Microsoft veiktie pētījumi rāda, ka 80% pircēju sagaida personalizētu pieredzi visā pirkšanas procesa laikā, un to spēj nodrošināt digitālas pārdošanas un mārketinga sistēmas, kas ļauj automatizēt virkni procesu. 43% pārdošanas profesionāļi pavada tādus darbus, kas nav tiešā veidā saistīts ar tiešajiem pārdošanas uzdevumiem. Vienota digitālā sistēma ļauj veidot tuvākas attiecības ar klientiem, uzlabot interesentu kvalitāti, ātrāk noslēgt darījumus, piekļūt nepieciešamajiem informācijai no jebkuras vietas, uzlabot produktivitāti, automatizējot procesus.
Šajā video:
0:00 Ievads
1:40 Kādēļ uzņēmumi izmanto CRM jeb klientu attiecību pārvaldības risinājumus?
2:30 Dynamics 365 Sales lielākās priekšrocības: datu un veikto aktivitāšu pārvaldība
6:09 Kādēļ uzņēmumi izmanto risinājumu mārketinga kampaņu īstenošanai?
6:58 Dynamics 365 Customer Insights lielākās priekšrocības: segmentēšana, komunikācija, izmantojot dažādus kanālus, formas un klienta ceļa karte
12:50 Digitāla detalizēta pasākumu plānošana un organizēšana
13:28 Pārdošanas un mārketinga aktivitāšu sinerģija
14:30 Jautājumi un atbildes