Vebinārs
“Tehnoloģijas var! Jaudīgi risinājumi efektīvai finanšu pārvaldībai”
Jaunākie informāciju tehnoloģiju risinājumi dod iespēju arī mazo un vidēja lieluma uzņēmumiem optimizēt resursus un atrisināt dažādus izaicinājumus tikpat efektīvi kā nozares milžiem. Šī vebināra laikā jums būs iespēja uzzināt aktuālāko informāciju, kādi ir finanšu pārvaldības nozares ikdienas būtiskākie problēmjautājumi, kā arī – kādi ir rīki to vienkāršai un ērtai pārvaldībai.
Mazo un vidējo uzņēmumu vadītājiem, finanšu speciālistiem un grāmatvežiem
Tiešsaistes vebināra videoieraksts
Pēc pieprasījuma
Reģistrācija ir obligāta
PROGRAMMA
10:00 - 10:05Kādi ir finanšu pārvaldības aktuālie izaicinājumi un rīki to risināšanai? /Māris Skotelis/
Finanšu pārvaldība ir viens no būtiskākajiem uzņēmējdarbības posmiem, neatkarīgi no uzņēmuma lieluma, darbības sfēras un pieredzes. Tieši finanšu speciālisti regulāri saskaras ar zināmiem un arvien jauniem izaicinājumiem, ko risināt var tikai ar mūsdienu tehnoloģiju rīkiem.Vebināra ievadā pastāstīšu, kādi ir nozares speciālistu aktuālie problēmjautājumi, un kā ELVA eksperti ir spējuši tos atrisināt. Tāpat īsi akcentēšu, kādas ir Microsoft Dynamics 365 Business Central online priekšrocības un, kāpēc šāds risinājums biznesa procesu uzlabošanai un atvieglošanai ir nepieciešams maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Māris Skotelis, biznesa attīstības vadītājs
10:05 - 10:15Kā atvieglot un optimizēt finanšu speciālista ikdienas darbu? /Ilze Galviņa/
Vebināra laikā es izcelšu nozares speciālistu problēmjautājumus un demonstrēšu, kā ar risinājuma palīdzību var būtiski atvieglot grāmatvežu ikdienas darbu.
Uzzināsiet:
– Kā viegli iegrāmatot pirkuma rēķinus, pievienot dokumentus un sadalīt izmaksas pa periodiem
– Kā lietot periodiskos žurnālus, kas atvieglo izmaksu grāmatošanu un palīdz sadalīt izmaksas pa mēnešiem jau izveidotā veidnē
– Kā pārvaldīt naudas līdzekļus, importējot maksājumus un veicot failu apmaiņu
– Kā izmantot dimensijas jeb izmaksu nodaļas, definēt un tās filtrēt
Ilze Galviņa, klientu attīstības projektu vadītāja
10:15 - 10:30Atskaites analīze /Jevgēnija Hercmane/
Jūs uzzināsiet atbildes uz tādiem svarīgiem jautājumiem:– Kā darba virsma atvieglo un optimizē finanšu speciālista darbu, izvairoties no haotiskām un laikietilpīgām darbībām
– Kā klienta kartiņa ar analīzi ļauj vienmēr sekot līdzi klienta veiktajām darbībām, piemēram, apskatīt bilances datus, apgrozījumu, apmaksātos vai neapmaksātos rēķinus
– Kā kontu grafiki dod iespēju vadītājiem vienmēr iegūt operatīvas atskaites, ekonomējot un optimizējot grāmatvežu laiku
– Kā navigācijas iespējas atvieglo veikt citas nozīmīgas darbības, piemēram, nepametot atvērtu rēķinu
– Kā var skatīt atskaites analīzes pa dimensijām jeb izmaksu centriem vai nodaļām
– Kā jebkuru atskaiti viegli un precīzi pārcelt uz Microsoft Excel tabulu
Jevgēnija Hercmane, biznesa risinājumu nodaļas projektu vadītāja
10:30 - 10:40Jautājumi un atbildes
ELVA eksperti

Māris Skotelis
Biznesa attīstības vadītājs

Ilze Galviņa
Klientu attīstības projektu vadītāja

Jevgēnija Hercmane
Biznesa risinājumu projektu vadītāja