Kompetence
Uzņēmumu veido cilvēki, tāpēc ELVA vadība vislielāko uzmanību velta speciālistu sistemātiskai tālākizglītošanai un profesionālās kvalifikācijas paaugstināšanai. Strādājot ar uzņēmumiem, kuri pārstāvēti vairākās valstīs, mūsu speciālisti ieguvuši pārliecinošu starptautisko pieredzi, liekot lietā arī savas svešvalodu zināšanas.
Izcils serviss
Katram klientam ir tiesības sagaidīt no mums tādu attieksmi, it kā viņš būtu vienīgais un pats svarīgākais, tāpēc uzskatām par savu pienākumu nodrošināt ātru apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir labas sadarbības pamats. Tā ir atklāta un godīga jautājumu nostādne problēmu risināšanā, kā arī informācijas pieejamība par uzticētajiem uzdevumiem. Par izcila servisa principu izvirzām inovatīvu risinājumu meklēšanu, vienmēr izvēloties labāko un klientam izdevīgāko variantu.
Uzticamība
Uz zināšanām, pieredzi un godprātīgu attieksmi balstīts darbs ir uzticēšanās pamatā. Paļāvība ir jāattaisno un jāpierāda aizvien no jauna. Lai nodrošinātu uzticamību jānodrošina kvalitatīvs darbs, kuru organizējam balstoties uz starptautiskiem standartiem un metodoloģijām (ISO, ITIL un SureStep), kurus adaptējam mūsu vajadzībām.