-
Iepazīsimies: personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365
-
Darbinieku snieguma vērtēšanas nepieciešamība un kādēļ to darīt portālā
-
Pieredzes stāsti un priekšrocības, ko portālā novērtē personāla vadītājs
Šajā video:
0:00 Ievads
1:18 Kas ir personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365 (starpposms starp uzskaites sistēmu un darbiniekiem)
3:13 Ko personāla portāls Panorama 365 atvieglo personāla vadītāja ikdienā
5:14 Panorama 365 funkcionalitāte: portālu var izmantot viens vai vairāki uzņēmumi
6:47 Panorama 365 funkcionalitāte: pieejams 4 dažādās valodās
7:15 Panorama 365 funkcionalitāte: lomu definēšana un pielāgošana savām vajadzībām
8:23 Panorama 365 funkcionalitāte: integrācija ar grāmatvedības uzskaites sistēmu vienmēr aktuālās informācijas pieejamībai
9:17 Panorama 365 funkcionalitāte: personas informācija un tās papildināšana
10:03 Panorama 365 funkcionalitāte: prombūtņu un pieteikumu automatizācija
13:32 Panorama 365 funkcionalitāte: darbā pieņemšanas, atlaišanas uzdevumu organziēšana
17:40 Panorama 365 funkcionalitāte: aptaujas ar pārdomātu izsūtīšanas mehānismu un anlītikas iespējām
19:10 Panorama 365 funkcionalitāte: uzņēmuma un individuālo mērķu pārvaldība un snieguma novērtējums
20:38 Panorama 365 funkcionalitāte: laika uzskaite un maiņu plānošana dažādu struktūrvienību un darba grupu ietvaros
24:45 Panorama 365 funkcionalitāte: prombūtnes u.c. statistika, pēc kuras var atsekot procesus gudrākiem nākotnes lēmumiem
27:33 Jautājumi un atbildes