Microsoft Dynamics 365 Business Central Essentials iekļauj: finanšu pārvaldību, starp uzņēmumu darījumu pārvaldību, klientu attiecību pārvaldību (elektroniskais pasts, kampaņu plānotājs un izcenojumi, kontaktu pārvaldīšana, uzdevumu un dokumentu organizēšana); personāla plānošanu; noliktavu pārvaldību (pasūtījumu organizēšana, inventarizācijas iespējas, rēķinu izveide, plānošana, atskaites, krājumu pārraudzība, preču kartiņas, uzskaite u.c. iespējas, kas optimizē noliktavas procesu pārraudzību) un projektu vadību (laika plāns u.c. iespējas efektīvai darbu organizēšanai). Microsoft Dynamics 365 Business Central Premium iekļauj visas Essential plāna minētās priekšrocības un ražošanas procesu pārvaldības iespējas, piemēram, izejmateriālu komplektēšana un ražošanas pasūtījumu organizēšanu, kā arī servisa funkcionalitāti, kas aktuāla pakalpojumu sniedzējiem.