Vebinārs

Sasniedz īsto klientu īstajā brīdī jeb komunicē gudri ar CRM risinājumu Dynamics 365 Sales

Vebinārs pārdošanas un mārketinga profesionāļiem, kuri vēlas labāk iepazīt savu klientu, automatizēt komunikāciju un veiksmīgāk izstrādāt kampaņas, uzlabojot pārdošanas rezultātus.

Vebināra ieraksts

Vebināra ieraksts

Kāda ir mūsdienīga biznesa komunikācija?

Kristīne Tjarve

C SMART vadītāja

Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem

valdes priekšsēdētāja

Pārdošana un klients ir plaši aplūkots temats dažādos starptautiskos pētījumos. Tos vieno kopīga atziņa, ka klienti sagaida laicīgu (ātrums – mūsdienu konkurētspējas noslēpums) un individuālu pieeju, savukārt pārdevējiem un klientu attiecību vadītājiem bieži vien nav tam laika, jo administratīvo pienākumu jūra ir pārpilna ar darbiem, kas atņem gan enerģiju, gan vēlēšanos iedziļināties katra klienta vajadzībās. Tieši tādēļ ir radīti digitāli risinājumi jeb pārdevēja rīki, kas palīdz šajā situācijā. Microsoft risinājumi, īpaši viens no TOP 3 CRM risinājumiem pasaulē 2024. gadā – Dynamics 365 Sales, apvienojumā ar mākslīgā intelekta Copilot spēkiem paver plašākas iespējas uz efektīvāku komunikāciju, vienlaicīgi pārdošanas mērķus padarot sasniedzamākus.

Šajā video:

0:00 Ievads

0:25 Digitālās komunikācijas nozīmīgums.

1:10 Ātrums – konkurētspējas noslēgums

2:16 Komunikācija bieži sākas digitālajā vidē

3:12 Komunikācija sociālie mediju platformās

4:16 Vietas, kur iespējams sastapt savu klientu

5:00 E-pasts un Teams kā nozīmīgs komunikācijas rīks

7:12 Izaicinājumi un barjeras komunikācijā

8:40 Komunikācijas process optimālai sadarbībai

9:25 Sadarbība komandā – gan klātienē, gan digitāli

10:52 Mūsdienīgas komunikācijas digitālie risinājumi

12:06 Jautājumi un atbildes


Datu uzkrāšana un izmantošana ar Dynamics 365 Sales gudrākai komunikācijai un pārdošanas veicināšanai

Jekaterina Vanaga

ELVA Dynamics 365 Sales eksperte

Pārdošana un klients ir plaši aplūkots temats dažādos starptautiskos pētījumos. Tos vieno kopīga atziņa, ka klienti sagaida laicīgu (ātrums – mūsdienu konkurētspējas noslēpums) un individuālu pieeju, savukārt pārdevējiem un klientu attiecību vadītājiem bieži vien nav tam laika, jo administratīvo pienākumu jūra ir pārpilna ar darbiem, kas atņem gan enerģiju, gan vēlēšanos iedziļināties katra klienta vajadzībās. Tieši tādēļ ir radīti digitāli risinājumi jeb pārdevēja rīki, kas palīdz šajā situācijā. Microsoft risinājumi, īpaši viens no TOP 3 CRM risinājumiem pasaulē 2024. gadā – Dynamics 365 Sales, apvienojumā ar mākslīgā intelekta Copilot spēkiem paver plašākas iespējas uz efektīvāku komunikāciju, vienlaicīgi pārdošanas mērķus padarot sasniedzamākus.

