Lietotājam draudzīgs un pasaulē plaši izmantots pārdošanas procesu pārvaldības risinājums (CRM), kas atvieglo pārdošanas un mārketinga speciālistu darbu, sākot no interesentu, iespēju, kontu un pārdošanas plūsmu pārvaldības līdz pastāvīgai sekošanai līdzi klientu mijiedarbībai, tikšanās laiku plānošanai, e-pastu nosūtnēm un pārdošanas prognozēm.
Microsoft CRM risinājums interesentu pārvaldībai un mērķtiecīgai to pārvēršanai par pārdošanas iespējām
Klientu pārvaldības rīks, kas organizē pārdošanas iespējas un ļauj sekot līdzi visiem pārdošanas posmiem
Platforma klientu kontaktu pārvaldībai un mākoņpakalpojums, kas pieejams no viedierīcēm
Vieds analītikas risinājums pārdošanas prognožu veikšanai un tendenču izpratnei ar AI
Pārdošanu veicinošs risinājums, kas integrējas Outlook, Excel, Teams, SharePoint, OneDrive, Power BI u.c.
Platforma rutīnas uzdevumu un dažādu darbplūsmu automatizācijai, kas mazina manuālo darbu
Nodrošina iespēju redzēt pārdošanas iespēju un interesentu izmaiņas ierakstos
Palīdz ātrāk izveidot pārdošanas iespēju un interesentu kopsavilkumu
Priekšrocība no Outlook puses papildināt Account, Contact, u.c. ierakstus
Daudzu e-pastu gadījumā palīdz atrast neatbildētos
Veido apkopojumu par veiktajiem zvaniem, tikšanās laikiem un svarīgo informāciju par klientu
Sagatavo e-pasta melnrakstu, kas ietver atslēgas vārdus, balstoties uz sarunu un ierakstiem Dynamics 365 Sales
Iepazīsti Dynamics 365 Sales pieredzes stāstu
Virši izaicinājumi, ko atrisināja Dynamics 365 Sales:
10 argumenti, kas Dynamics 365 Sales padara par īpašu