Visaptveroša uzņēmuma resursu pārvaldība

ERP sistēma pārdošanas, finanšu, klientu attiecību, personāla un citu resursu pārvaldībai.

Automatizēti procesi un produktivitāte

Mazāks manuālā darba apjoms, izmantojot procesu automatizāciju.

Atbilstība GDPR prasībām

Personas datu apstrāde – klasificēšana un anonimizācija – atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām.

Pieprasīta visā pasaulē

Dynamics 365 Business Central izmanto vairāk nekā 160 000 uzņēmumu un 2,7 miljoni gala lietotāju visā pasaulē.

Dynamics 365 Business Central (iepriekš Microsoft Dynamics NAV vai Navision) ir intuitīva un mērogojama biznesa vadības programmatūra (ERP), kas vienuviet spēj apvienot grāmatvedības, pārdošanas, iepirkumu, krājumu un citus procesus, tādejādi optimizējot uzņēmuma resursus un palīdzot biznesam attīstīties straujāk. Uzzini, kādi ir Microsoft ieteiktie 5 soļi ERP izvēlē un ieviešanā.

Iepazīsties ar īpašu piedāvājumu, ja pārstāvi mazu vai vidēju uzņēmumu!

Uzzināt vairāk!

Dynamics 365 Business Central funkcionalitāte

Risinājums nodrošina uzņēmuma svarīgāko funkciju vienotu un nevainojamu pārvaldību

Finanšu pārvaldība

Kontrolē finanšu uzskaites procesus un analizē datus pēc izmaksu centriem, veidiem un objektiem. Apvieno gāmatvedības, pārdošanas, iepirkumu un klientu informāciju, lai iegūtu visaptverošu pārskatu par savu biznesu. Lasīt vairāk

Ražošana un plānošana

Izmanto pārdošanas prognozes un iespējamos krājumu iztrūkumus, lai automātiski sastādītu ražošanas plānus un pasūtījumus. Aprēķini ražošanas kapacitātes un resursus, lai uzlabotu izstrādes grafikus un apmierinātu klientu pieprasījumus. Lasīt vairāk

Noliktavas pārvaldība

Nodrošini pilnīgu noliktavas kontroli ar visaptverošu pārskatu par krājumiem, efektīvu pasūtījumu izpildi. Izmanto skeneru risinājumu preču komplektēšanā un pārvaldībā. Lasīt vairāk

Pārdošana un kontaktu vadība

Veicini produktivitāti ar skaidru pārdošanas prioritāšu noteikšanu, pamatojoties uz klientu datiem (pārdošanas vēsture, ieņēmumi, prognozes). Uzlabo klientu apkalpošanas līmeni, izmantojot visaptverošu pārskatu par uzdevumiem, pārdošanas cikliem, piedāvājumu atsekošanu un komunikāciju.

Projektu un kontaktu pārvaldība

Plāno un izseko projektu izveidi, nosakot resursu kapacitāti, izdevumus pret plānotajiem ieņēmumiem un pasūtījumus attiecībā pret pieprasījumiem. Kontrolē budžetus, analizē projektu rezultātus un pieņem reāllaika datos balstītus lēmumus.

Algu aprēķins un personāla pārvaldība

Veic precīzus un ātrus algu, slimības naudas, uzkrāto atvaļinājuma dienu, avansa, ieturējumu, nodokļu, neapliekamā minimuma aprēķinus. Ērti rediģē darbinieka karti, informāciju par darba attiecībām, kā arī pārvaldi piešķirto materiālo vērtību un priekšmetu reģistru. Lasīt vairāk

Ieguvumi Tavam biznesam

Iegūsti Dynamics 365 Business Central (Navision) programmas ilgtermiņa labumus

  • Sakārtoti procesi

    Strukturē tādus biznesam svarīgus procesus kā finanses, grāmatvedība, ražošana, tirdzniecība, noliktavu pārvaldība u.c., kas palīdz pilnībā kontrolēt darba procesus un optimizēt uzņēmuma materiālu un darbaspēka resursus.

