Digitāla pieeja laika plānošanai – risinājums uzņēmumu izaicinājumiem

Mūsdienu uzņēmumos laika plānošana kļuvusi par vienu no galvenajiem izaicinājumiem. It īpaši tas attiecas uz ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kur darba maiņas, pēkšņas prombūtnes un nepieciešamība ātri aizvietot kolēģus prasa lielu elastību.

Tieši šeit palīgā nāk personāla vadības sistēma Panorama 365, kas ļauj digitalizēt un automatizēt personāla procesus – sākot no maiņu plānošanas līdz algu aprēķinam. Portāla priekšrocības un iespēju to pilnībā pielāgot uzņēmuma vajadzībām, tēlam novērtē virkne veiksmīgu uzņēmumu Baltijā.

No Excel tabulām līdz caurskatāmai digitālai laika plānošanai

Daudzi uzņēmumi joprojām izmanto Excel tabulas vai pat papīra veidlapas un pierakstu klades darba laika uzskaitei. Tas ne tikai prasa daudz laika, bet arī rada riskus – kļūdas, versiju neatbilstības un neskaidras atbildības. Panorama 365 kā personāla vadības sistēma šo procesu padara pilnībā digitālu un drošu.

Tā ļauj vienuviet veidot, apstiprināt un aktualizēt maiņu grafikus, kā arī automātiski informēt darbiniekus par izmaiņām. Darbinieki var ērti pārskatīt savu darba grafiku portālā vai mobilajā ierīcē, saņemt paziņojumus e-pastā vai SMS, un vadītāji uzreiz redz, kurš ir darbā, kurš prombūtnē un kur jāmeklē aizvietotājs.

Kā darbojas Panorama 365 kā personāla vadības sistēma?

Panorama 365 ir darbinieku pašapkalpošanās portāls, kurā ikviens darbinieks var:

  • redzēt savu darba grafiku un plānotās maiņas;
  • pieteikt prombūtni vai atvaļinājumu;
  • apstiprināt izmaiņas vai virsstundas;
  • pārskatīt uzkrāto darba laiku.

Savukārt vadītāji iegūst vienotu pārskatu par visu komandu un iespēju plānot maiņas atbilstoši slodzēm, kompetencēm un pieejamībai.

Laika plānošana ražošanā un mazumtirdzniecībā

Panorama 365 ļauj izveidot specifiskas darba grupas – piemēram, ražošanas līnijas vai veikalu komandas. Katram līnijas vai veikala vadītājam ir savs pārvaldāmais lauks, kur viņš var veikt operatīvo plānošanu, neiejaucoties citu vadītāju darba grafikā. Ja vienā veikalā pietrūkst darbinieku, sistēmā iespējams redzēt tuvumā esošos kolēģus, kas ir pieejami palīdzībai, un vienoties par aizvietojumu dažu klikšķu laikā.

Savukārt ražošanā Panorama 365 ļauj precīzi uzskaitīt darbinieku slodzes, maiņu veidus un virsstundas izlīdzinātā periodā, nodrošinot taisnīgu un automatizētu algu aprēķinu.

Vēlies uzzināt, kā Panorama 365 var uzlabot personāla procesus Tavā uzņēmumā?

Sazināties

Kontrole un integrācija ar caurlaižu sistēmām

Papildu ērtībai personāla vadības sistēma Panorama 365 piedāvā integrāciju ar dažādām caurlaižu sistēmām. Tas nozīmē, ka vadītāji var redzēt faktisko “laiku teritorijā” jeb, cikos darbinieks ieradies, cik ilgi bijis darbā un kad devies prom. Ja rodas atšķirības starp plānoto un faktisko darba laiku, tās var uzreiz pārskatīt un koriģēt. Sistēma brīdina par nobīdēm un palīdz uzturēt darba disciplīnu bez liekas birokrātijas.

Elastīga pielāgošana un papildu dimensijas

Panorama 365 ir pielāgojama katra uzņēmuma vajadzībām. Iespējams izveidot papildu dimensijas – piemēram, norādīt, kurā filiālē vai ražošanas līnijā konkrētā dienā strādāts, kā arī pievienot aktivitāšu tipus (piemēram, “darbs pie kases” vai “noliktavas maiņa”).
Tas sniedz iespēju analizēt datus daudz dziļāk un uzlabot efektivitāti. Tāpat sistēma atbalsta arī gabaldarbu un akordalgu uzskaiti.

Pāreja no Excel uz digitālo risinājumu

Pāreja no Excel uz Panorama 365 sākumā var šķist izaicinoša, taču rezultāti parasti pārliecina ļoti ātri. Vadītāji novērtē, ka informācija ir aktuāla reāllaikā, bet darbiniekiem nav jāpārsūta desmitiem e-pastu ar atjaunotiem grafikiem. Turklāt ieviešana tiek pielāgota katram uzņēmumam individuāli – sākot no analīzes un pilotprojekta līdz integrācijai ar ERP un algu sistēmām.

Personāla pārvaldības sistēma Panorama 365 un integrācija ar caurlaides un kontroles sistēmām

Personāla vadības nākotne: caurskatāmība un efektivitāte

Panorama 365 personāla vadības sistēma nav tikai tehnoloģisks rīks – tā maina uzņēmuma kultūru. Tā veicina caurskatāmību, atbildību un uzticēšanos starp darbiniekiem un vadību. Kad visi redz vienus un tos pašus datus, rodas drošība un pārliecība par lēmumiem. Galvenais ieguvums, ko uzņēmumi uzsver pēc Panorama 365 ieviešanas, ir laiks.

Personāla vadības sistēma Panorama 365 nodrošina vienotu, drošu un caurspīdīgu vidi darba laika plānošanai, uzskaitei un analīzei. Tā palīdz automatizēt ikdienas procesus, samazināt administratīvo slogu un nodrošināt, ka vadītāji un darbinieki vienmēr strādā ar aktuālu informāciju.

Ieviešot Panorama 365, uzņēmums iegūst vairāk nekā tikai digitālu rīku – tas iegūst efektīvāku, pārskatāmāku un uz cilvēkiem centrētu personāla vadības pieeju, kas veicina izaugsmi un darbinieku apmierinātību.

Balstoties uz vebināru, rakstu sagatavoja: Liene Auziņa-Jurgeviča, ELVA Komunikācijas stratēģe un satura vadītāja