Kas ir Dynamics 365 Sales?

Microsoft CRM risinājums interesentu pārvaldībai un mērķtiecīgai to pārvēršanai par pārdošanas iespējām

Klientu pārvaldības rīks, kas organizē pārdošanas iespējas un ļauj sekot līdzi visiem pārdošanas posmiem

Platforma klientu kontaktu pārvaldībai un mākoņpakalpojums, kas pieejams no viedierīcēm

Vieds analītikas risinājums pārdošanas prognožu veikšanai un tendenču izpratnei ar AI

Pārdošanu veicinošs risinājums, kas integrējas Outlook, Excel, Teams, SharePoint, OneDrive, Power BI u.c.

Platforma rutīnas uzdevumu un dažādu darbplūsmu automatizācijai, kas mazina manuālo darbu

Noskaidro, kā Dynamics 365 Sales var paaugstināt Tava uzņēmuma pārdošanas rezultātus!

Sazināties

Kā mākslīgais intelekts (AI) jeb Microsoft Sales Copilot uzlabo lietotāja pieredzi?

Nodrošina iespēju redzēt pārdošanas iespēju un interesentu izmaiņas ierakstos

Palīdz ātrāk izveidot pārdošanas iespēju un interesentu kopsavilkumu

Priekšrocība no Outlook puses papildināt Account, Contact, u.c. ierakstus

Daudzu e-pastu gadījumā palīdz atrast neatbildētos

Veido apkopojumu par veiktajiem zvaniem, tikšanās laikiem un svarīgo informāciju par klientu

Sagatavo e-pasta melnrakstu, kas ietver atslēgas vārdus, balstoties uz sarunu un ierakstiem Dynamics 365 Sales

Vēlies uzzināt par Eiropas Savienības finansēto Atveseļošanas fonda atbalsta programmu uzņēmējiem BIZNESA PROCESU DIGITALIZĀCIJAI?

Lasīt vairāk

Jaudīgs pārdošanas darbs un detalizēts klientu paradumu novērojums ar Dynamics 365 Sales

Iepazīsti Dynamics 365 Sales pieredzes stāstu

Virši izaicinājumi, ko atrisināja Dynamics 365 Sales:

  1. Apkalpot klientus kvalitatīvāk, iesaistot mazāk resursu
  2. Automatizēt pārdošanas procesus
  3. Organizēt pārdomātus pārdošanas procesus 
  4. Efektīvi atsekot jebkuru pārdošanas un mārketinga procesu
  5. Ātrāk reaģēt uz situācijām un piesaistīt klientu pirmajam
  6. Atteikties no manuāli veidotiem pārdošanas piedāvājumiem
  7. Darbs mākoņpakalpojumā ar vienmēr jaunāko sistēmas versiju

Dynamics 365 - efektīvai klientu attiecību pārvaldībai, produktivitātes un pārdošanas veicināšanai

10 argumenti, kas Dynamics 365 Sales padara par īpašu

  1. Veicina komunikāciju starp dažādām nodaļām organizācijā
  2. Uzlabo mijiedarbību ar klientiem un piegādātājiem
  3. Veido vienotu datu bāzi, kurā ērti atrast vajadzīgo informāciju
  4. Reāllaika informācija par aktivitātēm un pārdošanas procesiem
  5. Automatizēta apziņošana par pasūtījumu un uzdevumu izpildi
  6. Informācijas panelis, kas ļauj laicīgi un precīzi plānot 
  7. Ieteikumi no virtuālā aistenta (AI), kas informē, ziņo, atgādina
  8. Intgerācija ar analītikas risinājumu līderi Power BI 
  9. Ērta saziņa ar integrēto Teams platformu, nepārslēdzoties 

Automātiska adreses aizpildīšana un efektīva klientu datu struktūra ar Dynamics 365 Sales

  1. Vienkāršota adrešu ievade, izmantojot viedo adrešu priekšlikumu atrādīšanu no Bing Maps
  2. Klientu, kontaktpersonu, pārdošanas iespēju un interesentu ierakstu pārskatīšana fokusētajā režīmā
  3. Power Apps režģa vadīkla ērtākai ierakstu atvēršanai, skatīšanai un rediģēšanai
  4. Klienta organizatoriskā struktūra kontaktu ērtākai sakārtošanai, piešķirot pazīmes vai komentārus
  5. Kurš zina kuru funkcija vieglākai izpratnei par to, kurš no kolēģiem ar kādu noteiktu klientu vēsturiski jau ir sazinājies un par kādu tematu

TOP argumenti, kāpēc pārdevējam izmantot Dynamics 365 Sales

Lasīt bloga rakstu

Lasīt žurnāla iBizness rakstu

5 Dynamics 365 Sales priekšrocības, kas Tev palīdzēs pārdot vairāk

  1. Dinamiskie paneļi ar reāllaika datiem visaptverošai pārdošanas procesu pārvaldībai
  2. Integrācija ar Microsoft Teams efektīvākai komunikācijai un mijiedarbībai starp nodaļām
  3. Integrācija ar SharePoint ātrākai dokumentu apmaiņai
  4. Integrācija ar OneNote pierakstu veikšanai, nepārslēdzoties no vienas sistēmas otrā
  5. Darbs ar datiem, izmantojot Excel Online ātrākai informācijas atjaunināšanai