Algu aprēķins

Veic precīzu darba algas aprēķinu, drošu datu uzskaiti un izmanto automatizācijas priekšrocības.

Personāla pārvaldība

Lieto risinājumu, lai apkopotu, uzglabātu un apstrādātu informāciju par visiem uzņēmuma darbiniekiem.

Personāla portāls

Integrē Dynamics 365 Finance algu un personāla risinājumu ar personāla portālu Panorama 365.

Datu sinhronizācija

Nepazaudē datus - tie no finanšu pārvaldības risinājuma automātiski nonāk personāla portālā un otrādi.

Dynamics 365 Finance algu aprēķina modulis

Risinājums nodrošina ar darbinieku saistīto datu uzskaiti, algu aprēķinu un izmaksu.

Izmaksu un algas aprēķins

Automātiska piemaksu/ieturējumu izveide, avansu, starpizmaksu aprēķina izveide. Algas storno aprēķins, grāmatošana, pārrēķinu veidošana.

Darbinieku datu uzskaite

Darbinieku kartiņu uzturēšana, datu uzskaite. Datu sinhronizācija, automātiski atgādinājumi.

Nodokļu aprēķins

Nodokļu aprēķins pa finanšu dimensijām. Progresīvā ienākuma, darba ņēmēja un devēja sociālā nodokļa aprēķins. Atvieglojumu datu uzturēšana.

Maksājumu veikšana

Algas maskājumu žurnāla automatizēta izveide no dažādiem uzņēmuma bankas kontiem pa finanšu dimensijām un eksports uz bankām (Fidavista, SEPA).

Apdrošināšana un dalība fondos

Apdrošināšanas uzskaite, pārrēķins gada beigās. Lojalitātes fondu uzskaite, pensiju fondu uzskaite.

Integrācija ar EDS un CSB

Atskaišu veidošana un eksports (VSAOI, PFPIS, ziņojums darba ņēmējiem, 2-darbs). Imports no EDS (darba nespējas lapas, algas nodokļa grāmatiņa).

Gabaldarbu pārvalde

Gabaldarbu ievade, cenu uzturēšana, datu uzskaite un precīzs aprēķins pa finanšu dimensijām.

Darba laika uzskaite

Plānotā/faktiskā darba laika izveide, uzskaite pa amatiem, finanšu dimensijām. Kalendāru veidošana. Virsstundu aprēķins dažādiem periodiem.

Prombūtnes

Darba nespējas lapu aprēķins (A, B). Prombūtņu, atvaļinājumu rezervju aprēķins, grāmatošana, periodu uzskaite.

Kādi ir pieejamie algas komponentu aprēķinu veidi?

Proporcionāli dienām

Proporcionāli stundām

Proporcionāli kalendārajām dienām

Stundu likme

Dienas likme

Vidējā izpeļņa

Summa

Procentuālais lielums

Akordalga

Kādi ir biznesa ieguvumi, izmantojot Dynamics 365 Finance risinājumu?

Uzzināt vairāk

Dynamics 365 Finance personāla pārvaldības modulis

Risinājums nodrošina ar personālu saistīto datu un procesu organizēšanu un pārvaldību.

Uzņēmuma un amatu struktūra

Uzņēmuma struktūras definēšana un uzturēšana. Amatu uzskaite un piesaiste struktūrvienībām.

Automatizēti dokumenti

Automātiska dokumentu izveide un izmaiņu veikšana pēc personāla nodaļas sagatavotajiem rīkojumiem.

Datu uzskaite

Esošo un bijušo darbinieku datu uzskaite un pārvalde, darbinieku kustība, dokumentu pārvalde, slodzes uzskaite.

Personāla atlase

Vakanču pārvaldība, personāla atlases projektu vadība (darba sludinājums, kandidātu reģistrācija, interviju organizēšana, automaizēta saziņa, kandidātu salīdzinājums pēc kritērijiem).

Darbinieku snieguma novērtēšana

Izglītības un profesionālās pieredzes pārvalde. Sertifikātu pārvaldība. Prasmju uzskaite. Mērķu un KPI uzskaite. Darbinieku novērtēšana.

Integrācija ar Panorama 365

Datu sinhronizācija ar personāla pašapaklpošanās portālu Panorama 365 (atvaļinājuma dienas, prombūtnes, algu aprēķins, darba grafiks, prombūtnes pieteikšana u.c). Par Panorama 365

Darbinieku anketēšana

Anketu veidošana apmācībām, apmierinātības ar darbu novērtēšanai ar iespēju izmantot dažādus jautājumu, atbilžu un novērtējuma veidus. Iegūtās informācijas analīze.

Izsniegtā inventāra uzskaite

Dažāda inventāra reģistrēšana, tā izsniegšanas un atgriešanas procesu automatizēta pārvaldība.

Darba aizsardzība

Darba vides risku pārvaldība ar iespēju piesaistīt konkrētai darba vietai. Instruktāžu, obligāto veselības pārbaužu, kontrindicēto risku pārvaldība.

Kādus personāla datus ir iespējams pārvaldīt?

Pamatdati, t.sk. identifikācijas numuri, adreses, ģimenes dati, kontaktinformācija (sistēma informē par uzņēmumam svarīgu informāciju)

Darbinieka fotogrāfija

Bankas konti

Dalība arodbiedrībās

Personīgo dokumentu informācija (automātiski brīdina par darbinieka dokumentu derīguma termiņa beigām)

Izglītība, kursi, sertifikāti, dalība projektos

Darba līgumi un amatu apraksti

Iespēja pievienot dažāda formāta dokumentus

Klienti

Uzņēmumi, kuri izmanto Dynamics 365 Finance risinājumu

Mūsdienu uzņēmumiem ir virkne izaicinājumu – viens no tiem paaugstināt savu konkurētspēju, un neatņemama šo instrumentu sastāvdaļa, kas to nodrošina – procesu digitalizācija un reālā laikā saņemta informācija. Digitalizācijas process nekad nebeigsies – tas ir kā evolūcijas stāsts. Automatizācija jebkuros procesus, kas nākotnē arvien jārealizē, arī ir nebeidzams stāsts – kā ar mazākiem resursiem sasniegt lielākus darbības rādītājus. Sadarbība ar ELVA vienmēr vērsta uz risinājumu, kas pieņemama abām pusēm.

Edgars Viļķins

Evopipes valdes priekšsēdētājs