80% no vebināra auditorijas, kas piedalījās aptaujā, atzina, ka šobrīd savā uzņēmējdarbībā jau izmanto kādu no e-komercijas platformām pārdošanai internetā, un 30% no aptaujātajiem plāno ieviest Dynamics 365 Business Central pārdošanas automatizācijai. Forbes pētījums liecina, ka 2026. gadā 24% no visiem pirkumiem tiks veikti tiešsaistē. Jaunākie Latvijas dati liecina, ka 62% iedzīvotāju veic pirkumus tiešsaistē, kas norāda, ka jābūt gataviem e-komercijas laikmetam.
Šajā video:
0:00 Ceļš uz uzņēmējdarbības sākšanas un internetveikala izveidošanas
3:50 No Excel uz digitalizāciju – savienot procesus vienotā, viegli pārraugāmā organismā
5:35 Būtiski atrast risinājumu, kas neierobežo idejās
6:05 Nākotnes plāni un idejas noliktavas optimizācijai un automatizācijai
7:17 Power BI datu analītika kā rīta rituāls, kas dod signālu konkrētai rīcībai: mākonī pieejamas atbildes par rezultātiem veikalos, internetveikalā, salīdzināt produktu kategorijas, laika periodus u.c.
9:55 Dzīve pirms digitalizācijas: roka nezināja, ko kāja dara jeb novēlots rezultātu kopskats
11:13 Klienta raksturojums un paradumi veikalos un internetveikalā
14:56 Risinājumu ieviešana – padomi, ko ņemt vērā, ieviešot sistēmu, kas atvieglos dzīvi simtiem cilvēku
16:39 Ieteikumi tirdzniecības uzņēmumiem, uzsākot e-komerciju
20:33 Jautājumi un atbildes