  • Efektīva uzņēmuma darbība

    Iegūsti vienotu priekšstatu par uzņēmuma veiktspēju, apvienojot datus vienā sistēmā un nodrošinot procesu caurspīdīgumu. Pacel savu uzņēmumu jaunā līmenī, paveicot vairāk ar mazākiem resursiem.

  • Atbilstība Latvijas Republikas likumdošanai

    Izmanto sistēmu, kas lokalizēta atbilstoši Latvijas un vēl vairāk nekā 40 valstu normatīvajiem aktiem, ietverot specifiskas funkcionālās prasības. Sistēma ir atbilstoša likumdošanai un nodokļu prasībām.

  • Optimāla lēmumu pieņemšana

    Ātri un viegli koplieto datus atbildīgajiem cilvēkiem uzņēmumā, uzlabojot informācijas apmaiņu un sadarbību starp nodaļām. Iegūsti vienmēr aktuālus un precīzus datus, kas ļaus savlaicīgi identificēt kritiskās zonas un pieņemt maksimāli izsvērtus lēmumus.

  • Uzņēmuma vajadzībām un specifikai pielāgojams risinājums

    Strādā efektīvāk, pateicoties integrācijai ar Microsoft 365 (Office 365), Power BI, kā arī iebūvētajiem mākslīgā intelekta risinājumiem.

Vēlies uzzināt par Eiropas Savienības finansēto Atveseļošanas fonda atbalsta programmu uzņēmējiem BIZNESA PROCESU DIGITALIZĀCIJAI?

Lasīt vairāk

Latvijas lokalizācija

Atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai pielāgots risinājums, kas ietver specifiskas funkcionālās prasības. Lokalizācijas versijām vecākām par Dynamics NAV 2018 apskati šeit

Bāzes lokalizācija

Izmanto latviešu bāzes lokalizācijas lietotni, lai strādātu ātrāk un precīzāk. Visi procesi ir pielāgoti Latvijas Republikas likumdošanas un uzņēmējdarbības prasībām. Lasīt vairāk

PVN atskaites

Lieto Business Central sistēmā ievadītos datus, lai izveidotu PVN deklarāciju un tās pielikumus atbilstoši likumdošanai. Samazini manuālo datu ievadīšanu, lai PVN deklarācijas pielikumus izveidotu automātiski. Lasīt vairāk

Kases uzskaite

Izmanto Business Central ievadītos datus, lai izveidotu kases ieņēmumu un izdevumu orderus, kā arī kases grāmatas izdruku par periodu. Lasīt vairāk

Intrastat atskaites

Pārvaldi Business Central sistēmā fiskētos datus, lai izveidotu Intrastat atskaites. Lasīt vairāk

Dynamics 365 sistēmas priekšrocības

Virkne Dynamics 365 Business Central (NAV) priekšrocību uzņēmuma straujai izaugsmei

Intuitīvs interfeiss

Lietotājam draudzīga un viegli uztverama programmatūra, kas samazina sistēmas apgūšanas laiku un atvieglo ikdienas uzdevumu veikšanu.

Pilnīga integrējamība

Sava uzņēmuma specifikai pielāgojama programmatūra, kas integrējama arī ar trešo pušu risinājumiem un pakalpojumiem.

Elastīga licencēšana

Risinājuma izmantošanai iespējami elastīgi ikmēneša licencēšanas modeļi. Maksā tikai par to, ko izmanto.

Nevainojama pieejamība

Iespēja strādāt sistēmā no ikvienas vietas un jebkurā ierīcē, uzlabojot uzņēmuma un darbinieku mobilitāti un produktivitāti.

Mākoņrisinājums

Mūsdienu prasībām atbilstošs un drošs mākoņos balstīts risinājums, kas nodrošina lietotājiem augstu mobilitātes un elastības līmeni.

Valodas izvēlne

Programmatūra pieejama latviešu un vairākās citās valodās.

