Latvijas uzņēmumi maz izmanto CRM
Viena no biežāk minētajām atbildēm uz jautājumu “kas uzņēmējdarbībā ir noteicošais” ir “pārdošanas rezultāti”. Lai sasniegtu šo mērķi, ir jābūt stratēģijai un vīzijai ne tikai par sasniedzamiem rezultātiem, bet arī par to, kā tiks organizēta informācija par uzņēmuma klientiem, viņu paradumiem, uz kā balstīsies arī pārdošanas kampaņas un individuāli piedāvājumi, kā tiks sasniegti klienti un veidotas ar viņiem lojālas ilgtermiņa attiecības. Šo visu nav iespējams paveikt, veicot pierakstus blociņā vai atzīmējot svarīgu informāciju vairākās Excel tabulās. Informācijai jābūt pieejamai vienā platformā, ērti lietojamā, visiem un vienmēr pieejamā vidē, kur vēl lielu atbalstu var sniegt AI jeb mākslīgais intelekts.
Dynaics 365 Sales – TOP 3 pasaulē
Šāds risinājums pastāv, un to novērtē visā pasaulē (2024. gadā pēc ElevatIQ datiem), iekļaujot to TOP 3 CRM risinājumu sarakstā. Tas ir Microsoft izstrādāts CRM risinājums, pārdevēja, klientu attiecību labā roka – Dynamics 365 Sales.