Meklējam cilvēku, kurš prot vadīt, saskaņot un sakārtot, kuram rūp gan klienta pieredze, gan procesu kvalitāte! Ja esi harizmātisks, proaktīvs un Tev patīk risināt situācijas, pirms tās kļūst par problēmām – šis var būt Tavs nākamais solis!
Ko Tu darīsi?
- vadīsi procesus, kas saistīti ar esošo klientu apkalpošanu un uzturēšanu;
- koordinēsi ieviešanas projektus jauniem klientiem – no sadarbības uzsākšanas līdz nodošanai uzturēšanā;
- sekosi līdzi kvalitātes rādītājiem, ieteiksi un īstenosi uzlabojumus;
- rūpēsies par to, lai klienti jūtas sadzirdēti un apkalpoti visaugstākajā līmenī;
- regulāri dosies pie klientiem Latvijā, lai nodrošinātu veiksmīgu sadarbību.
Ko mēs sagaidām no Tevis?
- vismaz 5 gadu pieredzi darbā ar klientiem, ar praktisku pieredzi projektu vadībā;
- ideāli, ja esi strādājis gan ar klientu apkalpošanas, gan pakalpojumu ieviešanas procesiem;
- analītiskā domāšana un spēja pieņemt lēmumus – patstāvīgi un operatīvi risināt klientu ikdienas situācijas;
- harizma un komunikācijas prasmes – proti gan sadzirdēt klientu, gan piedāvāt risinājumu;
- valodas: latviešu – brīvi, krievu un angļu – vismaz B2 līmenī (darbam ar starptautiskiem klientiem);
- augstākā izglītība.
Ko mēs piedāvājam?
- ne tikai kolēģi, bet īsti komandas biedri, kas iedvesmo un atbalsta ik uz soļa;
- hibrīddarbs – aptuveni 50/50 birojs/attālināti (tikšanās ar klientiem var būt klātienē);
- veselības apdrošināšana, kas parūpēsies par tevi un taviem mīļajiem;
- pastāvīgas izaugsmes un attīstības iespējas – mēs vēlamies, lai tu kopā ar mums attīstītos;
- bezmaksas autostāvvieta pie biroja – vienkārši, bet patīkami;
- atalgojums no 2000 līdz 3000 eiro (bruto)