ELVA pakalpojumi

Izmanto Dynamics 365 ekspertu pakalpojumus ar 15+ gadu pieredzi!

Klienti

Uzņēmumi, kuri savus panākumus veicinājuši ar Business Central programmatūru

Microsoft Dynamics NAV (Business Central) paver plašas iespējas digitālajai attīstībai nākotnē. Tā ir tehnoloģiski mūsdienīga un atbilstoša laikam. Labs pamats, lai spētu iet līdzi laikam.

Valērijs Bariševs

SIA ESELO izpilddirektors

Mums bija vajadzība apvienot un integrēt dažādas uzskaites sistēmas. Un tieši ar Dynamics 365 Business Central mēs ieguvām vēlamo rezultātu, integrējot visas uzskaites sistēmas vienā risinājumā. Pārvaldīt uzņēmumu tagad ir daudz vienkāršāk.

Olga Veismane

Viesnīcas Hilton Garden Inn Riga Old Town galvenā grāmatvede

Lielākais ieguvums no Dynamics Business Central sistēmas ir digitalizēti procesi. Tagad ikdienā ātri var pārskatīt jebkurus protokolus, atrast jebkuru pieņemto lēmumu, saprast, vai ir kādi jautājumi un neskaidrības.

Ainārs Kursītis

SIA Optimera valdes priekšsēdētājs

Esam veiksmīgi biznesā ik dienu kopā ar ELVA jau vairāk nekā 10 gadus! ELVA darbinieku kompetence, operativitāte un sirsnīgā atsaucība - kvalitātes, kuras vērtējam visaugstāk. Mūsu biznesam tā ir drošības sajūta.

Dace Pauliņa

SIA Cesvaines piens finanšu direktore

Izvēloties Microsoft risinājumus, ELVA ir mūsu vienīgais sadarbības partneris. Speciālistu ieteiktie un ieviestie IT risinājumi palīdz mums strādāt produktīvāk, kā arī efektīvi attīstīt biznesu un ātri reaģēt uz mainīgajām nozares tendencēm.

Laila Vārtukapteine

ELVI komercdirektore

Dažādu preču mazumtirdzniecības veikalu ķēde ar gandrīz 1000 tirdzniecības vietām visā pasaulē.

Uztura bagātinātāju izstrādes un inovatīvu produktu tirgotājs, kas piedāvā jaunākos, efektīvākos produktus sportam, veselībai un skaistumam.

Uzņēmuma vairāk nekā 160 darbinieki nodrošina kvalitatīvus revīzijas, biznesa, tehnoloģiju, nodokļu un juridiskos pakalpojumus.

A kategorijas zīmolu patēriņa elektrotehnikas un mājsaimniecības tehnikas izplatītājs Latvijā.

Jauns un vērienīgs dzelzceļa infrastruktūras projekts, kā mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā.

Starptautisks uzņēmums ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi Latvijas nekustamo īpašumu tirgū.

Microsoft Dynamics 365 Business Central cenas

Izvēlies un kombinē sev nepieciešamos plānus. Maksā tikai par to, ko izmanto!

Mēnesī

Gadā

Essentials*

€88.60par lietotāju mēnesī

€75.50par lietotāju mēnesī maksājot par gadu

Visaptverošu tiesību lietotājs

Latvijas lokalizācija
Finanšu pārvaldība
Starpuzņēmumu darījumu pārvaldība
Klientu attiecību pārvaldība
Iepirkumu plānošana
Personāla pārvaldība
Noliktavu pārvaldība
Projektu vadība

Premium*

€122.32par lietotāju mēnesī

€103.60par lietotāju mēnesī maksājot par gadu

Visaptverošu tiesību lietotājs

Essentials funkcionalitāte
(ar Latvijas lokalizāciju)
+
Pakalpojumu pārvaldība
Ražošana:
Izejmateriālu komplektācija
Ražošanas pasūtījumi
Kapacitātes plānošana
Versiju pārvaldība

