Panorama 365 ir ELVA izstrādāts personāla pašapkalpošanās risinājums, kas ļauj uzņēmuma darbiniekiem pārvaldīt datus par sevi, veidot pieteikumus un uzzināt informāciju, kas saistās ar kolēģiem, savukārt organizācijas vadība iegūst pārskatāmību pār kopējo situāciju ātrākai un ērtākai lēmumu pieņemšanai.
Panorama 365 izvēlas uzņēmumi, kuros svarīgs ir drošs un mūsdienīgs risinājums efektīvai personāla pārvaldībai.
Samazini papīra pieteikumu apjomu, automatizē procesus, taupot laiku un strādājot produktīvi.
Ievadi uzņēmuma datus centralizēti, tādejādi samazinot kļūdu skaitu, gūsti viegli pārskatāmu informāciju.
Lieto risinājumu no ikvienas ierīces (datora, viedtālruņa, planšetes) jebkurā laikā un vietā.
Optimizē resursus un vairo darbinieku apmierinātību ar pašapkalpošanās funkcionalitāti.
Risinājums nodrošina svarīgāko funkciju centralizētu pārvaldību
Ātra un vienkārša prombūtnes apstiprināšana, un visa aktuālā informācija par kolēģu prombūtnēm un aizvietotājiem.
Darbinieka darba laika un paveikto uzdevumu fiksēšana, kā arī dienas, nakts un virsstundu uzskaite.
Operatīva informācijas pārvaldība nodrošina aktuālas ziņas par darbinieka tālruņa numuru, deklarēto dzīves vietu vai bankas kontu.
Atvaļinājuma un citu pieteikumu pieteikšana un apstiprināšana tiešsaistē ar iespēju pārlūkot kolēģu pieejamību.
Uzņēmuma iekšējo kārtības noteikumu pārvaldība un apstiprināšana darba pienākumu veikšanai.
Vēl vienkāršāka un drošāka darbinieku viedokļu apkopošana, uzlabojot atriezeniskās saites saņemšanu attālināta darba apstākļos.
Pārskatāma uzņēmuma hierarhija, darbinieku amata nosaukumi, apraksti, tiešā vadība un kontaktinformācija.
Izmaksātās darba algas, ieturēto nodokļu un veikto valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu informācija darbiniekam.
Operatīva darbinieku informēšana, izmantojot paziņojumus portālā vai nosūtot tos automātiski uz e-pasta adresēm.
Iegūsti Panorama 365 programmas ilgtermiņa labumus
Informācija par katra darbinieku vietu uzņēmuma struktūrā, parādot viņa amatu un nostrādāto laiku, par ko iespējams gūt arī statistisku vērtējumu.
Dokumentu un procesu termiņu kontroles iespējas (pases termiņa beigas, pārbaudes termiņa beigas utt.) ar ziņojumu palīdzību.
Automatizēta dokumentu veidošana darba līgumiem, rīkojumiem un ziņojumiem.
Visa vēsturiskā informācija par darbinieku – darba līgumi, rīkojumi, veselības pārbaudes un cita informācija vienā pārskatāmā panelī.
Risinājums izstrādāts tā, lai būtu viegli sinhronizējams ar algu aprēķina sistēmu, kas nodrošina, ka dati nav jāievada atkārtoti vairākas reizes.
Virkne Panorama 365 priekšrocību uzņēmuma straujai izaugsmei
Risinājums ir individualizējams – pieejamas dažādas apstiprināšanas shēmas, dizains un interfeiss.
Personāla portālu iespējams integrēt ar jebkuru sistēmu, taču tas var darboties arī autonomi no izmantotā ERP risinājuma.
Portāls pieejams latviešu, lietuviešu, igauņu, angļu un krievu valodā, bet pastāv iespēja ieviešanas procesā to pielāgot klientam vēlamā valodā.
Drošs un mūsdienu prasībām atbilstošs risinājums, kas izvietots mākonī jeb virtuālā serverī.
Lietotājam saprotams, intuitīvs un vienkāršs risinājums ar adaptīvu dizainu, kura apgūšana ir ātra un neprasa īpašu apmācību.
