Citadele ir mūsdienīgs finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas privātpersonām un uzņēmumiem ar mērķi modernizēt banku pakalpojumus, atvieglojot klientu ikdienu jebkurā situācijā un atbalstot viņu biznesu, kopīgi veicinot Baltijas izaugsmi reģionā.
Citadele pieredzes stāsts. Kopā ar ELVA kopš 2020. gada.
Citadele ir mūsdienīgs finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas privātpersonām un uzņēmumiem ar mērķi modernizēt banku pakalpojumus, atvieglojot klientu ikdienu jebkurā situācijā un atbalstot viņu biznesu, kopīgi veicinot Baltijas izaugsmi reģionā.
Atrast visām uzņēmuma filiālēm Baltijas valstīs atbilstošu kvalitatīvu un pārskatāmu algu aprēķina un personāla pārvaldības risinājumu
Ieviest vienotu personāla portālu visiem darbiniekiem, kas atspoguļo aktuālo reāllaika informāciju un atbilst Latvijas, Lietuvas un Igaunijas normatīvajiem aktiem
Uzlabot darbinieka un vadības komunikāciju un sadarbību komandās un starp dažādām nodaļām
Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.
Personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365
Algu un personāla pārvaldības risinājums Dynamics 365
Sākotnēji personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365 tika izstrādāts tikai lietošanai darbiniekiem Latvijai. Novērtējot tā priekšrocības, uzņēmums izlēma portālu ieviest arī filiālēs Lietuvā un Igaunijā, kur tas šobrīd darbojas konsolidēti un ņemot vērā katras valsts unikālās prasības un normatīvos aktus.
Risinājums viegli saprotams gan uzņēmuma darbiniekiem, gan nodaļu vadītājiem, gan personāla vadītājam un grāmatvežiem. Portāls nodrošina raitu un mobilu informatīvo apmaiņu, kas ievērojami atvieglo visu uzņēmuma darbinieku ikdienu.
Personāla pašapkalpošanās portāla Panorama 365 ieviešanas process, dažādas diskusijas un mācības noritēja attālināti Microsoft Teams vidē, kas abām pusēm bija ērti, ņemot vērā, ka iesaistītie cilvēki bija no dažādām valstīm. Uzņēmums portāla ieviešanu novērtē atzinīgi. Arī ikdienas komunikācija ar ELVA vērtējama pozitīvi – jūtama atsaucība un operativitāte, atsaucoties uz ikvienu projektu vadītāja jautājumu.
Uzņēmuma kultūra paredz, ka katram uzņēmuma darbiniekam tiek noteikti individuālie gada mērķi (performance goals), ko viegli dinamikā pārraudzīt portālā Panorama 365. Tāpat arī ikvienam uzņēmumā ērti saņemt un uzreiz iepazīties ar jebkuru informāciju par uzņēmuma procesiem, ko sagatavojusi personāla vadība.
Uzņēmuma komanda ikdienā izmanto portāla Panorama 365 plašo funkcionalitāti, kas ietver dažādas komponentes: darbinieku informācijas pārvaldība, prombūtņu pārvaldība, piemaksu pieteikumi, algas lapiņas, darbinieku katalogs, apstiprināšanas darba plūsma, darbinieku apziņošana (e-pasti un SMS), materiālo vērtību pārvaldība, darbinieku dokumenti, mērķu pārvaldība (īpaši novērtē nodaļas vadītāji), darbā pieņemšanas un atlaišanas darba plūsma, darbinieku ikgadējā novērtēšana (kopā ar ELVA izstrādāta priekšrocība) un anketēšana, darba laika uzskaite (īpaši izstrādāta uzņēmuma vajadzībām), darba maiņu plānošana (pārredzamas darba grupas un aktivitātes grupas ietvaros).
Panorama 365 ir 3 valstu darbiniekiem vienots portāls ar galveno mērķi uzskaitīt darba laiku, kas automātiski nonāk algu un personāla pārvaldības risinājumā Dynamics 365. Ikreiz, kad darbinieks atjauno informāciju portālā, tā nonāk grāmatvedības risinājumā Dynamics 365. Algu aprēķina brīdī ir pieejama visa nepieciešamā informācija no portāla – piemēram, darbinieka nostrādātās stundas un prombūtnes. Datu uzskaite un visa informācija par visiem uzņēmuma darbiniekiem atrodas vienā visaptverošā sistēmā.
Uzņēmuma nodaļu vadītāji var ērti vienotā platformā apstiprināt savu darbinieku prombūtnes neatkarīgi no tā, kurā valstī viņi atrodas. Portāls dod panorāmas skatu uz notiekošo organizācijā, nodaļās, komandās. Prombūtnes, komandējuma apstiprināšanas plūsmas norit uzņēmuma noteiktā kārtībā – darbinieki to piesaka, un tiešais vadītājs uz to nekavējoties reaģē un pieņem lēmumu.
Viena no portāla Panorama 365 papildu funkcijām – sekot līdzi, vai darbinieki rūpējas par savu darba un dzīves balansu un ir izņēmuši obligāto 2 nedēļu atvaļinājumu. Tāpat portāls ļauj ērti aplūkot, kāds katram darbiniekam ir uzkrāto atvaļinājuma dienu skaits.
Slimības lapas no EDS automatizēti nonāk Dynamics 365 un nekavējoties tiek atspoguļots arī personāla portālā, ar ko darbinieks uzreiz var iepazīties.
Uzņēmuma darbinieki ērti piekļūst nepieciešamajai informācijai vai piesaka prombūtni no sava viedtālruņa, kas ļauj būt mobilam un būtiski ietaupa visas uzņēmuma komandas laiku.
Banka dibināta 2010. gadā, un tā šobrīd atrodas 3 Baltijas valstīs: Latvijā, Lietuvā un Igaunijā
Pirmā banka Baltijā, kas ieviesa iespēju piekļūt savam kontam, izmantojot selfiju un gredzenu
Maksājuma kartes X smart KIWIE dizainu veidojis AI algoritms, apvienojot populārākos finanšu atslēgvārdus un mākslinieka KIWIE darbus
Personāla pašapkalpošanās portālu Panorama 365 izmanto 1300 bankas darbinieki
Citadeles Grupa piedāvā inovatīvus finanšu pakalpojumus Baltijas privātpersonām un uzņēmumiem
Portālu Panorama 365 plānots ieviest visu Citadeles Grupas uzņēmumu ietvaros