Kā efektīvāk pārvaldīt personālvadības procesus un precīzi veikt algu aprēķinus?
Noskaties vebināra ierakstu, kurā ELVA Biznesa risinājumu projektu vadītāja un algu eksperte Nataļja Koroļova stāsta par veidu, kā procesus, kas saistīti ar personāla datiem, var organizēt ērtāk un vienkāršāk, izmantojot Personāla pašapkalpošanās portāla Panorama 365 un biznesa procesu pārvaldīšanas risinājuma Business Central sniegtās iespējas.
Video galvenās tēmas:
- Personālvadības un algu aprēķinu risinājuma savstarpējā mijiedarbība vēlamajam rezultātam
- Digitalizācijas priekšrocības automatizēt un optimizēt ar personālu saistītus procesus, piemēram, darbā pieņemšana, atlaišana, atvaļinājumi u.c.
- Ērta dokumentu, tostarp darba līgumu un visu nepieciešamo atskaišu izveide, izmantojot IT sistēmas iespējas.