Kā efektīvāk pārvaldīt personālvadības procesus un precīzi veikt algu aprēķinus?

Noskaties vebināra ierakstu, kurā ELVA Biznesa risinājumu projektu vadītāja un algu eksperte Nataļja Koroļova stāsta par veidu, kā procesus, kas saistīti ar personāla datiem, var organizēt ērtāk un vienkāršāk, izmantojot Personāla pašapkalpošanās portāla Panorama 365 un biznesa procesu pārvaldīšanas risinājuma Business Central sniegtās iespējas.

Video galvenās tēmas: 

  • Personālvadības un algu aprēķinu risinājuma savstarpējā mijiedarbība vēlamajam rezultātam
  • Digitalizācijas priekšrocības automatizēt un optimizēt ar personālu saistītus procesus, piemēram, darbā pieņemšana, atlaišana, atvaļinājumi u.c.
  • Ērta dokumentu, tostarp darba līgumu un visu nepieciešamo atskaišu izveide, izmantojot IT sistēmas iespējas. 

Kā Panorama 365 un Business Central var palīdzēt Tavam uzņēmumam?

Sazināties ar ekspertu

0:00 Ievads un iepazīšanās

1:04 Uzņēmumu procesu pamatprincipi

4:48 Personāla dati un algu aprēķins – vienkāršoti procesi

6:55 Dynamics 365 Business Central sistēmas funkcionalitāte

8:58 Darbā pieņemšanas process

16:20 Prombūtnes pieteikšana

19:29 Piemaksas

21:37 Kvalifikācijas – izglītība, kursi, u.c.

23:20 Izsniegtie priekšmeti

24:44 Kopsavilkums

27:10 Jautājumi un atbildes

Aplūko arī Nataļjas sniegtās atbildes uz jautājumiem par personālvadības un algu grāmatvedības risinājuma pielietošanu, kas tika uzdoti vebināra laikā, kā arī noskaties pilnu vebināra Personālvadības digitalizācija: izaicinājumi un risinājumi ierakstu ar vēl 5 ekspertu prezentācijām ŠEIT.

Ekspertu ieteikumi, skaidrojoši video un veiksmes stāsti par IT risinājumiem biznesa pārvaldībā. Piesakies e-pasta jaunumiem!