Lidosta Rīga ir Baltijas aviācijas centrs, kas par nozīmīgu savas attīstības dzinējspēku sauc biznesu resursu pārvaldības digitalizāciju, jo tas ir pamats ikvienam efektīvam un mūsdienīgam uzņēmumam. Microsoft Dynamics 365 risinājums apvieno biznesa procesus vienotā un ērti vadāmā sistēmā, savukārt Power BI padara biznesa datus vieglāk izprotamus.

Izaicinājumi un vajadzības

Liela apjoma datu apstrāde un laikietilpīgu procesu automatizācija

Manuāla darba samazināšana un kļūdu novēršana

Vairāku sistēmu integrēšana efektīvai procesu pārvaldībai

Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.

Ieviestais risinājums

  • Microsoft Dynamics 365 palielina aktuālo datu apstrādes ātrumu un ļauj ātrāk pieņemt lēmumus, kas balstās uz viegli pieejamiem datiem, automatizētiem procesiem un ir pamats citiem digitalizācijas projektiem.
  • Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM) veicina komunikāciju ar klientiem, nodrošinot kvalitatīvu klientu apkalpošanu.
  • Microsoft Power BI ļauj ērti analizēt uzņēmuma finanšu budžeta izpildi un piedāvā plašas iespējas dažādu biznesa procesu analītikai.

Ieguvumi

  • Centralizēta finanšu pārvaldība

    Dynamics 365 algu un personāla, rēķinu un noliktavas uzskaites moduļi palīdz efektīvi pārvaldīt ikdienas procesus, precīzi apkopo liela apjoma datus par lidostas operatīvajām darbībām, ļauj ātri izveidot rēķinus un atskaites, kā arī ir stabila bāze citu procesu digitalizācijai.

  • Sinhronizēta liela apjoma datu apstrāde

    Dynamics 365 apkopo datus no dažādām sistēmām un sniedz informāciju par reālo situāciju un visiem sniegtajiem pakalpojumiem Lidostā Rīga.

  • Manuālo darbību samazināšana

    Dynamics 365 ļauj atvieglot ikdienas darbu ar kasu un noliktavas sistēmu, sistematizēt algu aprēķinus un automatizēt darba līgumu izveidi.

  • Kasu sistēmas informācijas aprites automatizēšana

    Iepriekšējais manuālais darbs ar liela apjoma datiem ir aizstāts ar sinhronizētu sistēmu darbību, kura rezultātā Dynamics 365 sniedz visu nepieciešamo datu atspoguļojumu un būtiski atvieglo grāmatveža darbu.

  • Neierobežota datu pārvaldības iespēja

    Datus Dynamics 365 sistēmā iespējams ērti importēt un eksportēt, viegli iegūt un analizēt neierobežotos dimensijās.

  • Vieglāka finanšu atskaišu sagatavošana

    Nepieciešamā informācija, kas aptver dažādus biznesa procesus, iegūstama Dynamics 365 resursu pārvaldības sistēmā viegli izprotamā veidā un īsā laikā.

  • Efektīvāks un precīzāks darbs visās lidostas struktūrvienībās

    Pateicoties Dynamics 365 funkcionalitātei, uzņēmuma nodaļās iespējams efektīvāk plānot darbinieku slodzes un atbildības zonas.

  • Noliktavas sistēmas centralizācija un modernizācija

    Dynamics 365 padara ērtu Lidosta Rīga darbiniekiem izsniegto darba apģērbu vienību izsekošanu un uzskaiti.

  • E-komercijas procesu vienkāršošana

    Dynamics 365 apkopo informāciju par visām veiktajām transakcijām, kas dienā sasniedz vairāk nekā tūkstoti.

  • VIP klientu kvalitatīva un ātra apkalpošana Dynamics 365 Sales (CRM) sistēmā

    Klientu pārvaldības risinājums nodrošina komunālo pakalpojumu uzskaiti, uztur VIP klientu datu bāzi un veido šiem klientiem rēķinus, kas tiek integrēti Dynamics 365 sistēmā, tādējādi samazinot rēķinu apmaksas laiku un paātrinot maksājumu apstrādes ātrumu.

  • Zinoši darbinieki par Dynamics 365 izmantošanu ikdienā un tās priekšrocībām

    Dynamics 365 sistēmu lidostas darbinieki vērtē kā praktisku un lietotājam ļoti pieejamu, savukārt darbību tajā atvieglo ELVA izstrādātā Dynamics 365 lietotāju rokasgrāmata un profesionāli vadītās ELVA ekspertu apmācības.

  • Efektīva analītika ar Power BI

    Izmantotā Budžeta atskaite ļauj veikt plānoto un faktisko finanšu datu salīdzināšanu, savukārt tuvākās nākotnes plāns ir izveidot datu modeļus pārdošanas rādītājiem, resursu izmantošanai, statistikai, noliktavas uzskaitei u.c. procesiem, kas ļaus efektīvāk analizēt, veiksmīgāk kontrolēt budžetu un padziļinātāk izprast procesu dinamiku.

Lidosta Rīga atsauksme

Saziņu ar ELVA darbiniekiem es vērtēju augstu – uz mūsu lūgumiem un jautājumiem ELVA vienmēr atbildēja ātri, operatīvi un zinoši. Šādu apjomīgu sistēmu ieviešana praksē nozīmē, ka ELVA ir jau tūkstošiem stundu pavadījusi pie līdzīgu jautājumu risināšanas citiem klientiem. Zināmā mērā tas ir liels bonuss mums – šīs stundas, ko mēs strādājam ar ELVA, ir ļoti piesātinātas ar kompetentām atbildēm.

Andris Pārups

VAS Starptautiskā Lidosta Rīga finanšu direktors

Lielākā galvaspilsētu lidosta Baltijā

6 630 000

Pasažieri gadā

18 000

Pasažieri dienā

1975. gadā nolaidās pirmā lidmašīna

> 1300

Darbinieki

45

Pastāvēšanas gadi

Izmantotie produkti