Darba uzdevumu vadīšana ar Microsoft Planner

Ikvienā uzņēmumā kopējos panākumus veido komandas darbs, tomēr ikviens darbinieks savus pienākumus veic individuāli un nereti arī pēc iepriekš definētiem principiem un sasniedzamajiem rādītājiem. Tāpēc vienmēr būs vajadzīgs darbu plānotājs, projekta vadītājs, kurš sadala un kontrolē uzdevumu izpildi.

Šajā video Tev ir iespēja uzzināt par Microsoft 365 klāstā ietilpstošu rīku – Microsoft Planner, ar kura palīdzību iespējams efektīvi organizēt uzņēmuma struktūrvienības, nodaļas vai projekta darbus un to izpildi.

Kā papildinājums Microsoft Teams, šis risinājums rada iespēju deleģēt uzdevumus konkrētiem darbiniekiem, nodrošina to atsekošanu un plānošanu.

  • 01:29 Microsoft Planner ideja un Kan Ban princips
  • 03:21 Microsoft Planner darba organizēšana un kontrole pa stacijām
  • 11:13 Microsoft Planner navigācija
  • 12:54 Microsoft Planner uzdevumu pārskats

Piesakies konsultācijai un uzzini vairāk par Microsoft risinājumiem!

Pieteikties