Latvijas uzņēmumi maz izmanto CRM

Viena no biežāk minētajām atbildēm uz jautājumu “kas uzņēmējdarbībā ir noteicošais” ir “pārdošanas rezultāti”. Lai sasniegtu šo mērķi, ir jābūt stratēģijai un vīzijai ne tikai par sasniedzamiem rezultātiem, bet arī par to, kā tiks organizēta informācija par uzņēmuma klientiem, viņu paradumiem, uz kā balstīsies arī pārdošanas kampaņas un individuāli piedāvājumi, kā tiks sasniegti klienti un veidotas ar viņiem lojālas ilgtermiņa attiecības. Šo visu nav iespējams paveikt, veicot pierakstus blociņā vai atzīmējot svarīgu informāciju vairākās Excel tabulās. Informācijai jābūt pieejamai vienā platformā, ērti lietojamā, visiem un vienmēr pieejamā vidē, kur vēl lielu atbalstu var sniegt AI jeb mākslīgais intelekts.

Dynaics 365 Sales – TOP 3 pasaulē

Šāds risinājums pastāv, un to novērtē visā pasaulē (2024. gadā pēc ElevatIQ datiem), iekļaujot to TOP 3 CRM risinājumu sarakstā. Tas ir Microsoft izstrādāts CRM risinājums, pārdevēja, klientu attiecību labā roka – Dynamics 365 Sales.

Vēlies uzlabot pārdošanu, ieviešot CRM risnājumu vai piedaloties darbnīcā?

Sazināties

Praktiskā darbnīca pārdošanas rezultātiem

Redzot, ka ELVA klientu un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras biedru vidū pieaug interese par automatizētu pārdošanas vadību, nolēmām rīkot praktisku darbnīcu pārdošanas un mārketinga entuziastiem vairāku stundu garumā.

Darbnīcas laikā dalībnieki apguva: datu ievadīšanu (klients + kontaktpersona), e-pasta, uzdevuma, telefona zvana izveidi, datu atlasi, datu importu un eksportu, mācījās veidot diagrammas, iziet cauri pārdošanas procesam (Lead, Opportunity, Quote un Order), ātri izveidot pārdošanas kampaņa un informācijas paneli (dashboard).

Microsoft Copilot – AI priekšrocības pārdošanā

Darbnīcas dalībnieki guva ieskatu Microsoft Copilot pielietojumā. AI rīka lielākie ieguvumi:

  • sniedz iespēju ātrāk sagatavoties sarunai ar klientu:
  • palīdz veidot ierakstu kopsavilkumus
  • palīdz atrast izmaiņas ierakstos un neatbildētus e-pastus
  • palīdz sagatavot e-pastu melnrakstu, kas ietver informāciju no sistēmas ierakstiem
  • dod iespēju papildināt sistēmas ierakstus neizejot no Outlook
  • atgādina par darījumu termiņiem
  • palīdz precīzāk plānot pārdošanas procesu, izmantojot prognozējošo analītiku

Paldies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerai par foto un sadarbību.

Piesakies e-pasta jaunumiem, lai nepalaistu garām ELVA pasākumus!