Apdrošināšanas akciju sabiedrība BTA Baltic Insurance Company ir viena no vadošajām apdrošināšanas sabiedrībām Baltijā, kas piedāvā plašāko nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumu klāstu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
BTA pieredzes stāsts. Kopā ar ELVA kopš 2023. gada.
Apdrošināšanas akciju sabiedrība BTA Baltic Insurance Company ir viena no vadošajām apdrošināšanas sabiedrībām Baltijā, kas piedāvā plašāko nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumu klāstu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Atrast spēcīgus tehnoloģiju risinājumus algu aprēķinam, personāla procesiem un analītikai, kas ir savstarpēji integrēti un apvieno informāciju vienotā struktūrā
Ieviest darbinieku portālu personāla procesu pārvaldībai, kas izmantojams visiem uzņēmuma darbiniekiem, kuri strādā 3 Baltijas vasltīs: Latvijā, Lietuvā un Igaunijā
Ieviest tādu darbinieku portālu visu personāla procesu pārvaldībai, kas izmantojams visiem uzņēmuma darbiniekiem, kuri strādā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā
Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.
Viens portāls visā Baltijā un 4 valodās: latviešu, lietuviešu, igauņu un angļu.
Algu grāmatvedībai atbilstoši katras valsts normatīvo aktu prasībām.
Vienkāršs analītikas risinājums, kas ļauj iegūt un analizēt datus par darbiniekiem.
Uzņēmuma filiāles gan galvaspilsētās, gan reģionos atrodas 3 Baltijas valstīs – Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Portāls Panorama 365 ir risinājums, kas apvieno visus darbiniekus vienotā platformā. Portāls integrējas ar katras valsts ERP jeb algu risinājumu, Latvijā – ar Dynamics 365 Business Central. Portāls ir kā galvenais savienojošais elements, kas apkopo visu informāciju par visiem uzņēmuma darbiniekiem.
Risinājumu savstarpējā mijiedarbība nodrošina to, ka dati nav jāvada manuāli katrā risinājumā atsevišķi, bet, kolīdz tiek mainīta informācija ERP sistēmā jeb Business Central, notiek izmaiņas arī portālā Panorama 365. Un pretēji – kolīdz darbinieks ievada informāciju portālā, tā uzreiz nonāk ERP sistēmā, un to redz grāmatvedis.
ERP risinājums Dynamics 365 Business Central grāmatvedim nodrošina precizitāti algu aprēķinā, avansu izmaksā, atvaļinājumu uzskaitē. Ar darbinieka algu saistītie aprēķini notiek atbilstoši valsts normatīvo aktu prasībām un tālāk tiek nodoti uz atbilstošu valsts institūciju (Latvijā – VID).
Personāla nodaļas darbinieki var patstāvīgi veidot lietotāju lomas, piešķirt tiesības un organizēt dažādas darbplūsmas. Pateicoties Panorama 365 uzbūvei, risinājumu bez mācībām vai instrukcijām ir viegli gan apgūt, gan izmantot ikdienas darbā.
Nodaļu vadītājam pieejama visa informācija par saviem komandas darbiniekiem un viņu prombūtnēm. Uzņēmuma darbinieki var ērti apskatīt sev interesējošu informāciju, piemēram, algas lapiņu, darba grafiku, darba stāžu, kā arī uzzināt kontaktinformāciju vai, kad kolēģim ir dzimšanas diena.
Ikviens darbinieks var ērti pieteikt atvaļinājumu bez veidlapas un fiziskas skaņošanas. Katram pieteikumam ir noteikta apstiprināšanas plūsma, ko uzņēmums izveidojis kopā ar portāla izstrādāju ELVA. Kolīdz vadītājs ir apstiprinājis prombūtni, šo apstiprinājuma ziņu saņem pats prombūtnes pieteicējs.
Nodaļas vadītāji ļoti ērti var plānot savu darbinieku daba grafiku jeb maiņas. Tās ir pieejamas apskatei portālā arī visiem komandas dalībniekiem, kas ir īpaši lietderīgi, strādājot hibrīddarba režīmā.
Ikdienas dinamika pieprasa ātru reakciju, ko portāls arī nodrošina – darbinieki var pieteikt atvaļinājumu, apskatīt aktuālo informāciju, nepieejot pie datora – to ātri var paveikt mobilajā telefonā.
Ikdienas dinamika pieprasa ātru reakciju, ko portāls arī nodrošina – darbinieki var pieteikt atvaļinājumu, apskatīt aktuālo informāciju, nepieejot pie datora – to ātri var paveikt mobilajā telefonā.
Uzņēmums nākotnē plāno papildināt portāla funkcionalitāti ar mērķu vadības, uzdevumu pārvaldības un anketēšanas moduli (piemēram, apmierinātības ar darbu mērīšanai).
Personāla vadītāja lielākais ieguvums ir apmierināti darbinieki, jo viņi atzīst, ka virkne procesu ir uzlabojušies un kļuvuši ērtāki. Iepriekš bija nepieciešamas detalizētas instrukcijas, kā izmantot personāla risinājumu, taču Panorama 365 apguve bija organiska un nebija nepieciešams veltīt laiku mācībām. Portāls Panorama 365 uzlabo savstarpējo komunikāciju darbinieku un vadītāja – darbinieku vidū. Priekšrocība administratīvos darbus paveikt automatizēti un ar portāla starpniecību, vadībai ļauj fokusēties uz stratēģiski svarīgiem jautājumiem, piemēram, darbinieku attīstību un labbūtību.
Īpaši vērtīgs lēmums bija atteikties no klasiskajām atskaitēm Excel vidē, kas apgrūtināja operatīvu statistikas datu iegūšanu. Power BI apkopo un vizualizē informāciju, kas aktuāla gan personāla vadītājam, gan nodaļu vadītājiem, piemēram, pārskati par budžetu, štata vietām, izmaiņām amatos, darbinieku mainību. Visi šie dati tiek apkopoti no uzņēmuma resursiem un risinājums tos atjauno katru dienu.
Laiks no idejas par portālu Panorama 365 līdz tā un ERP risinājuma Business Central ieviešanai un abu risinājumu pilnīgai izmantošanai ikdienas darbā pagāja tikai 6 mēneši. Idejas turpina rasties un kopā ar ELVA komandu jau izstrādāts plāns dažādu jaunu moduļu ieviešanai nākotnē.
Uzņēmuma dibināšanas gads Latvijā
Uzņēmuma filiāles Latvijā, Lietuvā, Igaunijā
Iestādīti koki zaļākai Latvijai un videi