Šajā video:

0:00 Ievads

0:45 CRM risinājuma izmantošanas pieredze

1:15 Klienta pieredze, ja pārdošanā tiek izmantots digitāls risinājums

2:53 Pētījumi par klientu gaidām no pārdevēja un apkalpošanas

3:56 Cēloņi, kādēļ klientam netiek nodrošināta pozitīva pieredze

5:02 Microsoft Sales Copilot efektīvākai klientu apkalpošanai

5:36 Microsoft biznesa risinājumi produktivitātei, analītikai un pārdošanai

6:30 Dynamics 365 Sales – viens no TOP 3 CRM risinājumiem 2024. gadā

6:57 Dynamics 365 Sales funkcionalitāte: datu, komunikācijas un pārdošanas pārvaldība

8:10 Piemērs par pārdošanas procesu, kurā mērķis ir uzlabot komunikāciju ar klientu

9:10 Dati un to veiksmīga izmantošana (risinājuma demonstrācija)

12:23 Informācijas apkopošana un sagatavošanās sapulcēm (risinājuma demonstrācija)

16:36 Datu pārzināšana dod iespēju komunicēt laicīgi un atbilstoši klienta vajadzībām

17:28 Mākslīgais intelekts pārdomātākai komunikācijai ar vēl lielāku ātrumu – Sales Copilot priekšrocības

19:26 Jautājumi un atbildes


CRM risinājums kā datu resurss un tā integrācija ar analītikas risinājumu un komunikācijas rīkiem

Aira Loite

SAF Tehnika

Digitālās transformācijas direktore

 

Pārdošana un klients ir plaši aplūkots temats dažādos starptautiskos pētījumos. Tos vieno kopīga atziņa, ka klienti sagaida laicīgu (ātrums – mūsdienu konkurētspējas noslēpums) un individuālu pieeju, savukārt pārdevējiem un klientu attiecību vadītājiem bieži vien nav tam laika, jo administratīvo pienākumu jūra ir pārpilna ar darbiem, kas atņem gan enerģiju, gan vēlēšanos iedziļināties katra klienta vajadzībās. Tieši tādēļ ir radīti digitāli risinājumi jeb pārdevēja rīki, kas palīdz šajā situācijā. Microsoft risinājumi, īpaši viens no TOP 3 CRM risinājumiem pasaulē 2024. gadā – Dynamics 365 Sales, apvienojumā ar mākslīgā intelekta Copilot spēkiem paver plašākas iespējas uz efektīvāku komunikāciju, vienlaicīgi pārdošanas mērķus padarot sasniedzamākus.

Šajā video:

0:00 Ievads par SAF Tehniku un uzņēmuma darbību

3:00 Digitālās transformācijas pārvaldības uzdevums uzņēmumā

4:12 Procesi, kas tika uzsākti un uzlaboti ar digitāliem risinājumiem

5:54 Dynamics 365 Sales risinājuma integrācija ar visām uzņēmuma sistēmām un pielietojums uzņēmuma pārdošanas mērķiem

7:12 Pārdevēja darbs ar interesentiem un potenciālajiem klientiem ikdienā ar risinājumu Dynamics 365 Sales

8:30 Dynamics 365 Sales integrācija ar ražošanas pasūtījumiem

8:57 Darījumu vēsture un katra klienta situācijas pārzināšana

9:32 Power BI kā analītikas risinājums, kas apkopo informāciju par finansēm un produktiem, pārdošanu.

10:30 Jauna risinājuma izvēle un ieviešana ir atbildīgs solis – Microsoft ir jau atkārtotā izvēle, ko pamato risinājuma funkcionalitāte

11:13 Sadarbība ar ELVA ekspertiem Dynamics 365 risinājuma ieviešanā, mācībās un atbalsta sniegšanā risinājuma lietotājiem

12:00 Dynamics 365 Sales izmanto visi uzņēmuma darbinieki visā pasaulē, kas ļauj izprast notiekošo un ļauj runāt “vienā valodā”

12:47 Eiropas fondu finansējuma izmantošana digitālo risinājumu ieviešanai

13:26 Uzņēmuma digitālās trasformācijas plāni: IT drošība, prasmju attīstīšana, AI risinājumu pielietošana

14:24 Hibrīddarbs, individuālā attīstība un procesu raita norise pieprasa mūsdienīgus digitālus risinājumus

15:10 Dzinuļi, kas motivē padarīt procesus vienkāršāk un efektīvāk paveicamus

18:29 Jautājumi un atbildes


Vai vēlies uzlabot klientu pieredzi un pārdot efektīvāk?

Sazināties

Sazinies ar ELVA ekspertu!

Uzzini vairāk par biznesa procesu digitalizācijas priekšrocībām.