“Tehnoloģijas var! Jaudīgi IT risinājumi efektīvai vairumtirdzniecībai”

Jaunākie informāciju tehnoloģiju risinājumi dod iespēju arī mazo un vidēja lieluma uzņēmumiem optimizēt resursus un atrisināt dažādus izaicinājumus tikpat efektīvi kā nozares milžiem. Šī vebināra laikā jums būs iespēja uzzināt aktuālāko informāciju, kādi ir vairumtirdzniecības nozares ikdienas būtiskākie problēmjautājumi, kā arī – kādi ir rīki to vienkāršai un ērtai pārvaldībai.

Uzņēmumu vadītājiem un vairumtirdzniecības ekspertiem

Tiešsaistes vebināra videoieraksts

Pēc pieprasījuma

Reģistrācija ir obligāta

PROGRAMMA

  • 10:00 - 10:10Vairumtirdzniecības uzņēmumu izaicinājumu TOP3 /Ilze Ošiņa/

    Lai spētu konkurēt un pelnīt vairāk, vairumtirgotāji meklē risinājumus, kā uzlabot ikdienas darbu, atbrīvojoties no neefektīvām manuālām darbībām un procesiem.

    Vebinārā es atklāšu, kādi ir TOP3 aktuālie izaicinājumi, ar kuriem ikdienā saskaras lielākā daļa uzņēmumu, kas darbojas vairumtirdzniecības nozarē, neatkarīgi no to lieluma un darbības mēroga.

    Ilze Ošiņa, klientu attiecību vadītāja

  • 10:10 - 10:30Ērts un kvalitatīvs risinājums mūsdienīgam ikdienas darbam vairumtirdzniecībā /Ilva Gravleja/

    Vebināra laikā es pastāstīšu par konkrētiem nozares speciālistu problēmjautājumiem un demonstrēšu, kā ar risinājuma palīdzību var būtiski atvieglot pārdevēja ikdienas darbu.

    Jūs uzzināsiet:

    – Kā darba virsma optimizē un sakārto speciālistu ikdienas darbu

    – Kā izmantot sistēmu mobilajās ierīcēs

    – Kā vienkārši un ērti sagatavot pārdošanas pasūtījumu

    – Kā viegli apstrādāt informāciju par klientu, sākot no piedāvājuma līdz maksāšanas disciplīnai

    – Kā veikt preču iepirkšanu uz pasūtījuma

    – Kā dati automātiski tiek atspoguļoti grāmatvedībā

    Ilva Gravleja, biznesa risinājumu nodaļas vadītāja 

  • 10:30- 10:50Preču uzskaites kontrole un noliktavu pārvaldības iespējas /Henrijs Avotiņš/

    Šajā vebināra daļā demonstrēšu un uzskaitīšu, kā ar risinājuma iespējām radīt ērtu un viegli kontrolējamu vidi vairumtirgotājiem tik būtiskajā noliktavu pārvaldībā un preču uzskaitē.

    Atbildēšu uz tādiem svarīgiem jautājumiem:

    – Kā izveidot preču kartiņu

    – Kā viegli veikt preču grupēšanu

    – Kādas ir noliktavu pārvaldības iespējas un funkcionalitāte

    – Kā veikt preču izsekošanu pēc partijām un sērijām

    – Kādas ir preču komplektācijas iespējas

    – Kā īstenot iepirkumu plānošanu

    Henrijs Avotiņš, klientu attiecību projektu vadītājs

    Vebināru iesakām:

     

    • vairumtirdzniecības speciālistiem, kuriem aktuāli moderni biznesa pārvaldības rīki;
    • nozares IT speciālistiem;
    • visiem, kuri vēlas vairāk uzzināt par Microsoft biznesa risinājumiem un iespējām.

    Cena: bez maksas

    Radušies jautājumi?

     

    Sazinies ar mums!
    Tālrunis: +371 29788371
    E-pasts: aleksandra.arhipova@elva.lv

    ELVA eksperti

    Ilze Ošiņa

    Klientu attiecību vadītāja

    Ilva Gravleja

    Biznesa risinājumu vadītāja

    Henrijs Avotiņš 

    Klientu attiecību projektu vadītājs

    Reģistrējies tūlīt!

    Biroja darba vajadzībām

    Biznesa datu analīzei

    IT infrastuktūras sakārtošanai

    Uzņēmuma resursu valdībai

  • LV