Rezervē savu virtuālo vietu laicīgi
Reģistrējies BEZMAKSAS vebināram, kas notiks 12. maijā plkst. 10:00, un uzzini, kā personālvadības procesus veidot mūsdienīgi un cilvēkresursu pārvaldīšanu paveikt gudrāk un efektīvāk!
Rezervē savu virtuālo vietu laicīgi
Aizpildi formu un saņem saiti e-pastā
Ekspertu stāsti un klienta pieredze
10:00 – 10:15 |
|
Kāda ir mūsdienīga personāla vadība? Mūsdienīgi domājoša organizācija ar atvērtību digitālajām pārmaiņām ir ieguvēja ceļā uz indivīda un biznesa attīstību Kristīne Āboltiņa – personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante ar vairāk kā 20 gadu praktisko pieredzi vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operacionālajā vadībā un attīstībā Baltijā |
10:15 – 10:50 |
|
Vai attālinātais darbs ietekmē uzņēmuma un darbinieka mijiedarbību? Katra uzņēmuma uzdevums veidot tādu darba vidi, kurā darbinieks jūtas komfortabli, spēj strādāt produktīvi un dot savu ieguldījumu uzņēmuma mērķu sasniegšanā Ilze Ogle – SEB bankas Personāla pārvaldes vadītāja |
10:50 – 11:05 |
|
Kā panākt, lai biznesa resursu pārvaldība būtu pēc iespējas vienkāršāka? Microsoft ekosistēma ļauj savstarpēji integrēt uzņēmumam svarīgus risinājumus, kas biznesa datus apstrādā vienotā un ērti lietojamā sistēmā. Māris Skotelis – ELVA Klientu attīstības vadītājs |
11:05 – 11:25 |
|
Kādi ir biežāk sastopamie personāla pārvaldības izaicinājumi un kā tos var atrisināt mūsdienīgā ceļā? Personāla pašapkalpošanās portāls ir mūsdienīgi domājošu uzņēmumu ikdiena, kas atvieglo darbu personāla un nodaļu vadītājiem, kā arī pašiem darbiniekiem, kas īpaši būtiski mūsdienu mainīgās vides apstākļos. Mārtiņš Jirgensons – ELVA Integrēto risinājumu nodaļas vadītājs, Personāla pašapkalpošanās risinājuma Panorama 365 izstrādes vadītājs, indivduālo risinājumu autors dažādos Baltijas uzņēmumos. |
11:25 – 11:50 |
|
Vai procesus, kas saistīti ar atalgojumu un personāla uzskaiti, var optimizēt un padarīt vieglāk veicamus? Pilnīgi noteikti – jā! Ar digitālu risinājumu palīdzību grāmatveža un personāla vadītāja darbs ir pārskatāmāks un var būt paveicams vienkāršāk un ātrāk. Nataļja Koroļova – ELVA projektu vadītāja, algu eksperte ar lielu pieredzi IT risinājumu ieviešanā lielākajos Latvijas uzņēmumos. |
11:50 – 12:00 |
|
Kā personālvadības digitalizācija spēj atvieglot ikdienas darbu uzņēmumā? Dažādu procesu automatizēšana un uzticēšana Panorama 365 risinājumam ļauj ietaupīt laiku, sakārtot procesus, prasmīgāk analizēt un pieņemt lēmumus, kas nāk par labu biznesa attīstībai kopumā. Linda Zirne, ESELO |