju, nodokļu un juridiskos pakalpojumus.
A kategorijas zīmolu patēriņa elektrotehnikas un mājsaimniecības tehnikas izplatītājs Latvijā.
Latvijā lielākā grāmatu izdevniecība, kas izveidojusi plašu grāmatnīcu tīklu, kā arī nodarbojas ar grāmatu vairumtirdzniecību.
Izvēlies un kombinē sev nepieciešamos moduļus un lietotājus. Maksā tikai par to, ko izmanto!
€64par moduli / mēnesī
Algas komponentes un ienākumu veidi
Amati un struktūrvienības
Darbinieku kalendāri
Algu un nodokļu aprēķins
Avansi un starpizmaksas
Maksājumu nosūtīšana uz banku
Nodokļu pārskatu eksports uz VID EDS
€212par moduli / mēnesī
Bāzes moduļa funkcionalitāte
+
Plānotā un faktiskā darba laika uzskaite
Virsstundu aprēķināšana vai kompensācija ar atpūtas laiku
Veselības apdrošināšana
Slimības lapu un algas nodokļa grāmatiņu imports no VID EDS
Personāla pārvaldība
Obligāto veselības pārbaužu un instruktāžu uzskaite
Automātiski ziņojumi
€69par lietotāju / mēnesī
Lietotājs ietver piekļuvi pilnai Dynamics 365 Business Central Essentials funkcionalitātei
Visas cenas ir norādītas bez PVN
Visām cenām ir informatīvs raksturs
* Lai lietotu risinājumu, ir nepieciešama vismaz viena Dynamics 365 Business Central lietotāja licence
Efektīvai sistēmas izmantošanai ikdienā Tev jārēķinās ar investīcijām katrā ieviešanas posmā - no izpētes līdz pēcieviešanas atbalstam.
Pirms risinājuma ieviešanas ELVA speciālisti, kopā ar uzņēmuma ekspertiem identificē augsta līmeņa funkcionālās prasības, lai noteiktu risinājuma saderību ar uzņēmuma algu aprēķina prasībām un noteiktu orientējošās investīcijas sistēmas palaišanai.
Diagnostikas cena: sākot no € 780 + PVN
Ieviešanas posmā notiek Algu un personāla pārvaldības risinājuma ieviešana atbilstoši Tava uzņēmuma prasībām un saskaņā ar iepriekš noteikto ieviešanas plānu. Risinājuma ieviešana ietver sistēmas konfigurāciju, datu migrāciju, lietotāju mācības, pēcpalaišanas atbalstu, kā arī šī projekta vadību.
Ieviešanas cena: sākot no € 1100+ PVN
Sākot no € 133 mēnesī
atkārībā no izvēlētiem moduļiem un lietotāju skaita
ELVA speciālisti nodrošina saviem klientiem kvalificētu atbalstu, konsultējot un apmācot lietotājus, ieviešot papildu pielāgojumus un risinot citus jautājumus, kā arī pielāgojot risinājumu jaunajām normatīvo aktu prasībām.
Risinājuma lietotāju atbalsts tiek īstenots gan klātienē, gan attālināti, balstoties uz faktiski patērēto konsultāciju stundu skaitu.