Virši ir Latvijas energoresursu tirdzniecības uzņēmums un ērts veikalu tīkls privātpersonām un uzņēmumiem. Viens no lielākajiem degvielas mazumtirgotājiem Latvijā ar mērķi attīstīties arī ārpus valsts robežām.
Virši pieredzes stāsts. Kopā ar ELVA kopš 2021. gada.
Virši ir Latvijas energoresursu tirdzniecības uzņēmums un ērts veikalu tīkls privātpersonām un uzņēmumiem. Viens no lielākajiem degvielas mazumtirgotājiem Latvijā ar mērķi attīstīties arī ārpus valsts robežām.
Apkalpot klientus kvalitatīvāk un ar mazāk iesaistītajiem resursiem
Automatizēt pārdošanas procesus, lai ikdienā var paveikt vairāk
Efektīvi atsekot jebkuru pārdošanas un mārketinga procesu
Ātrāk reaģēt uz situācijām un piesaistīt klientu pirmajam un ātrāk
Atteikties no manuāli sagatavotiem pārdošanas piedāvājumiem
Pārvaldīt biznesa resursus mākonī, jaunākajā risinājuma versijā
Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.
Dynamics 365 Sales
Microsoft CRM risinājums aktīvai klientu aktivitāšu atsekošanai, jo uzņēmumam svarīgi saprast, kas nosaka klienta izvēli jeb spēt atsekot ikvienu klienta veikto darbību. Risinājums ļauj segmentēt klientus un uz ievākto datu pamata veidot atbilstošas pārdošanas kampaņas. Sistēma nodrošina atskaites, kas ļauj aplūkot un analizēt klienta paradumus pēc dažādiem mainīgajiem lielumiem.
Plāno ieviest Dynamics 365 Marketing visaptverošai mārketinga aktivitāšu organizēšanai, kas būtu integrētas ar Dynamics 365 Sales.
Sistēma ļauj efektīvi iegūt precīzu skatu par klientu uzvedību un paradumiem. Tā ir kā spogulis, kas parāda to, kas klientam ir būtiski šobrīd, kā tiek pieņemti lēmumi un tiek izdarītas izvēles. Sistēma precīzi atbild uz jautājumiem, kas aptver patēriņu, reģionus, pakalpojuma pieejamību, konkurentu aktivitātes u.c. Šī pilnvērtīgā informācijas saņemšana ievērojami mainījusi uzņēmuma komandas ikdienas darbu un aktivitāšu plānošanu īstermiņā un ilgtermiņā.
Katra pārdošanas kampaņa balstās uz rūpīgi analizētiem datiem, kas iegūstami sistēmā. Atskaites sniedz precīzu informāciju par klientu, piemēram: kur klienti atrodas, kā iepērkas, ko pērk vairāk, ko mazāk, kuros reģionos aktivitāte ir augstāka. Katra pārdošanas aktivitāte tiek novērtēta, sistēmā izvērtējot kampaņas mērķu izpildes. Balstoties uz rezultātiem, pārdošanas un mārketinga komanda veic pilnveidojumus nākotnes aktivitātēm.
Sistēma ļauj sekot līdzi konkurentu aktivitātēm un ātri reaģēt, kā mainās klientu degvielas patēriņa paradumi. Būtiski ik dienu sekot līdzi klientu interesei pēc jauniem produktiem, spēt atbildēt, kas šobrīd tirgū ir aktuāls un pieprasīts, kā arī būt lietas kursā par aktuālajiem notikumiem elektroenerģijas tirgū. Balstoties uz pieejamo informāciju, pārdošanas nodaļa var izstrādāt izdevīgāko piedāvājumu, pēc kura būs pieprasījums. Tas vienlaikus ir efektīvs ceļš uz jaunu klientu piesaisti.
Iepriekš akciju noformēšanas laiks sistēmā bija 10-15 min, tagad tas ir ievērojami mazāks – aptuveni 1 min laikā uzņēmumā uzzina par aktuālāko pārdošanas piedāvājumu. Arī sadarbības līgumi tiek sagatavoti krietni vien ātrāk.
Pārdošanas un mārketinga aktivitātes norit saskaņā ar zvanu centra aktivitātēm un e-pastu mārketingu. Visas darbības tiek saglabātas vienotā platformā, kas ievērojami ietaupa darbinieku laiku. Iespējama daudz precīzāku datu uzkrāšana. Sistēma ļauj segmentēt klientus pat pēc uzrunāšanas kanāla veida, piemēram, kuram sūtīt e-pastu vai vēstuli ar pasta starpniecību. Šāda procesu organizēšana izslēdz konfliktu ar marketinga komandu un tās aktivitātēm. Plānotais Dynamics 365 Marketing modulis ļaus izteikt vēl precīzākus piedāvājumus klientam.
Virši komanda Dynamics 365 Sales apguva 1-2 nedēļu laikā. Ikviens pārdevējs pārdošanas komandā pēc divām nedēļām spēja ātri un kvalitatīvi apkalpot klientus. Ieprecināja arī ātrā sistēmas ieviešana, neskatoties uz lielo datu apjomu.
Īpaši liels ieguvums ir Dynamics 365 Sales integrācija ar Outlook: e-pasti saglabājas automātiski, tie sinhronizējas, ir atsekojama jebkura darbība, kas veikta komunikācijā ar klientu. Sistēma veiksmīgi integrējas arī ar trešo pušu risinājumiem, kas sniedz informāciju par klienta kredītspēju, finanšu pārskatiem u.c.
ELVA eksperti var būt labs atbalsts, attīstot, uzlabojot iekšējos procesus un digitalizējot uzņēmuma resursu pārvaldību.
Virši pārdošanas un mārketinga komanda aktīvi izmanto Dynamics 365 piedāvātās priekšrocības, īpaši: e-pastu un SMS mārketingu ar automatizētu pieeju; dažādu kampaņu veidošanu; sociālo mediju atdeves mērījumu iespējas; aptauju organizēšanu un klientu segmentāciju.
Akcionārs dzīvojis uz Viršu ielas Aizkrauklē, tādēļ arī nosaukums Virši
75 tirdzniecības vietas
Elektrības tirdzniecība un elektrouzlādes stacijas
Darbinieki visā Latvijā
Virši kafija no Brazīlijas un Kolumbijas kafijas pupiņām, grauzdēta Latvijā
Vairāk kā pusei Viršu staciju uzstādīti saules paneļi pašpatēriņam