Kā optimizēt personālvadītāja darbu, izmantojot digitālas priekšrocības?

Noskaties vebināra ierakstu, kurā ELVA Personālvadības risinājuma Panorama 365 izstrādes vadītājs Mārtiņš Jirgensons stāsta par veidu, kā ar personālu saistītus procesus var organizēt efektīvāk.

Video galvenās tēmas: 

  • Digitālā risinājuma priekšrocības atvieglo darbu gan darbiniekam, gan vadībai
  • Biežāk sastopamie izaicinājumi personāla pārvaldē un kā tie var tikt atrisināti ar IT risinājuma palīdzību
  • Veids, kā  efektīvi un ērti plānot darba grafiku, pieteikt atvaļinājumu un iegūt vajadzīgo informāciju, izmantojot digitālās priekšrocības

Kā ar Panorama 365 var automatizēt darbietilpīgus ikdienas pienākumus?

Sazināties ar ekspertu

0:00 Ievads

0:40 Personāla vadītāja uzdevumi un izaicinājumi

1:15 Četri galvenie personāla pārvaldības izaicinājumi

3:53 Panorama 365 svarīgākās funkcijas

6:05 Panorama 365 lietotāju tiesības un lomas

9:57 Darbinieka informācija un atalgojums

12:21 Prombūtnes un uzstādījumi

15:40 Piemaksas un uzstādījumi

16:45 Darba laika plānošana un uzskaite

20:53 Kopsavilkums

21:49 Jautājumi un atbildes

 

Aplūko arī Mārtiņa sniegtās atbildes uz jautājumiem par personālvadības risinājuma pielietošanu, kas tika uzdoti vebināra laikā, kā arī noskaties pilnu vebināra Personālvadības digitalizācija: izaicinājumi un risinājumi ierakstu ar vēl 5 ekspertu prezentācijām ŠEIT.

Piesakies e-pasta jaunumiem un iepazīsties ar IT risinājumu aktualitātēm, kas Tavam biznesam palīdzēs sasniegt vairāk.