Team member

€12.00par lietotāju mēnesī

€10.50par lietotāju mēnesī maksājot par gadu

Fokusētu tiesību lietotājs

Visaptverošas datu lasīšanas un skatīšanās tiesības (ieskaitot Latvijas lokalizāciju)ar ierobežotām rediģēšanas (piemēram, atjaunot klientu, piegādātāju vai preču kartītes) un datu ievadīšanas iespējām (piemēram, pārdošanas piedāvājuma sagatavošana)

Device

€51.88par lietotāju mēnesī

€44.40par lietotāju mēnesī maksājot par gadu

Iekārtas lietotājs

Piekļuve risinājumam neierobežotam darbinieku skaitam caur vienu iekārtu, kas veic ražošanas (piemēram, darba uzsākšanas un pabeigšanas fiksēšana, materiālu patēriņa reģistrācija) vai noliktavas pārvaldības (piemēram, preces saņemšana, izvietošana, pakošana) procesu īstenošanu.

Visas cenas ir norādītas bez PVN
Visām cenām ir informatīvs raksturs
* Viena uzņēmuma ietvaros nav iespējams iegādāties gan Essentials, gan Premium lietotājus.

Ar kādām investīcijām ir jārēķinās, ieviešot Dynamics 365 Business Central uzņēmumā?

Kā veidojas Dynamics 365 Business Central ieviešanas cena?

Efektīvai sistēmas izmantošanai ikdienā Tev jārēķinās ar investīcijām katrā ieviešanas posmā: no izpētes līdz pēcieviešanas atbalstam.

1. Izpēte

Pirms Dynamics risinājuma ieviešanas ELVA speciālisti veic esošo biznesa procesu izpēti, lai maksimāli pielāgotu ERP sistēmu Tava biznesa specifikai. Rezultātā Tu saņemsi dokumentu ar diagnostikas rezultātiem, kā arī ieviešanas investīciju aprēķinu.
Analīzes cena: sākot no 2600 eiro + PVN

2. Ieviešana

Ieviešanas posmā notiek Dynamics 365 risinājuma pielāgošana Tava uzņēmuma prasībām saskaņā ar iepriekš apstiprināto plānu un pēc iepriekš izvēlētas metodes (Klasiskās vai Agile). Rezultātā Tu saņemsi strādājošo ERP sistēmu un ELVA speciālisti būs blakus palaišanas brīdī.

3. Risinājuma abonēšana

No € 75.50 par lietotāju mēnesī
atkarībā no izvēlētiem plāniem

4. Pēcieviešanas atbalsts

ELVA speciālisti nodrošina saviem klientiem kvalificētu atbalstu, konsultējot un apmācot Dynamics lietotāju, ieviešot papildu pielāgojumus un risinot tehniskās problēmas, kā arī pielāgojot risinājumu jaunajām likumdošanas prasībām.
Dynamics lietotāju atbalsta maksa tiek aprēķināt saskaņā ar fiksētu stundas likmi.

Radušies jautājumi?

Sazinies ar savu Dynamics 365 Business Central ekspertu zemāk vai pa tālruni +371 67065115

Biežāk uzdotie jautājumi par Microsoft Dynamics 365 Business Central (iepriekš Dynamics Navision)

Kādi ir lielākie vadības ieguvumi, izmantojot Microsoft 365 Business Central?

Uzņēmuma vadība iegūst biznesa pārvaldības platformu, kas sniedz reālā laika datus. Platforma apkopo biznesa operatīvo informāciju, palīdzot pieņemt pārdomātus un pamatotus lēmumus. Nav nepieciešams izmantot vairākus failus un sistēmas, jo šī platforma apkopo visu biznesam nepieciešamo informāciju, norāda kritiskās zonas un brīdina par tām, lai tiktu savlaicīgi pieņemts kāds lēmums vai rasts risinājums problēmai. Vairāk par Microsoft Dynamics 365 Business Central priekšrocībām un iespējām automatizēt dažādus procesus skaties ELVA vebinārā ŠEIT.

