Jau kopš 2016. gada 1. novembra uzņēmumiem Latvijā un visā pasaulē ir pieejama inovatīva biznesa vadības platforma – Microsoft Dynamics 365. Tomēr, kā rāda prakse, vēl arvien daudziem platformas potenciālajiem lietotājiem ir neskaidrības par to, kas ir šī platforma un vai tā aizstāj jau plaši zināmos Microsoft Dynamics NAV, AX un CRM risinājumus.
Šajā rakstā uzskaitīšu populārākos Microsoft Dynamics 365 platformā iekļautos risinājumus, kā arī pamatošu platformas izdevīgumu Tavam biznesam.
Kas ir Microsoft Dynamics 365?
Microsoft Dynamics 365 ir inteliģentu, nākamās paaudzes biznesa risinājumu kopums, ar kura palīdzību tiek nojaukta iepriekš stingri iezīmētā robeža starp uzņēmuma resursu pārvaldības (ERP) un klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājumiem. Ja iepriekš ERP un CRM sistēmas tika piedāvātas kā individuālas, pašas par sevi pastāvošas vienības, tad šobrīd tās abas ir daļa no kopējās Microsoft Dynamics 365 platformas.
Šī platforma ietver sevī ļoti plašu klāstu ar dažādiem jauniem risinājumiem un arī jau iepriekš zināmos risinājumus Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM, kuri ir pārveidoti, uzlaboti un nosaukti citādāk. Populārākie no Dynamics 365 saimes risinājumiem: Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management, Dynamics 365 Commerce, Dynamics 365 Human Resources.
Microsoft Dynamics 365 ir veidota vienotā datu telpā ar Microsoft Azure un ietver dažādus risinājumus mārketingam, pārdošanai, klientu apkalpošanai, servisam, finanšu pārvaldībai, algu aprēķinam, personāla atlasei, personāla pārvaldībai, mazumtirdzniecībai, ražošanai, noliktavas pārvaldībai u.c., vienlaicīgi sniedzot iespēju integrēti strādāt ar ikdienā jau ļoti populāro produktivitātes celšanas rīku Microsoft 365, nodrošinot plašas datu analīzes iespējas ar Power BI un izaicinot klientu uz jaunu risinājumu veidošanu ar Power Apps.
Ar Microsoft Dynamics 365 Tev ir iespēja:
- samazināt uzņēmuma izmaksas, kas būtu neizbēgamas, ieviešot dažādas sistēmas grāmatvedībai, algu aprēķiniem, personāla pārvaldībai, noliktavas uzskaitei, mazumtirdzniecībai, klientu attiecību vadībai, mārketingam u.c.;
- optimizēt ikdienas darbus un biznesa procesus, izmantojot vienotu darba vidi, bez nepieciešamības pārslēgties starp vairākām sistēmām;
- viegli kombinēt platformā pieejamos risinājumus, pieslēdzot vai atslēdzot kādu no risinājumiem, atkarībā no tā, kā uzņēmums attīstās un kādi rīki ir nepieciešami darbiniekiem;
- motivēt darbiniekus, nodrošinot viņus ar modernākajiem rīkiem pasaulē;
- piesaistīt jaunus klientus un ieiet jaunos tirgos, izmantojot platformas lokalizācijas, kas sniedz iespēju strādāt dažādās valstīs atbilstoši šo valstu likumdošanai;
- izvietot sava uzņēmuma infrastruktūru gan uz saviem serveriem, gan uz piegādātāja serveriem, gan Microsoft mākoņpakalpojumā.