Microsoft Dynamics 365 Business Central ir uzņēmumu resursu pārvaldības sistēma (Enterprise Resource Planning, ERP), kas ir Dynamics NAV (Navision) risinājuma pēctecis un īpaši piemērots mazu un vidēju organizāciju pārvaldībai.
Risinājums vienuviet spēj apvienot grāmatvedības, pārdošanas, iepirkumu, krājumu un citus procesus, tādejādi optimizējot uzņēmuma resursus un palīdzot biznesam attīstīties straujāk.
ERP sistēma pārdošanas, finanšu, klientu attiecību, personāla un citu resursu pārvaldībai.
Mazāks manuālā darba apjoms, izmantojot procesu automatizāciju.
Personas datu apstrāde – klasificēšana un anonimizācija – atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.
Dynamics 365 Business Central izmanto vairāk nekā 160 000 uzņēmumu un 2,7 miljoni gala lietotāju visā pasaulē.
Risinājums nodrošina uzņēmuma svarīgāko funkciju vienotu un nevainojamu pārvaldību
Kontrolē finanšu uzskaites procesus un analizē datus pēc izmaksu centriem, veidiem un objektiem. Apvieno gāmatvedības, pārdošanas, iepirkumu un klientu informāciju, lai iegūtu visaptverošu pārskatu par savu biznesu. Lasīt vairāk
Izmanto pārdošanas prognozes un iespējamos krājumu iztrūkumus, lai automātiski sastādītu ražošanas plānus un pasūtījumus. Aprēķini ražošanas kapacitātes un resursus, lai uzlabotu izstrādes grafikus un apmierinātu klientu pieprasījumus. Lasīt vairāk
Nodrošini pilnīgu noliktavas kontroli ar visaptverošu pārskatu par krājumiem, efektīvu pasūtījumu izpildi. Izmanto skeneru risinājumu preču komplektēšanā un pārvaldībā. Lasīt vairāk
Veicini produktivitāti ar skaidru pārdošanas prioritāšu noteikšanu, pamatojoties uz klientu datiem (pārdošanas vēsture, ieņēmumi, prognozes). Uzlabo klientu apkalpošanas līmeni, izmantojot visaptverošu pārskatu par uzdevumiem, pārdošanas cikliem, piedāvājumu atsekošanu un komunikāciju.
Plāno un izseko projektu izveidi, nosakot resursu kapacitāti, izdevumus pret plānotajiem ieņēmumiem un pasūtījumus attiecībā pret pieprasījumiem. Kontrolē budžetus, analizē projektu rezultātus un pieņem reāllaika datos balstītus lēmumus.
Veic precīzus un ātrus algu, slimības naudas, uzkrāto atvaļinājuma dienu, avansa, ieturējumu, nodokļu, neapliekamā minimuma aprēķinus. Ērti rediģē darbinieka karti, informāciju par darba attiecībām, kā arī pārvaldi piešķirto materiālo vērtību un priekšmetu reģistru. Lasīt vairāk
Iegūsti Dynamics 365 Business Central (Navision) programmas ilgtermiņa labumus
Strukturē tādus biznesam svarīgus procesus kā finanses, grāmatvedība, ražošana, tirdzniecība, noliktavu pārvaldība u.c., kas palīdz pilnībā kontrolēt darba procesus un optimizēt uzņēmuma materiālu un darbaspēka resursus.
Iegūsti vienotu priekšstatu par uzņēmuma veiktspēju, apvienojot datus vienā sistēmā un nodrošinot procesu caurspīdīgumu. Pacel savu uzņēmumu jaunā līmenī, paveicot vairāk ar mazākiem resursiem.
Izmanto sistēmu, kas lokalizēta atbilstoši Latvijas un vēl vairāk nekā 40 valstu normatīvajiem aktiem, ietverot specifiskas funkcionālās prasības. Sistēma ir atbilstoša noteiktām Latvijas Republikas normatīvo aktu un nodokļu prasībām.
Ātri un viegli koplieto datus atbildīgajiem cilvēkiem uzņēmumā, uzlabojot informācijas apmaiņu un sadarbību starp nodaļām. Iegūsti vienmēr aktuālus un precīzus datus, kas ļaus savlaicīgi identificēt kritiskās zonas un pieņemt maksimāli izsvērtus lēmumus.
Strādā efektīvāk, pateicoties integrācijai ar Microsoft 365 (Office 365), Power BI, kā arī iebūvētajiem mākslīgā intelekta risinājumiem.
Atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem pielāgots risinājums, kas ietver specifiskas funkcionālās prasības. Lokalizācijas versijām vecākām par Dynamics NAV 2018 apskati šeit
Lietotne nodrošina iespēju strādāt ar Dynamics 365 Business Central funkcionalitāti latviešu valodā. Lasīt vairāk
Lietotne ātrākam un precīzākam darbam, ievērojot atbilstošas normatīvo aktu un uzņēmējdarbības prasības. Lasīt vairāk
Lietotne PVN deklarāciju un tās pielikumu izveidošanai automātiski, bez manuālas datu ievades. Lasīt vairāk
Lietotne kases ieņēmumu un izdevumu pasūtījumu izveidošanai, kases grāmatas izdruku par periodu sagatavošanai. Lasīt vairāk
Lietotne, kas ļauj izveidot atskaites atbilstošā formātā un ievērojot prasības, nodrošina pārskatu augšupielādi. Lasīt vairāk
Jaunākā Business Central lietotne, kas nodrošina e-rēķinu apmaiņu ar vietējo e-rēķinu operatoru. Lasīt vairāk
Virkne Dynamics 365 Business Central (NAV) priekšrocību uzņēmuma straujai izaugsmei
Lietotājam draudzīga un viegli uztverama programmatūra, kas samazina sistēmas apgūšanas laiku un atvieglo ikdienas uzdevumu veikšanu.
Sava uzņēmuma specifikai pielāgojama programmatūra, kas integrējama arī ar trešo pušu risinājumiem un pakalpojumiem.
Risinājuma izmantošanai iespējami elastīgi ikmēneša licencēšanas modeļi. Maksā tikai par to, ko izmanto.
Iespēja strādāt sistēmā no ikvienas vietas un jebkurā ierīcē, uzlabojot uzņēmuma un darbinieku mobilitāti un produktivitāti.
Mūsdienu prasībām atbilstošs un drošs mākoņos balstīts risinājums, kas nodrošina lietotājiem augstu mobilitātes un elastības līmeni.
Programmatūra pieejama latviešu un vairākās citās valodās.
Dažādu preču mazumtirdzniecības veikalu ķēde ar gandrīz 1000 tirdzniecības vietām visā pasaulē.
Uztura bagātinātāju izstrādes un inovatīvu produktu tirgotājs, kas piedāvā jaunākos, efektīvākos produktus sportam, veselībai un skaistumam.
Uzņēmuma vairāk nekā 160 darbinieki nodrošina kvalitatīvus revīzijas, biznesa, tehnoloģiju, nodokļu un juridiskos pakalpojumus.
A kategorijas zīmolu patēriņa elektrotehnikas un mājsaimniecības tehnikas izplatītājs Latvijā.
Starptautisks uzņēmums ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.
Sazinies ar savu Dynamics 365 Business Central ekspertu zemāk vai pa tālruni +371 67065115
Uzņēmuma vadība iegūst biznesa pārvaldības platformu, kas sniedz reālā laika datus. Platforma apkopo biznesa operatīvo informāciju, palīdzot pieņemt pārdomātus un pamatotus lēmumus. Nav nepieciešams izmantot vairākus failus un sistēmas, jo šī platforma apkopo visu biznesam nepieciešamo informāciju, norāda kritiskās zonas un brīdina par tām, lai tiktu savlaicīgi pieņemts kāds lēmums vai rasts risinājums problēmai. Vairāk par Microsoft Dynamics 365 Business Central priekšrocībām un iespējām automatizēt dažādus procesus skaties ELVA vebinārā ŠEIT.
Jā, ir tādi ELVA klienti, kuri izvēlas tieši algu aprēķinu un personāla informācijas pārraudzību uzticēt Microsoft Dynamics 365 Business Central, bet pamata procesus atstāt esošajās sistēmās. Tomēr jāuzsver, ka Microsoft Dynamics 365 Business Central ir risinājums, kas pilnībā spēj aizstāt vairāku sistēmu darbu, padarot uzdevumu veikšanu operatīvāku, tādēļ nav vērts investēt vairākās sistēmās, ja ir viena daudzfunkcionāla platforma visu biznesa procesu pārvaldīšanai. Noskaties VEBINĀRU par to, kā Microsoft Dynamics 365 Business Central vienkāršo dažādu darba pienākumu veikšanu.
Microsoft Dynamics 365 Business Central paredz viena vai vairāku līmeņu finanšu datu konsolidāciju starp vairākiem uzņēmumiem, kas izmanto šo risinājumu. Plašāka informācija par datu konsolidāciju ir pieejama ŠEIT.
Šāds scenārijs ir iespējams, tomēr jābrīdina, ka dažādu risinājumu nodalīšana procesu pārvaldīšanu padara sarežģītu, radot papildu slodzi darbiniekiem. Mūsu klientu praktiskā pieredze rāda, ka stratēģiski gudrāks risinājums ir finanses un noliktavas pārvaldību apvienot vienotā sistēmā, kas automatizē procesus, ietaupa laiku, naudu un ļauj darbu paveikt efektīvāk, samazinot manuālo darbu. Noskaties ELVA VEBINĀRU par to, kā Microsoft Dynamics 365 Business Central noliktavas pārvaldību padara efektīvu.
