Vebināra ieraksts

Kā Business Central palīdz vadīt pārdošanas procesu no A līdz Z? Integrācija ar Shopify un citiem internetveikaliem.

Noskaties vebināra ierakstu, kurā lektori dalās praktiskajā pieredzē un iepazīstina ar aktuālo Latvijas e-komercijas telpā un digitalizācijas priekšrocībām efektīvāk pārvaldīt pārdošanas procesus.

Vebināra ieraksts

Vebināra ieraksts

Kādus procesus tirdzniecības uzņēmumi izvēlas automatizēt šodien?

Ilze Ošiņa

ELVA Klientu attiecību vadītāja

80% no vebināra auditorijas, kas piedalījās aptaujā, atzina, ka šobrīd savā uzņēmējdarbībā jau izmanto kādu no e-komercijas platformām pārdošanai internetā, un 30% no aptaujātajiem plāno ieviest Dynamics 365 Business Central pārdošanas automatizācijai. Forbes pētījums liecina, ka 2026. gadā 24% no visiem pirkumiem tiks veikti tiešsaistē. Jaunākie Latvijas dati liecina, ka 62% iedzīvotāju veic pirkumus tiešsaistē, kas norāda, ka jābūt gataviem e-komercijas laikmetam.


Digitālais mārketings un e-komercija Latvijā: novērojumi, pieredze un labie piemēri, kam sekot

Kārlis Smiltens

CUBE Digitālā mārketinga stratēģis

80% no vebināra auditorijas, kas piedalījās aptaujā, atzina, ka šobrīd savā uzņēmējdarbībā jau izmanto kādu no e-komercijas platformām pārdošanai internetā, un 30% no aptaujātajiem plāno ieviest Dynamics 365 Business Central pārdošanas automatizācijai. Forbes pētījums liecina, ka 2026. gadā 24% no visiem pirkumiem tiks veikti tiešsaistē. Jaunākie Latvijas dati liecina, ka 62% iedzīvotāju veic pirkumus tiešsaistē, kas norāda, ka jābūt gataviem e-komercijas laikmetam.

 

Šajā video:

0:00 Ievads

1:25 Aktuālākās tendences e-komercijā pasaulē, Eiropā un Latvijā

2:36 ROPO – pazūd robežas starp ierīcēm un vairāk saskarsmes punktu, kā uzzināt par preci un pakalpojumu

3:56 Multikanālu pieredze un e-komercija kā viens no posmiem ceļā uz izvēles izdarīšanu

4:23 E-komercijai jāiet roku rokā ar aprēķiniem un izlūkošanu

5:51 Pašapkalpošanās: attālinātie pirkumi pieprasa bagātīgu informāciju

6:21 Solījumi e-veikalā, piegādes ātrums, atgriešana un uzticamība

8:21 Stereotipi par bailēm: konkurentu un klientu informētība

8:57 Pārdošanas vadības sistēma drošībai, visaptverošam servisam un izcilai lietotāju pieredzei

10:17 Jautājumi un atbildes


Business Central priekšrocības pārdošanas procesu visaptverošā pārvaldībā un integrācija ar internetveikaliem

Ilva Gravleja
ELVA Biznesa risinājumu nodaļas vadītāja

80% no vebināra auditorijas, kas piedalījās aptaujā, atzina, ka šobrīd savā uzņēmējdarbībā jau izmanto kādu no e-komercijas platformām pārdošanai internetā, un 30% no aptaujātajiem plāno ieviest Dynamics 365 Business Central pārdošanas automatizācijai. Forbes pētījums liecina, ka 2026. gadā 24% no visiem pirkumiem tiks veikti tiešsaistē. Jaunākie Latvijas dati liecina, ka 62% iedzīvotāju veic pirkumus tiešsaistē, kas norāda, ka jābūt gataviem e-komercijas laikmetam.

 

Šajā video:

0:00 Ievads

0:20 Microsoft biznesa resursu vadības risinājums Business Central, ko Forbes 2023. gadā atzinis par labāko ERP risinājumu

1:13 Business Central funkcionalitāte par visu procesu savstarpējo mijiedarbību un ērtu pārvaldību

2:10 Elastīgs pārdošanas process ar Business Central

3:30 Business Central integrācija ar internetveikalu: piemērs, kas tapis ar AI palīdzību, un risinājuma demonstrācija

11:22 Business Central informācija par precēm, kas sinhronizējas ar citām vietnēm, piemēram, Shopify: risinājuma demonstrācija

14:23 Business Central integrācija ar Shopify

14:55 Kopsavilkums par biznesa ieguvumiem, izmantojot pasaulē augsti novērtēto Microsoft ERP risinājumu

15:38 Jautājumi un atbildes

 

Jautājums un atbilde, kas neparādās video:

  • Kā var izvairīties no manuālās preču ievadīšanas?

Uzsākot darbu ar sistēmu, parasti preču dati tiek importēti no Excel. Ikdienas darbā visbiežāk preču dati tiek ievadīti manuāli, galvenais, lai tas tiktu darīts vienā sistēmā, nevis divās vai trīs.


Kā pārdot internetā: pieredze un sadarbība ar ELVA, digitalizējot uzņēmuma resursu pārvaldību

Mārtiņš Švāns

IXIS (SexyStyle) Biznesa attīstības vadītājs, līdzīpašnieks

80% no vebināra auditorijas, kas piedalījās aptaujā, atzina, ka šobrīd savā uzņēmējdarbībā jau izmanto kādu no e-komercijas platformām pārdošanai internetā, un 30% no aptaujātajiem plāno ieviest Dynamics 365 Business Central pārdošanas automatizācijai. Forbes pētījums liecina, ka 2026. gadā 24% no visiem pirkumiem tiks veikti tiešsaistē. Jaunākie Latvijas dati liecina, ka 62% iedzīvotāju veic pirkumus tiešsaistē, kas norāda, ka jābūt gataviem e-komercijas laikmetam.

 

Šajā video:

0:00 Ceļš uz uzņēmējdarbības sākšanas un internetveikala izveidošanas

3:50 No Excel uz digitalizāciju – savienot procesus vienotā, viegli pārraugāmā organismā

5:35 Būtiski atrast risinājumu, kas neierobežo idejās

6:05 Nākotnes plāni un idejas noliktavas optimizācijai un automatizācijai

7:17 Power BI datu analītika kā rīta rituāls, kas dod signālu konkrētai rīcībai: mākonī pieejamas atbildes par rezultātiem veikalos, internetveikalā, salīdzināt produktu kategorijas, laika periodus u.c.

9:55 Dzīve pirms digitalizācijas: roka nezināja, ko kāja dara jeb novēlots rezultātu kopskats

11:13 Klienta raksturojums un paradumi veikalos un internetveikalā

14:56 Risinājumu ieviešana – padomi, ko ņemt vērā, ieviešot sistēmu, kas atvieglos dzīvi simtiem cilvēku

16:39 Ieteikumi tirdzniecības uzņēmumiem, uzsākot e-komerciju

20:33 Jautājumi un atbildes


Noskaidro, kā no ES fondiem saņemt savam uzņēmumam atbalstu biznesa procesu digitalizācijai.

Uzzināt vairāk

Sazinies ar ELVA ekspertu!

Noskaidro, kā Dynamics 365 Business Central ir piemērots Tavam uzņēmumam.