Vai drīkstu Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu ieviest tikai algu aprēķinam un personāla pārvaldībai?

Jā, ir tādi ELVA  klienti, kuri izvēlas tieši algu aprēķinu un personāla informācijas pārraudzību uzticēt Microsoft Dynamics 365 Business Central, bet pamata procesus atstāt esošajās sistēmās. Tomēr jāuzsver, ka Microsoft Dynamics 365 Business Central ir risinājums, kas pilnībā spēj aizstāt vairāku sistēmu darbu, padarot uzdevumu veikšanu operatīvāku, tādēļ nav vērts investēt vairākās sistēmās, ja ir viena daudzfunkcionāla platforma visu biznesa procesu pārvaldīšanai. Noskaties VEBINĀRU par to, kā Microsoft Dynamics 365 Business Central vienkāršo dažādu darba pienākumu veikšanu.

Vai Microsoft Dynamics 365 Business Central ir iespējama datu konsolidācija starp vairākiem uzņēmumiem?

Microsoft Dynamics 365 Busincess Central paredz viena vai vairāku līmeņu finanšu datu konsolidāciju starp vairākiem uzņēmumiem, kas izmanto šo risinājumu. Plašāka informācija par datu konsolidāciju ir pieejama ŠEIT.

Vai varu ieviest sistēmu Microsoft Dynamics 365 Business Central tikai noliktavas pārvaldībai, nemainot savu esošo grāmatvedības programmu?

Šāds scenārijs ir iespējams, tomēr jābrīdina, ka dažādu risinājumu nodalīšana procesu pārvaldīšanu padara sarežģītu, radot papildu slodzi darbiniekiem. Mūsu klientu praktiskā pieredze rāda, ka stratēģiski gudrāks risinājums ir finanses un noliktavas pārvaldību apvienot vienotā sistēmā, kas automatizē procesus, ietaupa laiku, naudu un ļauj darbu paveikt efektīvāk, samazinot manuālo darbu. Noskaties ELVA VEBINĀRU par to, kā Microsoft Dynamics 365 Business Central noliktavas pārvaldību padara efektīvu.

Vai Microsoft Dynamics 365 Business Central ir piemērots risinājums arī grāmatvedības ārpakalpojuma sniedzējiem?

Jā, Microsoft Dynamics 365 Business Central ir īpaši izceļams risinājums ar to, ka tas spēj nodrošināt ērtu darbu grāmatvedim, kurš ir atbildīgs par vairāku, savstarpēji nesaistītu uzņēmumu datiem, tātad – grāmatvedis sistēmā redz viņam nepieciešamos datus, pieslēdzoties no jebkuras viņam ērtas vietas. Jāatzīmē, ka 3 ārpakalpojumu grāmatvedības lietotāju licences ir pieejamas bez maksas ar nosacījumu, ka tiek abonēta vismaz viena maksas licence.

Ar kādām kases sistēmām, aparātiem ir integrēts Microsoft Dynamics 365 Business Central risinājums?

Microsoft Dynamics 365 Business Central integrācijas iespēja ir skatāma konkrēta biznesa modeļa un vajadzību ietvaros. ELVA pieredzē ir Microsoft risinājuma integrācija ar tādiem pakalpojumu sniedzējiem kā: Resico POS, CHD un citiem. Ir iespējami dažādi, klientam nepieciešami pielāgojumi optimālai biznesu procesu pārvaldībai.

Cik man izmaksās viss Microsoft Dynamics 365 Business Central ieviešanas process?

