Ja Tu vēlies strādāt uzņēmumā, kas tic IT spēkam uzlabot biznesa pasauli, un pilnveidot sevi saliedētā komandā ar kopīgu mērķi radīt gudrākus risinājumus, tad
Tev ir jāpievienojas mūsu komandai, kas
-
konsultē klientus par personāla pašapkalpošanās portāla risinājumiem un tā funkcionalitāti;
-
uztur komunikāciju un sadarbību ar uzņēmuma klientiem;
-
analizē klienta biznesa procesus un sagatavo atbilstošus nepieciešamos risinājumus;
-
apmāca klientus;
-
apkopo klientu prasības un definē uzdevumus;
-
līdziesaistās portāla attīstības komandā.
No Tevis sagaidām:
-
vismaz 3+ gadu pieredze darbā ar resursu pārvaldības sistēmām;
-
pieredze darbā ar klientiem;
-
pieredze sistēmu ieviešanā tiks uzskatīta kā priekšrocība;
-
pieredze darbā ar personāla pārvaldības risinājumiem tiks uzskatīta kā priekšrocība;
-
iepriekšējā darba pieredze personāla vadības jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība;
-
teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas zināšanas (darbam ar ārzemju klientiem);
-
stresa noturību, labas komunikācijas prasmes un precizitāti;
-
vēlmi apgūt jaunas zināšanas un realizēt savas idejas;
-
vēlmi strādāt komandā un efektīvi plānot veicamos uzdevumus.
Veidojot karjeru pie mums, Tu iegūsi:
- sasniedzamu un atsaucīgu tiešo vadītāju;
- iespēju strādāt birojā vai no jebkuras ērtas vietas;
- veselības apdrošināšanu;
- izaugsmes un attīstības iespējas;
- atsaucīgu uzņēmuma vadību;
- draudzīgus un atbalstošus kolēģus;
- bezmaksas autostāvvietu (pie biroja);
- saliedējošus atpūtas pasākumus;
- atalgojumu, sākot no 2000 eiro (bruto).