Vai gadās, ka Tava biznesa iepirkuma process iet haotiskā pašplūsmā?

Sistēmas Microsoft Dynamics 365 Business Central uzdevums ir piedāvāt instrumentus, kas ļauj efektīvi pārraudzīt iepirkuma procesu un preču izsekošanu. Noskaties vebināra ierakstu, kurā ELVA Projektu vadītājs Dmitrijs Kozlovs stāsta par to, kā tirdzniecības uzņēmumā iepirkuma procesu var veikt efektīvāk!

Video galvenās tēmas: 

  • Iepirkuma procesa posmi un stadijas – veids, kā to organizēt pārskatāmāk un efektīvāk
  • Risinājuma demonstrācija un prakstiski ieteikumi darba veikšanai

Kādas ir Business Central priekšrocības un cenas?

Sazināties ar ekspertu

0:00 Ievads

1:20 Iepirkuma procesa posmi

6:48 Iepirkuma stadijas

8:02 Dynamics 365 Darba virsma – Demonstrācija

9:29 Galvenie instrumenti – Demonstrācija

12:02 Iepirkuma process – Demonstrācija

15:41 Citas Dynamics 365 iespējas – Demonstrācija

18:12 Kopsavilkums

19:15 Jautājumi un atbildes

Aplūko arī Dmitrija sniegtās atbildes uz jautājumiem par efektīvu iepirkuma procesu, kas tika uzdoti vebināra laikā, kā arī noskaties pilnu vebināra Procesu digitalizācija tirdzniecības uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai ierakstu ar vēl 5 ekspertu prezentācijām ŠEIT.

Piesakies e-pasta jaunumiem un iepazīsties ar IT risinājumu aktualitātēm, kas Tavam biznesam palīdzēs sasniegt vairāk.