Bieži nākas dzirdēt, ka dati ir uzņēmuma zelts, bet svarīgi ir mācēt tos izprast un pareizi izmantot, jo tikai tad iespējams pozitīvi ietekmēt gan uzņēmuma apgrozījumu un peļņu, gan darbinieku apmierinātību un lojalitāti. Datu analītika sākas ar organizācijas kultūru, ar datu vērtības apzināšanos, analizējamo KPI izvēli un darbinieku patstāvību datu analītikā. Power BI jau vairākus gadus pēc kārtas Gartner nominējis par efektīvāko datu analītikas risinājumu, kas uzlabo gan ikdienas komunikāciju, veicina izpratni par notiekošo uzņēmumā, palīdz izvirzīt mērķus un pats galvenais – ļauj pieņemt datos balstītus lēmumus.
Šajā video:
0:00 Ievads
0:19 Paradumi datu analītikas risinājumu izmantošanā
0:50 Dati kā uzņēmuma zelts un ko tie dod uzņēmējdarbības attīstībai
2:00 Biznesa datu analītikas paradumu evolūcija un komandas loma analītikā
3:05 Power BI kā biznesa datu analītikas risinājums no Microsoft
3:55 Microsoft Fabric visaptverošai biznesa datu analītikai
4:29 Diskusija ar DIO finanšu un ražošanas vadītāju Diānu Imaku
4:50 Kas ir DIO?
5:15 Vai DIO mērķis ir sasniegts?
6:20 DIO popularizēšanas kampaņas
7:12 Kurus dzērienus Latvijā patērē visvairāk?
7:55 Kas ir grūtākais uzņēmuma digitalizācijas procesā?
10:04 DIO izmantotie risinājumi – Portāls, Power BI, Business Central
11:22 Kādus vēl risinājumus izmanto DIO?
12:12 Kas jāzina dzērienu ražošanas un importa uzņēmumiem, kuru pudeles vēl nav DIO sistēmā?
13:33 Vai sadarbība ar DIO ir obligāta visiem dzērienu ražošanas un importa uzņēmumiem?
14:27 Kurās valstīs depozīta sistēma vēl nav ieviesta?
15:15 Kā tiek sniegtas Power BI atskaites institūcijām?
18:35 Latvijā populārākais taromāts
19:05 Vai DIO izvēlētos ELVA Baltic, ja sāktu šo projektu no nulles?
19:45 DIO nākotnes plāni digitalizācijā
21:10 Podkāstu ieteikumi no Diānas
22:34 Pēdējās atziņas
23:17 Jautājumi un atbildes