Jā, Microsoft Dynamics 365 Business Central ir īpaši izceļams risinājums ar to, ka tas spēj nodrošināt ērtu darbu grāmatvedim, kurš ir atbildīgs par vairāku, savstarpēji nesaistītu uzņēmumu datiem, tātad – grāmatvedis sistēmā redz viņam nepieciešamos datus, pieslēdzoties no jebkuras viņam ērtas vietas. Jāatzīmē, ka 3 ārpakalpojumu grāmatvedības lietotāju licences ir pieejamas bez maksas ar nosacījumu, ka tiek abonēta vismaz viena maksas licence.
Microsoft Dynamics 365 Business Central integrācijas iespēja ir skatāma konkrēta biznesa modeļa un vajadzību ietvaros. ELVA pieredzē ir Microsoft risinājuma integrācija ar tādiem pakalpojumu sniedzējiem kā: Resico POS, CHD un citiem. Ir iespējami dažādi, klientam nepieciešami pielāgojumi optimālai biznesu procesu pārvaldībai.
Lai sniegtu precīzu informāciju par risinājuma Microsoft Dynamics 365 Business Central ieviešanu uzņēmumā, ELVA eksperti var veikt biznesa procesu diagnostiku ar mērķi noteikt prasības un pielāgot tām atbilstošu plānu. Sākotnējās izmaksas tiek noteiktas, vadoties no ELVA ekspertu pieredzes, strādājot ar uzņēmumiem un uzklausot viņu vajadzības. Prakse rāda, ka nelieliem uzņēmumiem bez specifiskām prasībām, kas gatavi izmantot sistēmas standarta versiju, varam piedāvāt ieviešanu bez diagnostikas. Vairāk par Microsoft Dynamics 365 Business Central finanšu pārvaldībai uzzini ŠEIT.
Ieviešot uzņēmumā Microsoft Dynamics 365 Business Central risinājumu, ir jārēķinās ar izmaksām, kas saistītas ar: uzstādījumiem, apmācībām, datu migrācijas, testēšanas, izstrādes, atbalsta risinājuma lietošanas procesā, sistēmas uzturēšanas un attīstības pasākumiem.
Organizācijas visbiežāk izvēlas Microsoft Dynamics 365 Business Central licenču plānu Essentials, kas ir aktuāls vairumtirgotājiem, mazumtirgotājiem un pakalpojuma sniedzējiem (finanšu, klientu attiecibu, personāla, iepirkumu, noliktavas un projektu pārvaldībai). Premium plāns ir īpaši aktuāls ražošanas uzņēmumiem (pakalpojumu, ražošanas, pasūtījumu, izejmateriālu komplektācijas, ražošanas procesu plānošanas pārvaldībai) vai uzņēmumiem, kas nodrošina servisa pakalpojumus. Licenču abonēšanas mēneša maksa atšķiras, vai lietotājs izvēlas saistības uz mēnesi vai uz visu gadu. Izvēloties ilgtermiņa sadarbību, mēneša maksa ir ievērojami izdevīgāka, sniedzot biznesam arī dažādas priekšrocības. Precīzāku informāciju skaties ŠEIT.
Izmaksas atkarīgas no: izvēlētā Microsoft Dynamics 365 Business Central plāna un maksāšanas kārtības – par mēnesi vai ilgtermiņā (uz gadu, kas ir ievērojami izdevīgāk); cik biežas un komplicētas ir konsultācijas; vai nepieciešamas un cik lielā mērā ir vajadzīgas apmācības un individuālie risinājumi konkrētām biznesa vajadzībām. Visprecīzākās izmaksas iespējams noteikt, tiekoties ar klientu attiecību vadītāju, kad tiek izprasta biznesa būtība, vajadzības un noteikti mērķi. Aicinām pieteikties konsultācijai ŠEIT.
Microsoft Dynamics 365 Business Central Essentials iekļauj: finanšu pārvaldību, starp uzņēmumu darījumu pārvaldību, klientu attiecību pārvaldību (elektroniskais pasts, kampaņu plānotājs un izcenojumi, kontaktu pārvaldīšana, uzdevumu un dokumentu organizēšana); personāla plānošanu; noliktavu pārvaldību (pasūtījumu organizēšana, inventarizācijas iespējas, rēķinu izveide, plānošana, atskaites, krājumu pārraudzība, preču kartiņas, uzskaite u.c. iespējas, kas optimizē noliktavas procesu pārraudzību) un projektu vadību (laika plāns u.c. iespējas efektīvai darbu organizēšanai). Microsoft Dynamics 365 Business Central Premium iekļauj visas Essential plāna minētās priekšrocības un ražošanas procesu pārvaldības iespējas, piemēram, izejmateriālu komplektēšana un ražošanas pasūtījumu organizēšanu, kā arī servisa funkcionalitāti, kas aktuāla pakalpojumu sniedzējiem.