Vebinārs

Pārdošanas KPI ar Power BI un jaunākās datu analītikas priekšrocības ar Microsoft Fabric

Vebinārs, kas ļauj laicīgi novērtēt paveikto, paskatīties uz datu analītiku kā uz ērtu priekšrocību, saskatīt biznesa procesos nobīdes no normas, atrast kritiskos punktus un mazināt neprecizitātes, lai uzlabotu kopējos rezultātus. Saturs īpaši noderīgs pārdošanas profesionāļiem un datu analītiķiem.

18. septembrī 10:00

Tiešsaistē

Reģistrēties

Vebināra programma

10:00-10:05

Biznesa datu analītika – sabiedrotais stratēģis un izaugsmes veicinātājs

Ilze Ošiņa

ELVA Klientu attiecību vadītāja

person-portrait

10:05-10:20

Kā neapmaldīties datu labirintos un ļaut analītikai notikt?

Edgars Pētersons

WKND Mārketinga konsultants, partneris

person-portrait

10:20-10:45

Dati kā vērtība jēgpilnai analītikai, prognozēm un gudriem lēmumiem

Rihards Timma

ELVA Datu analītikas risinājumu nodaļas vadītājs

person-portrait

10:45-11:00

Tehnoloģiju priekšrocība veicināt izpratni par notiekošo biznesā

Dace Nelsone

EVA-SAT Finanšu direktore, valdes locekle

person-portrait

Reģistrēties vebināram