Panorama-365-ieviesanas-izpete.j

Panorama 365 ieviešana 

Sagatavosim un veiksim Tavam uzņēmumam personāla portāla pamatfunkcionalitātes ieviešanu kvalitatīva darba uzsākšanai. Ieviešanas procesā tiek veikta:

  • Portāla vides izveidošana un konfigurācija

  • Biznesa prasību un vajadzību precizēšana

  • Sinhronizācijas uzstādīšana ar grāmatvedības sistēmu

Panorama 365 integrēšana

Savienosim personāla portālu ar Tavā uzņēmumā izmantoto Microsoft Dynamics 365 risinājumu vai kādu citu uzņēmuma resursu pārvaldības sistēmu, lai darbinieki un uzņēmuma administrācija varētu piekļūt visiem būtiskajiem biznesa datiem, nepārslēdzoties starp sistēmām. 

Uzzini, kādus ELVA speciālistu bezmaksas pakalpojumus vari saņemt!

Uzzināt vairāk

Panorama 365 palaišana un mācības 

Lai portāla lietošanas uzsākšana būtu veiksmīga, svarīga ir sistēmas uzstādīšana un darbinieku zināšanas par risinājuma lietošanu.

Sistēmas palaišana sastāv no vairākiem svarīgiem elementiem:

  • Personāla portāla uzstādīšana
  • Lietotāju apmācības
  • Testestēšana vienas nodaļas ietvaros
  • Lietotāju atbalsts testēšanas laikā
  • Pēcieviešanas atbalsts
  • Pāreja uz uzturēšanu

 

Panorama365 Specifisku Biznesa Prasību Ieviesana

Panorama 365 specifisku biznesa prasību ieviešana

Izstrādāsim un ieviesīsim tieši Tava uzņēmuma darbības specifikai nepieciešamus īpašus portāla papildinājumus.

Papildus pamatfunkcionalitātei esam īstenojuši vairāk nekā 30 dažādu nozaru uzņēmumu prasības.

panorama-365-jauninasana

Panorama 365 jaunināšana

ELVA eksperti veic regulāru un plānotu Panorama 365 portāla pilnveidošanu un jaunināšanu, kā arī jaunu funkcionalitāšu izstrādi pēc klientu pieprasījuma. 

Jaunināšana ir uzņēmumu iespēja bez papildus ieguldījumiem saņemt jaunas funkcionalitātes vēl efektīvākam darbam un darbinieku apmierinātībai.

Klientiem risinājuma jauninājumi tiek piegādāti bez maksas.

Uzzini vairāk par Panorama 365 risinājumu jau tagad!

Pieteikties konsultācijai

Sazinies ar savu ekspertu!