Katram lietotājam tiek piešķirta loma, kas nosaka piekļuves līmeni un tiesības, tādejādi nodalot pieejamo informācijas apjomu.
Franšīzes principa pārtikas veikalu tīkls, kas apvieno spēcīgākos vietējos mazumtirgotājus visā Latvijā.
Izvēlies un kombinē sev nepieciešamos plānus. Maksā tikai par to, ko izmanto!
€2.99
Darbinieka informācija
Prombūtņu pieteikumi
Piemaksu pieteikumi
Algas lapiņa
Darbinieku katalogs
Apstiprināšanas darba plūsmas
Darbinieku apziņošana
€3.49
Basic funkcionalitāte
+
Materiālās vērtības
Obligātā veselības pārbaude
Darba drošība
€3.99
Basic un Extended funkcionalitāte
+
Darba laika uzskaite
Darba maiņu plānošana
Visas cenas ir norādītas bez PVN
Visām cenām ir informatīvs raksturs
* Līdz 30 darbiniekiem tiek noteikta minimālā maksa: Basic - € 99 mēnesī; Extended - € 109 mēnesī
** Cenas var tikt mainītas atkarībā no darbinieku skaita
Izmantojot Panorama 365, tiek ietaupīts laiks un efektīvi pārvaldīts personāls. Personāla pašapkalpošanās portāls apkopo vadībai nepieciešamo informāciju par katru darbinieku (kontaktinformācija, stāžs, loma organizācijā, prombūtnes, darba nespējas lapas, iesniegumi, atalgojums, veselības pārbaudes, rīkojumi, kādi darba materiāli ir piešķirti u.c.); uzskaita darbiniekus, sniedzot statistikas datus par darbiniekiem kopumā, ļaujot analizēt un izvērtēt kādu konkrētu lielumu; dod iespēju darbiniekam iesniegt savu pieteikumu, bet vadībai to ērti izskatīt no datora vai viedtālruņa, pateicoties portāla adaptīvajam dizainam. Īpaši jāuzsver, ka šis personāla pašapkalpošanās rīks ir sinhronizējams ar citām sistēmām, piemēram, algu aprēķinu sistēmu (kā Dynamics 365).
Galvenie ieguvumi īpaši laikā, kad darbs notiek attālināti: iespēja saņemt iesniegumus un pieteikumus no darbiniekiem elektroniskā formātā un tos izskatīt, kolīdz informācija ir saņemta; plānot darbinieku resursus efektīvāk, jo Panorama 365 sniedz precīzu informāciju par darbinieka darba laiku vai viņa prombūtni, tās iemeslu un personu, kura aizvieto; iespēja operatīvi nosūtīt vienlaicīgi visiem darbiniekiem ziņojumu, piemēram, atgādināt par obligāto veselības pārbaudi vai lūgumu iepazīties ar darba drošības noteikumiem; ļauj ietaupīt laiku, anketējot darbiniekus vai apkopojot atbildes uz vadībai interesējošu jautājumu viena portāla ietvaros. Īpaši noderīga ir iespēja sekot līdzi katra darbinieka materiālajām vērtībām, par ko tie ir atbildīgi, piemēram, kuriem darbiniekiem lietošanā ir nodota konkrēta ierīce, telefoni, atslēgas u.c. Panorama 365 ir dabai draudzīgs IT risinājums, kas ļauj neizmantot papīra veidlapas darbinieku anketēšanā, pieteikumu un iesniegumu veidošanā. Tā kā vadībai svarīgi ir analizēt dažādus datus, tad Panorama 365 šo iespēju nodrošina, apkopojot diagrammās informāciju par darbinieku stāžu, biežāk ņemtajiem atvaļinājuma periodiem u.c. vadību interesējošiem lielumiem. Būtiski ir pieminēt, ka šis IT risinājums ir viegli apgūstams ikvienam darbiniekam un to ērti apvienot ar kādu jau uzņēmumā izmantotu IT risinājumu.
