Uzņēmuma izmantotā grāmatvedības programmatūra bija novecojusi un tās uzlabošanai regulāri bija nepieciešams piesaistīt IT speciālistus, kuru darbs prasīja neprognozējamas izmaksas un laiku. Tāpēc uzņēmuma vadība pieņēma lēmumu ieviest mūsdienīgu programmatūru, kuras atjaunināšana notiek regulāri atbilstoši laikmeta prasībām un bez papildus investīcijām. Jaunā risinājuma funkcionalitāte organizācijas darbiniekiem ļauj izdarīt vairāk un samazināt manuālas darbības, tādejādi iegūstot laiku citu būtisku ikdienas darbu veikšanai.

Izaicinājumi un prasības

Iegūt operatīvu informāciju par biznesa procesiem reāllaikā

Pārskatāmi apkopot un analizēt ieņēmumus un izdevumus

Ieviest programmatūru, ko ilgtermiņā var papildināt ar citiem risinājumiem

Ieviestais risinājums

Ražošanas uzlabošanai un efektivitātes veicināšanai par piemērotāko risinājumu uzņēmums izvēlējās Microsoft Dynamics 365 Business Central, kuru ELVA darbinieki ieviesa divu nedēļu laikā. Rezultātā tika iegūta programmatūra ar vienmēr jaunākajiem papildinājumiem, jo tā izvietota mākonī un tās uzturēšanai nav nepieciešama sava infrastruktūra. Jaunais risinājums nodrošina vairāk funkciju, tostarp iespēju analizēt datus un ilgtermiņā plānot nepieciešamo papildu risinājumu integrēšanu.

Ieguvumi

  • Operatīva informācijas aprite

    Vadībai vienmēr pieejama jaunākā informācija par uzņēmuma procesiem un biznesa veiktspēju reāllaikā.

  • Analīzē balstīti biznesa lēmumi

    Risinājuma standarta funkcionalitāte nodrošina iespēju analizēt ieņēmumus un izmaksas pa dažādiem periodiem.

  • Likumdošanai atbilstošs risinājums

    Vienmēr pieejama jaunākā risinājuma versija, kas nodrošina programmatūras atbilstību normatīvajiem aktiem.

  • Pasaules līmeņa datu drošība

    Augstākā līmeņa datu drošība, ko nodrošina Microsoft mākonis. Visa informācija tiek uzglabāta un ir vienmēr pieejama no jebkuras vietas pasaulē.

  • Integrācija ar Microsoft Excel

    Ērta datu importēšana un eksportēšana no Excel programmatūras, lai visaptveroši apkopotu un analizētu informāciju par procesiem uzņēmumā.

  • Informācijas uzskaite pa dimensijām

    Iespēja ienākošos un izejošos rēķinus salikt pa dimensijām, tādejādi vieglāk izsekojot pārdoto un pirkto produktu izmaksu atšķirības.

RARE darbnīca atsauksme par Microsoft Dynamics 365 Business Central

Iepriekšējajai grāmatvedības programmai arvien biežāk bija jāpiesaista IT speciālists, lai veiktu labojumus vai uzlabojumus. Microsoft Dynamics 365 Business Central vienmēr ir pieejama jaunākā versija. Nav jāpiesaista programmētājs, kas pārprogrammē veco versiju. Mūsu iepriekšējā programmatūra patiešām bija ļoti veca. Mēs to izmantojām faktiski tikai rēķinu izrakstīšanai, mēs nevarējām izmantot datu analīzi, kā tas ir tagad ar Business Central.

Mārcis Sparāns

RARE darbnīca vadītājs

30 darbinieku komanda

~ €1.5 milj.

apgrozījums gadā

2000 m2

plašas darbnīcu telpas

Izmantotie produkti