top-5-iemesli-kapec-mainit-uznemuma-resursu-vadibas-vai-gramatvedibas-sistem

Arvien biežāk uzņēmēji pieņem lēmumu mainīt uzņēmuma resursu vadības vai grāmatvedības sistēmu, pat neskatoties uz to, ka jau ir investēti ievērojami līdzekļi esošajā sistēmā. Šis lēmums ir ļoti svarīgs ikvienam uzņēmējam, jo ir saistīts ar nopietniem naudas ieguldījumiem un pārdomām par biznesa efektivitāti.

Uzņēmumu vadītāji ir sapratuši – lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi nākotnē, ir jāinvestē sistēmās, kuru efektīva izmantošana sniegs iespēju būt soli priekšā konkurentiem un nebremzēs uzņēmuma izaugsmi.

Es apkopoju svarīgākos iemeslus, kāpēc vadītāji pieņēmuši lēmumu mainīt sistēmu.

Sistēma nenodrošina visu nepieciešamo funkcionalitāti

Ir jādomā par uzņēmuma vajadzībām ilgtermiņā. Visbiežāk tika minēts – ja būtu nepieciešama sistēma tikai grāmatvedībai, tad to nemainītu, jo pašreizējā sistēma nodrošina pamatvajadzības, bet nenodrošina noliktavas pārvaldību, personāla pārvaldību, e-komercijas risinājumu, kas attiecīgi lika pieņemt lēmumu ieviest jaunu sistēmu, kura nākotnē nodrošinātu maksimāli visu nepieciešamo funkcionalitāti.

Sistēma ir grūti uzturama un lēni attīstāma

Ātra sistēmas pielāgošana un modernizācija bieži vien ir izaicinājums ne tikai lielajām korporācijām, bet arī uzņēmumu darbiniekiem, kuri ir neaizstājami kādas sistēmas uzturēšanā. Tā kā reizēm sistēma ir unikāli uzprogrammēta konkrētam uzņēmumam, tad ar katru dienu paliek arvien grūtāk to uzturēt un biežāk nākas sastapties ar situācijām, kad kaut ko nav iespējams uzprogrammēt vai arī tas prasa pārāk ilgu laiku, kura, protams, nav.

Ir problēmas iegūt atskaites

Ļoti bieži tika minēts, ka esošā sistēma nenodrošina ar atskaitēm un ir diezgan grūti analizēt datus par piegādātājiem, klientiem, pārdevējiem, projektiem, objektiem.

Noskaidro, kā Microsoft Dynamics 365 var palīdzēt Tavam biznesam! Rezervē laiku bezmaksas konsultācijai tūlīt!

Pieteikties

Kompānijas izaugsme kā iemesls ieviest jaunu sistēmu

Diezgan bieži nācās dzirdēt, ka kompānija aug un bizness jānodrošina ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā un citās valstīs. Ar Latvijas grāmatvedības sistēmu nav iespējams nodrošināt katrai valstij atbilstošas likumdošanas ievērošanu, tāpēc nācās pieņemt lēmumu par labu starptautiskas sistēmas ieviešanai.

Nav ticības sistēmas attīstībai un sadarbībai ar tās apkalpotāju

Necerēti daudzi uzņēmēji nāca klajā tieši ar šādu paziņojumu. Apgalvoja, ka ir mainījusies esošās sistēmas licencēšanas politika un ļoti īsā laikā ir jāpieņem lēmums par tās saglabāšanu, kas izmaksās papildu investīcijas, kuras iepriekš netika plānotas. Uzņēmējiem nebija pieņemama tik strauja licencēšanas politikas maiņa, tāpēc zuda vēlme sadarboties ar esošo apkalpotāju. Vairākiem uzņēmumiem mēs jau palīdzējām tikt pie jaunas sistēmas un jauna apkalpotāja.

Daudzi nāca ar vēlmi visu nepieciešamo funkcionalitāti nākotnē redzēt vienā sistēmā, bet ne vienmēr tas ir iespējams. Reizēm jāapvieno vairāki risinājumi: Dynamics 365 Sales pārdošanai, mārketingam un klientu apkalpošanai, Dynamics 365 Business Central grāmatvedībai, noliktavai, ražošanai, personāla pārvaldībai, Microsoft 365 datu uzglabāšanai, Power BI datu analīzei.

Pieņemot lēmumu par sistēmas ieviešanu vai maiņu, vienmēr domā ilgtermiņā, lai sistēma atbilstu Tava uzņēmuma prasībām nākotnē, lai tā būtu starptautiski atpazīstama, lai to varētu uzturēt vairāk nekā viens speciālists vai uzņēmums valstī.

Lai pieteiktos bezmaksas konsultācijai, spied šeit!

Piesakies e-pasta jaunumiem un iepazīsties ar IT risinājumu aktualitātēm, kas Tavam biznesam palīdzēs sasniegt vairāk.