Jā, šis IT risinājums paredz, ka no jebkuras vietas un Tev vēlamā laikā vari iesniegt nepieciešamo iesniegumu izskatīšanai. Vēl bez atvaļinājuma pieteikšanas, Tu vari veikt daudzas citas darbības, kas ietaupīs laiku un neskaitāmu papīra izdruku, piemēram, reģistrēt savu darba nespēju, atzīmējot personu, kura Tevi aizvietos, iesniegt pieteikumu apmācībām vai komandējuma naudai, informēt par uzvārda maiņu, bērna dzimšanu u.c. dzīves notikumiem, par ko vadībai būtiski zināt.
IT risinājums, ko izstrādājusi ELVA, darbiniekam ļauj fiksēt gan savu noteikto darba laiku, gan veicamos uzdevumus, gan nostrādātās nakts vai virsstundas, kas tiek ņemtas vērā, plānojot darba grafiku un veidojot algas aprēķinu.
Panorama 365 ir drošs un mūsdienu prasībām atbilstošs risinājums, kas izvietots mākonī jeb virtuālā serverī, tātad – informācija, ko tā apkopo, atrodas virtuālajā serverī. Katram lietotājam (uzņēmuma darbiniekam) tiek piešķirta loma, kas nosaka piekļuves tiesības, piešķirot konkrēti viņam pieejamo informācijas apjomu.
Panorama 365 nav grāmatvedības rīks, bet tas ir izstrādāts tā, lai to būtu viegli sinhronizēt ar algu aprēķina sistēmu (piemēram, Dynamics 365) – tas nozīmē, ka dati par darbinieku nav jāievada atkārtoti, tie sinhronizējas, un grāmatvedim šis algu aprēķina process aizņems krietni mazāk laika.
Jā, katrs darbinieks redz viņam domāto informāciju par atalgojumu jeb algas lapiņu. Informācija, kas tiek sniegta no algu sistēmas, atrodama šajā IT personāla risinājumā gan par izmaksātajām darba algām, gan par ieturētajiem nodokļiem un veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām.
Jā, šo personāla pašapkalpošanās IT rīku uzņēmums var integrēt ar praktiski jebkuru sistēmu, kas jau tiek izmantots uzņēmuma ikdienā (kāds ERP risinājums, piemēram Dynamics 365), vai bieži uzņēmumos izmantoto iekšējo caurlaižu sistēmu, kas reģistrē laiku, taču portāls var darboties arī autonomi vai, piemēram, strādāt ar Microsoft 365 programmas Excel apkopotajiem datiem, kas gan ievērojami ierobežo visas iespējas, kādas paredzētas darbam šajā personāla pašapkalpošanās risinājumā. Precīzākai atbildei iesakām sazināties ar ELVA zinošo ekspertu ŠEIT.
Jā, šim personāla pašapkalpošanās portālam ir adaptīvs dizains, kas paredz tā izmantošanu no jebkuras viedierīces.
Personāla portāls Panorama 365 piedāvā to pārvaldīt dažādās valodās: latviešu, lietuviešu, igauņu, angļu un krievu valodā, bet ELVA eksperti IT risinājuma ieviešanas procesā var pielāgot šim personāla rīkam klientam vēlamo valodu, lai ikdienas darbošanās šajā personāla portālā būtu pēc iespējas ērtāka.
Jā, jo personāla portālu Panorama 365 darbinieku pārvaldībai var izmantot vairākās valstīs vienlaicīgi, katrā valstī izvēloties sev vēlamo darba valodu.
Jā, šādu iespēju Panorama 365 paredz. Ir iespējams koriģēt, kādu informāciju katrs darbinieks drīkst redzēt un kādu nē, piemēram, dzimšanas datus. Tāpat arī var noteikt citas iespējas, piemēram, regulēt piesakāmo brīvo dienu skaitu, cik darbinieks var izmantot, kļūstot par asins donoru. Personāla risinājums paredz arī pieteikumu apstiprinātāju plūsmas (kurš konkrētai prasībai pieņem pieteikumu un apstiprina), kas ir maināmas, vadoties pēc uzņēmuma vajadzībām un amatu struktūras.