Ja Tu vēlies strādāt uzņēmumā, kas tic IT spēkam uzlabot biznesa pasauli, un pilnveidot sevi saliedētā komandā ar kopīgu mērķi radīt gudrākus risinājumus, tad
Pievienojies komandai, kas:
-
prasmīgi konsultē klientus par Atlassian (Jira) risinājumiem un to funkcionalitāti;
-
nodrošina ikdienas lietotāju atbalstu darbam ar Jira Service Management (iepriekš Service Desk);
-
labi pārzina biežāk lietotos Atlassian (Jira) paplašinājumus (angliski: plugin);
-
efektīvi pārvalda un plāno Jira darbplūsmas un konfigurāciju;
-
trāpīgi analizē klienta biznesa procesus un realizē tos ar atbilstošu Jira konfigurēšanu;
-
veiksmīgi optimizē klienta ikdienas biznesa procesus, pilnveidojot Jira lietotāju lomas, drošības uzstādījumus un darbplūsmas;
-
meistarīgi palīdz klientiem migrēt uz Jira mākoņpakalpojumiem;
-
testē risinājumus un sagatavo dokumentāciju.
No Tevis sagaidām:
- izcilas zināšanas un izpratni par Agile principiem;
- pieredzi darbā ar uzdevumu pārvaldības risinājumiem;
- ķērienu uz projektu vadības pieejām: Scrum, Kanban un Waterfall;
- stresa noturību, iniciatīvu, komunikācijas prasmes un precizitāti;
- analītisko domāšanu;
- patstāvību un spēju uzņemties atbildību;
- prasmi strādāt komandā;
- vēlmi apgūt jaunas zināšanas.
Veidojot karjeru pie mums, Tu iegūsi:
- sasniedzamu un atsaucīgu tiešo vadītāju;
- iespēju strādāt birojā vai no jebkuras ērtas vietas;
- veselības apdrošināšanu;
- izaugsmes un attīstības iespējas;
- atsaucīgu uzņēmuma vadību;
- draudzīgus un atbalstošus kolēģus;
- bezmaksas autostāvvietu (pie biroja);
- saliedējošus atpūtas pasākumus;
- atalgojumu, sākot no 1500 līdz 3000 eiro (bruto).