Hansab ir tehnoloģiju uzņēmums, kas jau vairāk nekā 30 gadus nodrošina inovatīvus automatizācijas, drošības un efektivitātes risinājumus uzņēmumiem Baltijā un Ziemeļeiropā.

Ieviestie risinājumi

Personāla pašapkalpošanās portāls Panorama 365

Portāls integrējas ar algu (grāmatvedības) risinājumu Dynamics 365 Business Central

  • maiņu plānošana
  • prombūtnes pieteikumi, iesniegumi
  • algas lapiņa, informācija par uzņēmumu
  • statistika par darbiniekiem

Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.

Izaicinājumi un vajadzības

Samazināt manuālo darbu un cilvēciskās kļūdas

Palielināt efektivitāti bez komandas paplašināšanas

Digitalizēt un centralizēt personāla vadības procesus

Ieguvumi

  • 1. Manuālo procesu automatizācija

    Darbinieki un nodaļu vadītāji paši ievada nepieciešamos datus portālā, un tie automātiski tiek sinhronizēti ar algu un personāla vadības sistēmām. Tas būtiski samazina grāmatvežu manuālo darbu.

  • 2. Administratīvā sloga samazināšana

    Pateicoties automatizācijai, vairs nav jāapstrādā desmitiem e-pastu vai jāmeklē Excel failos informācija par atvaļinājumiem un piemaksām. Tas ietaupa laiku un resursus.

  • 3. Mazāk cilvēcisko kļūdu

    Visi dati tiek ievadīti vienotā sistēmā, kur tos viegli pārbaudīt un izsekot. Tas samazina risku kļūdīties datu ievadē un paaugstina precizitāti.

  • 4. Pilnīga datu pārskatāmība

    Portālā Panorama 365 redzams, kurš darbinieks ir atvaļinājumā, komandējumā vai strādā no mājām. Vadītāji var ātri pieņemt lēmumus un plānot darba slodzi.

  • 5. Ātra piekļuve no jebkuras ierīces

    Portāls darbojas mākonī, un tam var droši piekļūt gan no datora, gan no mobilā telefona. Tas ļauj darbiniekiem strādāt elastīgi un ērti jebkurā vietā.

  • 6. Drošāka datu vide

    Jaunā sistēma nodrošina augstāku datu aizsardzības līmeni, novēršot riskus, kas iepriekš pastāvēja, izmantojot e-pastus un aizsargātus Excel dokumentus ar parolēm.

  • 7. Vienots un integrēts risinājums

    Visas sistēmas: personāla vadība, algu aprēķins un pašapkalpošanās portāls - darbojas kopā, nodrošinot datu vienotību un vienkāršu administrēšanu.

  • 8. Ātra ieviešana un intuitīva lietošana

    Trīs sistēmas tika ieviestas aptuveni trīs mēnešu laikā, un darbiniekiem nebija sarežģīti apgūt to lietošanu, jo saskarne ir saprotama un draudzīga.

  • 9. Efektīvāka komunikācija uzņēmumā

    E-pastu plūsma ir aizstāta ar digitālu apstiprināšanas un pieteikumu procesu portālā, kas padara sadarbību starp darbiniekiem un vadītājiem vienkāršāku un caurspīdīgāku.

  • 10. Gatavība nākotnes digitalizācijai

    Hansab ir izveidojis stabilu pamatu turpmākai automatizācijai, testējot jaunas funkcijas un regulāri pilnveidojot procesus, lai saglabātu tehnoloģisko līderību.

Hansab atsauksme par sadarbību ar ELVA

Mēs skatījāmies ne tikai uz ailīti “kopējā cena”, bet skatījāmies gan uz partnera pieredzi, gan uz partnera vēlmi iedziļināties mūsu vajadzībās, saprast, kas mums ir aktuāli un kas mums ir svarīgi. Un šajā gadījumā ELVA nāca pretī ar tādu atsaucību, ieinteresētību, un tas bija arī galvenais kritērijs, kāpēc mēs izvēlējāmies viņus kā savus partnerus šajā projektā.

Gatis Ramanovskis

Hansab direktors

Uzņēmums dibināts 1991. gadā Igaunijā

54 miljonu apgrozījums 2024. gadā

375

Darbinieki Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Somijā

Servisa tehniķi 2 stundu laikā var sasniegt jebkuru vietu Baltijā

Risinājumus katru dienu izmanto katrs Baltijas valstu iedzīvotājs

18 biroji 4 valstīs

Izmantotie produkti