Kāpēc ELVA klienti saņem labāku Microsoft atbalstu?

ELVA ir viens no nedaudzajiem Microsoft partneriem Baltijā ar Advanced Support for Partners (ASfP) statusu. Ar tā palīdzību saviem klientiem nodrošinām ātru, tūlītēju, tiešu atbalstu viņu mākoņpakalpojumiem no Microsoft speciālistu komandas.

Kādas ir Microsoft atbalsta priekšrocības ELVA klientiem?

Tiešs tehniskais Microsoft atbalsts

Mākoņrisinājumiem Azure, Microsoft 365, Dynamics 365, Power Platform

Nepārtraukta sistēmu darbība

Mazāka dīkstāve un ātrāka incidentu novēršana

Droša IT infrastruktūra

Stabila un aizsargāta vide arī sarežģītās sistēmās

Ko tieši jūs iegūstat kā ELVA klients?

ELVA saviem klientiem nodrošina paplašināto Microsoft atbalstu (Advanced Support for Partners)

ELVA darbojas kā jūsu uzņēmuma tehnoloģiju partneris, kas rūpējas par stabilu IT vidi, drošību un ilgtspējīgu izaugsmi.

ELVA klienti izmanto paplašināto Microsoft atbalstu (Advanced Support for Partners)

Mums ir svarīgi, lai klienti justos droši — lai viņu sistēmas darbotos stabili un nepārtraukti. Advanced Support for Partners statuss ļauj mums to nodrošināt bez kompromisiem.

Undīne Renckulberga-Eglīte

ELVA IT infrastruktūras un mākoņpakalpojumu nodaļas vadītāja

Kādi ir uzņēmēju biežāk minētie atbalsta ieguvumi, izvēloties ELVA par IT partneri?

Ātrs tehniskais atbalsts 24/7 režīmā kritiskiem incidentiem

Zinoši speciālisti par risinājumu drošību, veiktspēju un modernizāciju

Zema IT risinājumu dīkstāves iespējamība

Stabila sistēmu darbība ar drošības garantu

Sazinieties, lai uzzinātu par ELVA klientu priekšrocībām!