Pārdošana un klients ir plaši aplūkots temats dažādos starptautiskos pētījumos. Tos vieno kopīga atziņa, ka klienti sagaida laicīgu (ātrums – mūsdienu konkurētspējas noslēpums) un individuālu pieeju, savukārt pārdevējiem un klientu attiecību vadītājiem bieži vien nav tam laika, jo administratīvo pienākumu jūra ir pārpilna ar darbiem, kas atņem gan enerģiju, gan vēlēšanos iedziļināties katra klienta vajadzībās. Tieši tādēļ ir radīti digitāli risinājumi jeb pārdevēja rīki, kas palīdz šajā situācijā. Microsoft risinājumi, īpaši viens no TOP 3 CRM risinājumiem pasaulē 2024. gadā – Dynamics 365 Sales, apvienojumā ar mākslīgā intelekta Copilot spēkiem paver plašākas iespējas uz efektīvāku komunikāciju, vienlaicīgi pārdošanas mērķus padarot sasniedzamākus.
Šajā video:
0:00 Ievads
0:25 Digitālās komunikācijas nozīmīgums.
1:10 Ātrums – konkurētspējas noslēgums
2:16 Komunikācija bieži sākas digitālajā vidē
3:12 Komunikācija sociālie mediju platformās
4:16 Vietas, kur iespējams sastapt savu klientu
5:00 E-pasts un Teams kā nozīmīgs komunikācijas rīks
7:12 Izaicinājumi un barjeras komunikācijā
8:40 Komunikācijas process optimālai sadarbībai
9:25 Sadarbība komandā – gan klātienē, gan digitāli
10:52 Mūsdienīgas komunikācijas digitālie risinājumi
12:06 Jautājumi un atbildes