Lai sniegtu precīzu informāciju par risinājuma Microsoft Dynamics 365 Business Central ieviešanu uzņēmumā, ELVA eksperti var veikt biznesa procesu diagnostiku ar mērķi noteikt prasības un pielāgot tām atbilstošu plānu. Sākotnējās izmaksas tiek noteiktas, vadoties no ELVA ekspertu pieredzes, strādājot ar uzņēmumiem un uzklausot viņu vajadzības. Prakse rāda, ka nelieliem uzņēmumiem bez specifiskām prasībām, kas gatavi izmantot sistēmas standarta versiju, varam piedāvāt ieviešanu bez diagnostikas. Vairāk par Microsoft Dynamics 365 Business Central finanšu pārvaldībai uzzini ŠEIT.

 

 

No kā sastāv Microsoft Dynamics 365 Business Central izmaksas?

Ieviešot uzņēmumā Microsoft Dynamics 365 Business Central risinājumu, ir jārēķinās ar izmaksām, kas saistītas ar: uzstādījumiem, apmācībām, datu migrācijas, testēšanas, izstrādes, atbalsta risinājuma lietošanas procesā, sistēmas uzturēšanas un attīstības pasākumiem.

Kādus Microsoft Dynamics 365 Business Central plānus parasti izvēlas biznesam, un kādas ir izmaksas?

Organizācijas visbiežāk izvēlas Microsoft Dynamics 365 Business Central licenču plānu Essentials, kas ir aktuāls vairumtirgotājiem, mazumtirgotājiem un pakalpojuma sniedzējiem (finanšu, klientu attiecibu, personāla, iepirkumu, noliktavas un projektu pārvaldībai). Premium plāns ir īpaši aktuāls ražošanas uzņēmumiem (pakalpojumu, ražošanas, pasūtījumu, izejmateriālu komplektācijas, ražošanas procesu plānošanas pārvaldībai) vai uzņēmumiem, kas nodrošina servisa pakalpojumus. Licenču abonēšanas mēneša maksa atšķiras, vai lietotājs izvēlas saistības uz mēnesi vai uz visu gadu. Izvēloties ilgtermiņa sadarbību, mēneša maksa ir ievērojami izdevīgāka, sniedzot biznesam arī dažādas priekšrocības. Precīzāku informāciju skaties ŠEIT.

Kādas ir Microsoft Dynamics 365 Business Central uzturēšanas/attīstības izmaksas?

Izmaksas atkarīgas no: izvēlētā Microsoft Dynamics 365 Business Central plāna un maksāšanas kārtības – par mēnesi vai ilgtermiņā (uz gadu, kas ir ievērojami izdevīgāk); cik biežas un komplicētas ir konsultācijas; vai nepieciešamas un cik lielā mērā ir vajadzīgas apmācības un individuālie risinājumi konkrētām biznesa vajadzībām. Visprecīzākās izmaksas iespējams noteikt, tiekoties ar klientu attiecību vadītāju, kad tiek izprasta biznesa būtība, vajadzības un noteikti mērķi. Aicinām pieteikties konsultācijai ŠEIT.

Kāda ir Microsoft Dynamics 365 Business Central standartā iekļautā funkcionalitāte?

Microsoft Dynamics 365 Business Central Essentials iekļauj: finanšu pārvaldību, starp uzņēmumu darījumu pārvaldību, klientu attiecību pārvaldību (elektroniskais pasts, kampaņu plānotājs un izcenojumi, kontaktu pārvaldīšana, uzdevumu un dokumentu organizēšana); personāla plānošanu; noliktavu pārvaldību (pasūtījumu organizēšana, inventarizācijas iespējas, rēķinu izveide, plānošana, atskaites, krājumu pārraudzība, preču kartiņas, uzskaite u.c. iespējas, kas optimizē noliktavas procesu pārraudzību) un projektu vadību (laika plāns u.c. iespējas efektīvai darbu organizēšanai). Microsoft Dynamics 365 Business Central Premium iekļauj visas Essential plāna minētās priekšrocības un ražošanas procesu pārvaldības iespējas, piemēram, izejmateriālu komplektēšana un ražošanas pasūtījumu organizēšanu, kā arī servisa funkcionalitāti, kas aktuāla pakalpojumu sniedzējiem.