Otrā līmeņa IT atbalsta speciālists/-e (IT administrators/-e)

Meklējam pozitīvu, mērķtiecīgu un ar analītisko domāšanu apveltītu otrā līmeņa IT atbalsta speciālistu/-i (IT administratoru/-i).

Darba pienākumi:

  • Risināt incidentus saistībā ar Microsoft Dynamics 365 risinājumiem, Microsoft operētājsistēmām, Microsoft Active Directory (AD), Virtualizāciju, datortīklu un Microsoft SQL server datu bāzēm. Gan lokālajā klientu infrastruktūrā, gan Microsoft Azure.
  • Lietotāju migrēšana uz Microsoft 365 (iepriekš Office 365)
  • Sistēmu automatizācija izmantojot PowerShell
  • Strādāt saskaņā ar darbu plūsmu Jira (Atlassian)

Prasības kandidātiem:

  • Microsoft operētājsistēmu instalēšanas/administrēšanas prasmes
  • Microsoft Dynamics 365 (Business Central, NAV (Navison), AX (Axapta), CRM) risinājumu saimes instalēšanas/administrēšanas/problēmu risināšanas prasmes
  • Microsoft SQL server instalēšana/administrēšana/problēmu novēršana
  • Microsoft Azure pakalpojuma pārzināšana un administrēšana
  • Zināšanas par datortīkla dizainu, topoloģiju, tehnoloģijām un uzturēšanu
  • Zabbix administrēšanas kompetence
  • Zināšanas par Microsoft 365 (iepriekš Office 365) administrēšanu
  • PowerShell valodas prasmes
  • Java Script, PHP valodu kompetence ir vēlama

Mēs piedāvājam:

  • darbu ar mūsdienīgam tehnoloģijām
  • iespēju pilnveidot esošās un apgūt jaunas zināšanas
  • draudzīgu un pozitīvi noskaņotu kolektīvu
  • sociālās garantijas

Papildu informācija:

  • konkursa beigu termiņš: 8. novembris (2020)
  • darba uzsākšana: vienojoties
  • darba laiks: pilna slodze (40 darba stundas nedēļā)
  • atalgojums mēnesī (bruto): € 1800 – € 2300 pirms nodokļu nomaksas
  • atrašanās vieta: Rīga, Robežu iela 46 (Pārdaugava)

Sūti savu CV un motivācijas vēstuli uz vakance@elva.lv Ja Tavs CV un pieteikums vakancei būs mūs pārliecinājis, sazināsimies ar Tevi trīs nedēļu laikā no dienas, kad būsi atsūtījis pieteikumu!