12. maijā 10:00 - 12:00

Rezervē savu virtuālo vietu laicīgi!

Reģistrācija ir obligāta!

Aizpildi formu un saņem saiti e-pastā

Uzzini, kas ir mūsdienīga prsonālvadība!

Ekspertu stāsti un klienta pieredze

Noskaties vebināra ierakstu!

Spied ŠEIT, ja vēlies skatīties YouTube kanālā.

Vebināra temati un lektori

10:00 – 10:15

Kāda ir mūsdienīga personāla vadība? 

Mūsdienīgi domājoša organizācija ar atvērtību digitālajām pārmaiņām ir ieguvēja ceļā uz indivīda un biznesa attīstību

Kristīne Āboltiņa – personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante ar vairāk kā 20 gadu praktisko pieredzi vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operacionālajā vadībā un attīstībā Baltijā

10:15 – 10:50

Vai attālinātais darbs ietekmē uzņēmuma un darbinieka mijiedarbību?

Katra uzņēmuma uzdevums veidot tādu darba vidi, kurā darbinieks jūtas komfortabli, spēj strādāt produktīvi un dot savu ieguldījumu uzņēmuma mērķu sasniegšanā

Ilze Ogle – SEB bankas Personāla pārvaldes vadītāja

10:50 – 11:05

Kā panākt, lai biznesa resursu pārvaldība būtu pēc iespējas vienkāršāka?

Microsoft ekosistēma ļauj savstarpēji integrēt uzņēmumam svarīgus risinājumus, kas biznesa datus apstrādā vienotā un ērti lietojamā sistēmā.

Māris Skotelis – ELVA Klientu attīstības vadītājs

11:05 – 11:25

Kādi ir biežāk sastopamie personāla pārvaldības izaicinājumi un kā tos var atrisināt mūsdienīgā ceļā?

Personāla pašapkalpošanās portāls ir mūsdienīgi domājošu uzņēmumu ikdiena, kas atvieglo darbu personāla un nodaļu vadītājiem, kā arī pašiem darbiniekiem, kas īpaši būtiski mūsdienu mainīgās vides apstākļos.

Mārtiņš Jirgensons – ELVA Integrēto risinājumu nodaļas vadītājs, Personāla pašapkalpošanās risinājuma Panorama 365 izstrādes vadītājs, indivduālo risinājumu autors dažādos Baltijas uzņēmumos.

11:25 – 11:50

Vai procesus, kas saistīti ar atalgojumu un personāla uzskaiti, var optimizēt un padarīt vieglāk veicamus?

Pilnīgi noteikti – jā! Ar digitālu risinājumu palīdzību grāmatveža un personāla vadītāja darbs ir pārskatāmāks un var būt paveicams vienkāršāk un ātrāk.

Nataļja Koroļova – ELVA projektu vadītāja, algu eksperte ar lielu pieredzi IT risinājumu ieviešanā lielākajos Latvijas uzņēmumos.

11:50 – 12:00

Kā personālvadības digitalizācija spēj atvieglot ikdienas darbu uzņēmumā?

Dažādu procesu automatizēšana un uzticēšana Panorama 365 risinājumam ļauj ietaupīt laiku, sakārtot procesus, prasmīgāk analizēt un pieņemt lēmumus, kas nāk par labu biznesa attīstībai kopumā.

Linda Zirne, ESELO

Vebināru rekomendējam:

Uzņēmumu vadītājiem, kuri vēlas atvieglot savu un kolēģu ikdienas darbu, padarot to efektīvāku.

Personāla vadītājiem, kuri izprot mūsdienīgas un digitālas cilvēkresursu vadības aktualitāti.

Nodaļu un grupu vadītājiem, kuri meklē iespējas, kā efektīvāk īstenot informācijas apmaiņu un plānot darbu.

Vebinārs Tev palīdzēs saņemt atbildes uz šādiem jautājumiem

  • Kas ir mūsdienīga personāla vadība?
  • Kas jāzina par iekšējo komunikāciju organizācijā attālināta darba režīmā?
  • Kas ir Microsoft ekosistēma un kā tā palīdz veidot visaptverošu un skaidri saprotamu darbu?
  • Kādi ir lielākie izaicinājumi, ar ko saskaras personāla vadītājs attālināta darba apstākļos?
  • Vai ir vienkāršāka un gudrāka pieeja algu aprēķinos, kas samazina patērēto laiku un nepazīst kļūdas?
  • Kādi ir praksē pārbaudīti piemēri, kas parāda digitālo risinājumu spēju padarīt veicamos darbus efektīvākus?