Meklējam cilvēku, kurš prot vadīt, saskaņot un sakārtot, kuram rūp gan klienta pieredze, gan procesu kvalitāte! Ja esi harizmātisks, proaktīvs un Tev patīk risināt situācijas, pirms tās kļūst par problēmām – šis var būt Tavs nākamais solis!

Ko Tu darīsi?

  • vadīsi procesus, kas saistīti ar esošo klientu apkalpošanu un uzturēšanu;
  • koordinēsi ieviešanas projektus jauniem klientiem – no sadarbības uzsākšanas līdz nodošanai uzturēšanā;
  • sekosi līdzi kvalitātes rādītājiem, ieteiksi un īstenosi uzlabojumus;
  • rūpēsies par to, lai klienti jūtas sadzirdēti un apkalpoti visaugstākajā līmenī;
  • regulāri dosies pie klientiem Latvijā, lai nodrošinātu veiksmīgu sadarbību.

Ko mēs sagaidām no Tevis?

  • vismaz 5 gadu pieredzi darbā ar klientiem, ar praktisku pieredzi projektu vadībā;
  • ideāli, ja esi strādājis gan ar klientu apkalpošanas, gan pakalpojumu ieviešanas procesiem;
  • analītiskā domāšana un spēja pieņemt lēmumus – patstāvīgi un operatīvi risināt klientu ikdienas situācijas;
  • harizma un komunikācijas prasmes – proti gan sadzirdēt klientu, gan piedāvāt risinājumu;
  • valodas: latviešu – brīvi, krievu un angļu – vismaz B2 līmenī (darbam ar starptautiskiem klientiem);
  • augstākā izglītība.

Ko mēs piedāvājam?

  • ne tikai kolēģi, bet īsti komandas biedri, kas iedvesmo un atbalsta ik uz soļa;
  • hibrīddarbs – aptuveni 50/50 birojs/attālināti (tikšanās ar klientiem var būt klātienē);
  • veselības apdrošināšana, kas parūpēsies par tevi un taviem mīļajiem;
  • pastāvīgas izaugsmes un attīstības iespējas – mēs vēlamies, lai tu kopā ar mums attīstītos;
  • bezmaksas autostāvvieta pie biroja – vienkārši, bet patīkami;
  • atalgojums no 2000 līdz 3000 eiro (bruto)

CV ar norādi Klientu sadarbības un pakalpojumu kvalitātes speciālists/-e lūdzam sūtīt uz e-pastu vakance@elva.lv vai aizpildi zemāk esošo formu.

Kļūsti par vienu no savējiem!

Aizpildi formu un mēs ar Tevi sazināsimies, ja būsim pieņēmuši lēmumu tikties klātienē vai attālināti.