Virši ir Latvijas energoresursu tirdzniecības uzņēmums un ērts veikalu tīkls privātpersonām un uzņēmumiem. Viens no lielākajiem degvielas mazumtirgotājiem Latvijā ar mērķi attīstīties arī ārpus valsts robežām.

Izaicinājumi un vajadzības

Apkalpot klientus kvalitatīvāk un ar mazāk iesaistītajiem resursiem

Automatizēt pārdošanas procesus, lai ikdienā var paveikt vairāk

Efektīvi atsekot jebkuru pārdošanas un mārketinga procesu

Ātrāk reaģēt uz situācijām un piesaistīt klientu pirmajam un ātrāk

Atteikties no manuāli sagatavotiem pārdošanas piedāvājumiem

Pārvaldīt biznesa resursus mākonī, jaunākajā risinājuma versijā

Ja neizdodas noskatīties video, spied šeit.

Ieviestais risinājums

Dynamics 365 Sales

Microsoft CRM risinājums aktīvai klientu aktivitāšu atsekošanai, jo uzņēmumam svarīgi saprast, kas nosaka klienta izvēli jeb spēt atsekot ikvienu klienta veikto darbību. Risinājums ļauj segmentēt klientus un uz ievākto datu pamata veidot atbilstošas pārdošanas kampaņas. Sistēma nodrošina atskaites, kas ļauj aplūkot un analizēt klienta paradumus pēc dažādiem mainīgajiem lielumiem.

Plāno ieviest Dynamics 365 Marketing visaptverošai mārketinga aktivitāšu organizēšanai, kas būtu integrētas ar Dynamics 365 Sales.

Ieguvumi

  • Uzlabota klientu segmentēšana un datu kvalitāte

    Sistēma ļauj efektīvi iegūt precīzu skatu par klientu uzvedību un paradumiem. Tā ir kā spogulis, kas parāda to, kas klientam ir būtiski šobrīd, kā tiek pieņemti lēmumi un tiek izdarītas izvēles. Sistēma precīzi atbild uz jautājumiem, kas aptver patēriņu, reģionus, pakalpojuma pieejamību, konkurentu aktivitātes u.c. Šī pilnvērtīgā informācijas saņemšana ievērojami mainījusi uzņēmuma komandas ikdienas darbu un aktivitāšu plānošanu īstermiņā un ilgtermiņā.

  • Pārdomāta plānveida pārdošana bez liekām darbībām

    Katra pārdošanas kampaņa balstās uz rūpīgi analizētiem datiem, kas iegūstami sistēmā. Atskaites sniedz precīzu informāciju par klientu, piemēram: kur klienti atrodas, kā iepērkas, ko pērk vairāk, ko mazāk, kuros reģionos aktivitāte ir augstāka. Katra pārdošanas aktivitāte tiek novērtēta, sistēmā izvērtējot kampaņas mērķu izpildes. Balstoties uz rezultātiem, pārdošanas un mārketinga komanda veic pilnveidojumus nākotnes aktivitātēm.

  • Ātra reakcija uz notiekošo un efektīvāka klientu piesaiste

    Sistēma ļauj sekot līdzi konkurentu aktivitātēm un ātri reaģēt, kā mainās klientu degvielas patēriņa paradumi. Būtiski ik dienu sekot līdzi klientu interesei pēc jauniem produktiem, spēt atbildēt, kas šobrīd tirgū ir aktuāls un pieprasīts, kā arī būt lietas kursā par aktuālajiem notikumiem elektroenerģijas tirgū. Balstoties uz pieejamo informāciju, pārdošanas nodaļa var izstrādāt izdevīgāko piedāvājumu, pēc kura būs pieprasījums. Tas vienlaikus ir efektīvs ceļš uz jaunu klientu piesaisti.

  • Automatizēta pārdošanas piedāvājumu sagatavošana

    Iepriekš akciju noformēšanas laiks sistēmā bija 10-15 min, tagad tas ir ievērojami mazāks – aptuveni 1 min laikā uzņēmumā uzzina par aktuālāko pārdošanas piedāvājumu. Arī sadarbības līgumi tiek sagatavoti krietni vien ātrāk.

  • Sinhrons pārdošanas darbs ar mārketinga kanāliem

    Pārdošanas un mārketinga aktivitātes norit saskaņā ar zvanu centra aktivitātēm un e-pastu mārketingu. Visas darbības tiek saglabātas vienotā platformā, kas ievērojami ietaupa darbinieku laiku. Iespējama daudz precīzāku datu uzkrāšana. Sistēma ļauj segmentēt klientus pat pēc uzrunāšanas kanāla veida, piemēram, kuram sūtīt e-pastu vai vēstuli ar pasta starpniecību. Šāda procesu organizēšana izslēdz konfliktu ar marketinga komandu un tās aktivitātēm. Plānotais Dynamics 365 Marketing modulis ļaus izteikt vēl precīzākus piedāvājumus klientam.

  • Ātra sistēmas apguve un iekļaušana ikdienas darbā

    Virši komanda Dynamics 365 Sales apguva 1-2 nedēļu laikā. Ikviens pārdevējs pārdošanas komandā pēc divām nedēļām spēja ātri un kvalitatīvi apkalpot klientus. Ieprecināja arī ātrā sistēmas ieviešana, neskatoties uz lielo datu apjomu.

  • Sistēmas integrācija ar citiem datu avotiem un sistēmām

    Īpaši liels ieguvums ir Dynamics 365 Sales integrācija ar Outlook: e-pasti saglabājas automātiski, tie sinhronizējas, ir atsekojama jebkura darbība, kas veikta komunikācijā ar klientu. Sistēma veiksmīgi integrējas arī ar trešo pušu risinājumiem, kas sniedz informāciju par klienta kredītspēju, finanšu pārskatiem u.c.

  • Proaktīvs klientu serviss

    ELVA eksperti var būt labs atbalsts, attīstot, uzlabojot iekšējos procesus un digitalizējot uzņēmuma resursu pārvaldību.

  • Plaša Dynamics 365 Sales funkcionalitāte

    Virši pārdošanas un mārketinga komanda aktīvi izmanto Dynamics 365 piedāvātās priekšrocības, īpaši: e-pastu un SMS mārketingu ar automatizētu pieeju; dažādu kampaņu veidošanu; sociālo mediju atdeves mērījumu iespējas; aptauju organizēšanu un klientu segmentāciju.

Virši atsauksme par sadarbību ar ELVA

Mēs saskārāmies ar to, ka vecā sistēmas funkcionalitāte neapmierināja mūsu vajadzības. Jaunā sistēma ļaus sasniegt mērķus ātrāk. Mēs esam ceļā, lai būtu Top 1 degvielas tirgotājs tuvāko gadu laikā Latvijā, kā arī vēlamies attīstīt elektroenerģijas tirdzniecību gan biznesa, gan privātpersonām un dabasgāzes tirdzniecību galapatērētājam. Jaunas sistēmas ir jātestē – ko neizdarīsi šodien, būs jādara rīt.

Klāvs Poriķis

Virši Pārdošanas daļas vadītājs

Akcionārs dzīvojis uz Viršu ielas Aizkrauklē, tādēļ arī nosaukums Virši

75 tirdzniecības vietas

Elektrības tirdzniecība un elektrouzlādes stacijas

> 700

Darbinieki visā Latvijā

Virši kafija no Brazīlijas un Kolumbijas kafijas pupiņām, grauzdēta Latvijā

Vairāk kā pusei Viršu staciju uzstādīti saules paneļi pašpatēriņam

Izmantotie produkti