Analītiķi apgalvo, ka dati ir uzņēmuma zelts, bet, vai tāpat domā arī pārdošanas un mārketinga speciālisti? Vai protam izvērtēt, kuri KPI mums ir svarīgi, kā tos skatīt dinamikā un salīdzināt ar iepriekšējiem periodiem, lai prognozētu ieņēmumus nākotnē? Kā panākt, lai analītika notiktu automatizēti, fonā ikdienas darbiem? Vai AI spēj ko darīt lietas labā, lai es spētu izanalizēt datus vēl efektīvāk? Uz šiem un vēl vairāk jautājumiem atbildes sniedza 4 vebināra eksperti, parādot arī, kā analizēt datus ar Power BI, ko Gartner jau vairākus gadus pēc kārtas nominējis par efektīvāko datu analītikas risinājumu pasaulē.
Šajā video:
0:00 Ievads par datos balstītiem lēmumiem
1:04 Kas vispār ir dati?
6:14 Emocija, atkārtošanās, berze, runas, darbi un pārsteiguma moments
11:19 Patērētāja psiholoģija
16:02 Neizlēmība maksās naudu un nākotni
2:08 Jautājumi un atbildes